godmorgon

har precis ätit frukost och fixat mig, ska sätta mig och glo på TV enstund nu innan jag måste dra till skolan, vi har förhör på samhälle idag, men det går nog bra :D
få läsa lite i boken, det blir inget stort eftersom att vi fick det igår :o
-13 grader ute idag, inte kul att gå ut :( men man måste ju offra sig lite iblad, USCH!
jag var och köpte bra schampo och balsam och ett leav in balsam igår, nu känns mitt hår typ som vanligt igen :o men det är fortfarande jätte skört när det är blött. men mycket bättre och man kan göra nått med det nnu iaf.
men jag får inte platta/föna det eller somna med blött hår. så jag får låta det självtorka och leva med toffs nu ett tag ;) bulle sliter ju som fan så det kan jag inte heller ha :p

någon frågade vart jeansen var ifrån.

Åhléns City DR DEMIN 399:-

PAGE


Nu har dom kommit, våra elevkort som vi sk...

mms_img63212 (MMS)

Nu har dom kommit, våra elevkort som vi ska blippa för att komma in i skolan. Ett steg ännunärmare en anstalt...


kom hem ifrån johanna precis

vi har suttit och kollat på ensam mamma söker och bara snackat allmänt. jätteskönt!
imorgon är det skola, ångest!!!!!!!!!
jag gick och la mig typ la 16.10 idag och sov till 19.20 skiiit skönt! jag behövde verkligen sova ut en stund. vaknade för tidigt i morse kände jag.
hoppas att allting med mitt sönderblekta hår och allt blir bättre imorgon. set ser inte så farligt ut men det känns och jag kommer inte kunna platta/föna håret för då blir det värre. jag får typ ha inpackning varje dag :P
(jag har blekt slingor och dom satt i för länge så håret pajjade, så det är typ gummi när det är blött och skit risigt nu när det är torrt)
så hoppar på att kunna gå till skolan trots mitt burr ;) hahahaha äsch håret är j inte allt! man är ju snygg ändå! :D
strävar efter det här håret igen.. det kan ju ta ett tag dock. det gummiaktiga kan man inte få bort så någonting annat sätt än att klippa.. och nooo fucking way att jag klipper KORT! jag ska köpa en rejäl inpackning och köra på det och typ sova med.

fanny drog nyss, vi har gjort bullar

nu ska jag sova en stund, tror fan att jag börjar bli sjuk :/ måste vara pigg inför Ensam mamma söker finalen ikväll!!
FRYSER!
åh jag satt och läste igenom min dagbok i morse, guuuud va man överdrev :p haha!!
kul att kolla hur man mådde och vad man höll på med för ca 2 år sen.
aja nu ska jag sova och sörja över mitt GUMMIHÅR.... :/

Gråt aldrig över någon som inte skulle gråta över dig.

ganska logiskt när man tänker efter, Ta lärdom ni som är osäkra ;) hahaha nej men det är ett bra citat tycker jag!
stå upp för dig själv och låt ingen sätta sig på dig, du vet bäst själv och tro på det du gör :)



sjuk snygga killar som jobbar inne på G-STAR i nacka. MUMS!

vi har vart i nacka och kollat lite julklappar, jag köpte ett par nya mysbyxor :)
nu sitter jag och snackar med fanny i telefonen :)
Fryser som fan.. vill typ gå och lägga mig igen. funderar på att göra det!?
hatar att vara ensam hemma.. man blir deppig. usch. mpste ha folk rnt om kring mig hela tiden.

bodyn jag köpte igår är ifrån BIKBOK, 199:-


ska ta en dusch nu, skriver sen

tjollahop

pictures

hahahah kul att kolla tillbaka på såna här tider..

kläder, kanske någonting till ikväll!?

1, midjekjol/linne



2.snyggt linne






3. Klänning







4. spets body




5. tröja




6. jeans




6. Foundation och stumpbyxor


det var inte tänkt att jag skulle köpa nått egentligen, men det blev visst så. lite spontan shopping. det gillas!
får se vad som passar för kvällens händelser.
är jätte nöjd med det jag har köpt!
ikväll så ska jag på tjejmiddag sen blir det nog fest! Roooligt :)

nu ska jag ta någonting att äta, jag har bara druckit en smoothie till lunch.


shoppaaaaat!


busig! ska in till stan med sara nu

vaknade precis, ska hoppa in i duschen sen ska jag möta sara i gullmars.

old pics


måste typ börja sola!?!?!?!?!?!?

