Blir en natt hemma inatt..

Tja :)

Är helt sjukt trött somnade till lite för en stund sedan men vanade nyss av att pojkvännen skulle dra hem, tyvärr.
så inatt blir det en helt ensam natt, skiiit jobbigt!
men det ska blir extremt skönt att sova snart igen.

uppe med tuppen imorgon blir det, jag ska upp 06.00 för att var i skolan 8.15,
ingenting jag riktigt ser fram emot direkt.

nu ska jag ta någonting att äta tror jag och sedan blir det sängen för mig!

så det blir nog GODNATT nu!

Puss på er <3

Rubrik?

hellu :)

kom hem från skolan för inte så länge sedan, händer inte särskilt mycket just nu men jag sitter och väntar på att min pojkvän ska sluta skolan så att va ska bege oss hem till mig.

Idag har jag varit i skolan som vanligt, ganska trisst dag idag men slutade 13.45 så det va galet skönt!

Hare bäst så länge så hörs vi senare <3


Ny blogg :)

hej där!

Har funderat länge på att börja blogga men har inte hunnit, men nu har jag tagit mig tid!
kan ju börja med att säga att jag heter Ida och är 16 år. har två bröder, bor söder om säder om man kan säga så, började gymnasiet nu i augusti går på tyresö gymnasium-frisör linjen.

Det ni kommer få läsa om i min blogg är väl vad som händer i min vardag och lite allmänt vad som händer runt och kring mig ;)

PUSS


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0