äääär blek!!!
(bilden är ifrån förra gången jag solade, Innan sommaren)

HEEEEEJ BLOGGEN :D

har lite tjat om att uppdatera.............SOFIA!!! :P hahah
jag har precis varit och lämnat fanny och hämtat mina pengar av moa, goood!!!
jag och fanny åt glass påväg hem ifrån konsum när vi gick och köpte popcorn :D
heheheheheh vi "gymmade" idag det va ju typ i 20 min.. inget tips att gå till FRISKIS&SVETTIS I SKANSTULL.... fett B!
så vi satte oss och åt kebab ist, Hääääligt!! sen tog vi tuben hem och gick och köpte smörpopcorn.. tjockisar.. hehe

Dear John


EN FILM SOM MÅSTE SES!!!!!!!!!

35 dagar :D

THAIIIIILAND!!!! fan va underbart! jag vill bort ifrån snön! NU :o

som vanligt när jag har sovmorgon... kan inte sova!

vaknade nyss, kunde inte sova mer. men det är ju ganska bra för jag behöver verkligen plugga, vi har prov kväll i skolan idag, så jag har två ganska stora prov att göra.. känns typ ganska illa redan....... men jag ska göra mitt bästa!
vi slutar kl 15 idag så jag och rebbe ska sitta kvar i skolan och plugga till kl 17 det börjar. Juste jag måste ta med mig ID-kort.
jag och sara

pluggaaaa, tror att jag dör

orkar inte plugga mer nu, har suttit i typ en halv timme nu men min hjärna är helt slut! får plugga mer imorgon innan skolan, börjar ju trorsallt kl 12.15 :) skönt!
jag ska kolla på TV nu och chilla lite, fyfan dum som jag va så tog jag skinnjackan i morse... R-TARD! helt jävla idiotiskt. fyfan trode seriöst att jag skulle dö av köldskada.
TJIINGELING på er!

är trött och otaggad, men jag ska fan festa iaf ;)

mamma kom precis in med en skål gott&blandat till mig, mums.
vill typ egentligen bara sova men.. jag kommer bli taggad när jag har fixat mig :)

hos sophia :)

sitter hemma hos sophia i norra sköndal :) tog en tidigare buss ifrån skolan, bussen stog stilla mitt i backen vid rölyset.... i typ 5 minuter. nu börjar allt snökaos.
ikväll blir det PANNKAKOR! :D muuums!!!!!!!!


SOMMAR KOM TILL MIG!!!!!!!!!!!!!!


kände mig sjuk i morse när jag vaknade.

ont i halsen och typ blåsor i munnen ont i huvudet och kände mig helt förstörd :P men nu har jag hunnit vakan till och fixat mig och mår prima igen :D
Idag börjar vi med samhälle, ganska trisst men men,. slutar halv 5 idag -.- kommer inte orka.
men men, har typ redan planer inför helgen, hahahaah så det är ju bara att taggaa*!!!
sweetheart! ska snart dra till skolan,.

inge hungrig när middagen var klar

åt bara någon tugga, va inte suge. BLÄÄ NU MÅSTE JAG PLUGGA -.-
ska göra fler ljusa slingor innan jag drar till Thailand!! :D

fick hem några papper på posten idag.. DET VA JU MIN KVÄLL...

dåligt humör. ska snart äta middag. jag måste plugga. mina stumpbyxor är helt trasiga. äääääär jätte hungrig. skriver senare. om jag har tid.

mitt lilla Arabiska inlägg igår..

hahaha hade tråkigt, men om man kör i Translate så översätter den helt fel.. TRÅKIGT!

blodsmak i munnen

Äckligt! vene varför det smakar bara blod. blää!
aja vaknade precis av att larmet ringde, uusch kunde ha sovit hur länge som helst!
snart ska jag äta lite frukost och sen bege mig bort mot min älskaaaaaaaaaaaaade skola !?!?
tillbaka till verkligheten efter en rolig helg :) det ska bli kl att komma och träffa alla efter helgen ;)
kör på en jätte söt midjekjol och ett vitt linne idag. Urgulligt ;) hahaah kanske slänger upp en bild om jag orkar.
antar att det är vinterjacka som gäller nu resten av det här året.....?
fyfan i fredags natt trode jag allvarligt att jag skulle frysa till is i min jäääävla skinnjacka. ALDRIG MER!

الحب هو أن نعيش

هههههههههه فكرت هذا فا فكرة حقا متعة ، فتى هوه أنا لم تصل إلى الحياة الآن.. أنا راجع تلفزيون الآن. ولكن أنا أكتب جيدا غدا اعتقد. لها مساء الخير لكم جميعا الذين يفهمون ما أكتب. لا تنس أنك لطيف. متعة الكتابة باللغة العربية.


Varför fuckar min blogg??

Trött som fan! har inte sovit mycket inatt, och det känns kan jag säga!
ska fixa håret lite sen ska jag lägga mig och glo TV :) mysigt!!!
imorgon så börjar jag kl 8.15 -.- sen efter skolan så ska jag träffa felicia :)
BLÄÄÄ PÅ ATT BLOGGA NÄR MAN KÄNNER SIG TVINGAD :p

Det som inte dödar mig, gör mig starkare.

nu ska jag klä på mig lite kläder och sen sätta igång med jennys hår.
är det bara jag eller svider head & shoulders schampona JÄVLIGT mycket i hårbotten efter..?????



det blev visst ingen filmkväll igår.

drog till gullmars runt 8 och mötte upp tjejerna :) sen drog vi vidare till Årsta till ett chillkrök, det va trevligt! lite senare så drog vi till älta hem till Lukas. Där det var massa roligt folk.
och drog där ifrån run 5 någongång, sov i älta inatt, så kom hem precis.
Har duschat nu och snart kommer jenny ner så ska jag fixa med hennes hår.
en bild på mina kära dräggisar ;) <3
.

någon bra film?

det blir nog till att ligga hemma ikväll, skönt faktiskt!

Hemma nu :) ronja är också här!

Mysigt, hemma ifrån huddinge.
tände lite ljus på rummet, ännu mera mys!
snart ska jag fixa ronjas hår :) Klippa lugg och toligtvis göra slingor.
ingen bra blogg dag idag, kan knappt skriva.... haha

Huddinge nu då!

Myyyhsigt! :D

vaknade för en stund sedan att min jobbiga storebror står halvt över mig i sängen och hoppar för att jag ska vakna... kul grabb

Trött!!!! igår när jag, ankan och rebbe skulle hem ifrån tyresö å var ju såklart bussen försenad..... fyfan det va heeeelt sjukt hur kallt det var. jag trode seriöst att jag skulle dö ;)
sen fick vi värma oss på bussen en stund sen så var vi tvungna att gå ifrån älta gård hem till henne, åh herre säger jag bara..... vi blev typ snögubbar. hahahaahaha men det va kul sen när vi väl kom hem till henne tillslut!
käkade en macka och sen kom mami och hämtade mig,

hey baby

nu blir det sängen :) Natti!

tagg med bästa brudarna

WUHU

CHAAAABBA!

kom hem precis, comviq skiten laggar så har fortfarande inga cash på luren. men han sa det i kassan att jag skulle prova om någon timme. DYGT!
men men.
har varit en rätt stressig dag idag, tog dock en 2timmars lunch med jenny :) hehe.
ikväll blir det antingen Bio mys eller Feest! vi får liksom se vad kvällen har att erbjuda.
efter middagen så blir det till att åka hem till emma där även söta rebbe är :) <3

ner och träna nu sen blir det praktik

jag ska fylla på min mobil med cash idag så att jag kan mobil blogga också! så keep reading ;)
hahaha!
nej men nu ska jag knata ner till gymmet! HARE BÄST SÖTISAR!

nu ska jag sätta mig och börja pilla med lite löshår

vaknade nyss, kunde inte sova mer, har typ lite ont i halsen..

Kommentarerna rullar in.

nu börjar det bli dags för sängen för min del :) imorgon blir det praktik, det gillas.
min käre storebror och sophia kom hem för en stund sedan, trevligt!
kvällen har som sagt spederats med underbara johanna.
har inte så mycket att skriva typ. ska sova nu och försöka komma iväg i tid till praktiken imorgon.
Seeeen är det fan FEKKENATION som gäller! en riktigt efterlängtad helg asså..
snart är man här igen!! åååh längtar.

TÖÖÖNT!

som att jag bryr mig om du och din pojkvän inte sov så mycket inatt? vem frågade ens om din åsikt! och vafan vill du mitt liv? vafan läser du min blogg för? jobbigt att din kille har ett snyggt ex eller!?!?
hahaha patetiskt

kom hem för en stund sedan, snart är det middag. är super hungrig efter en skiiit lång dag i skolan.

ikväll så kommer johanna hit och myser med mig :) vi ska kolla på Lyxfällan och äta lite chirre! mums sådär mitt i veckan.
ska träna imorgon så det är jag värd. heheh eller?!?!?
dagen i skolan har väl vart ganska normal. hahaha såg dock en oerhört FUL person i morse i gullmarsplan. hahaah kunde inte sluta garva. jag skämdes för att jag visste vem människan var..hahahaahhahahahahahahah!!!
aja efter det så kom jag till skolan till mina fina små tjejor :) sen fick jag klippa en skiiit söt kille :) det blev jätte snyggt!

vill vara hemma. vill inte ha praktik imorgon. nejnejnejnej!!!!!!!

.......

INTE VILKEN DAG SOM HELST....MÄRTAS FÖDELSE DAG :D:D:D!!!

Congratz baby :)

overklig dag, inga detaljer.

inga kommentarer om min dag idag. snart är det middag. mums.
det ringde nyss en kill som ringde åt sin "flickvän" för att undra lite om mina skor jag säljer, sen när vi har laggt på får jag ett sms: Vad porrig röst du har!
en annan snubbe för typ någon vecka sedan ville att jag skulle vara fotmodell med mina sexifa ben och fötter. sen vare en snubbe som vill typ att jag skulle sälja använda trosor..
DESPERATA JÄVLAR!

GET A FUCKING LIFE!

hahahhahahahaha REBECCA!!!! <33


GAAAAAAH :D

jags ka köpa ett par skit snygga jeans idag :) anna har ett par sånna som rebbe har lånat. dom är verkligen sjuuukt snygga! love them :)
men eftersom att dom töjer sig så sa hon i kassan att jag skulle hoppa ner en storlek om jag kom i dom och det gjorde jag. så får väl gå in dom idag eller nått :) skiit lycklig.
VISAR BILD SEN NÄR JAG KOMMER HEM!!

godmorgon, träningsvärk!!! det gillar vi

vaknade precis men träningsvärk, fyfan va nice! haha
ska dra ner till sickla och träna lite igen nu på morgonen innan jag ska träffa rebecca :)
nu är jag verkligen skit taggad på att komma igång.
ska fråga mamma om hon kan hjälpa till med ett gymkort.
nu ska jag äta lite fukost, tidigt uppe som vanligt när man väl får sova..... men men då hinner man med mycket iaf :) jag har ändrat lite på mitt skrivbord. alltså inte platsen utan bara på grejerna. SNYGGT!
kan visa bilder sen.
hemska bilder på mig och fanny på gymmet igår.

kycklig och ris med godaste såsen :)

jätte hungrig nu efter träningen :) hahaha ska äta lite middag som mamma fixat. mums.

hej alla sötisar

kom ganska precis hem ifrån gymmet, grymt skönt att träna! ska verkligen komma igång nu, minst 3ggr i veckan :) härligt.
imorgon är vi lediga :D super skönt!!! ska vara med rebecca tror jag, vi snackade om det i skolan iaf ;)
jag och finisen idag i skolan.

Mobilblogg ifrån skolan :) hahah snygging ...

mms_img56630 (MMS)

Mobilblogg ifrån skolan :) hahah snygging på TVn i hela skolan, jag längstner i högra hörnet. Hu ska rebbe leka med min mobil lite.. Puss


jaaaaaa!!!! jag vet att jag aldrig skriver.. ;)

Heeeeeej :) idag är jag jätte glad och kärleksfull så var berädd på många gosiga kramar om ni träffar på mig :) hihih
kollade precis SL och dom vill typ förstöra allas dag idag.. men inte min!!!!!! förseningar på tuben.. blää!
så måste typ gå snart :) jag ska ta massa bilder idag så att jag kan slänga upp här på bloggen
bild på mina älsklingar igår
babygirl <33
snillena på svenskan.

glad i detta höst mörker

hoppas att det är fler än jag som känner såhär att mörkret inte tynger ner en!? det är mysigt, fast det är nu alla singlar få lite smått ångest över ensamheten och vill ragga upp något mysobjekt inför mörkrets dagar.
inte helt fel, men vafan lika mysigt utan ;) Man klarar sig alltid!

42 dagar kvar

om 42 kalla dagar här i svserige så sitter jag och puddingen Fanny på lanet påväg till thailand för att vara där i två veckor :) kan ju fan inte bli bättre!!! dock så missar jag det svenska nyåret :( Men vafan!!
vaknade nyss av att mobilen ringde, ååååh jag är på jätte bra humör idag :) Härligt!!!!!!!!
idag har vi en lång och tråkig dag i skola men vännerna lyser upp den som tur är :)
Jag och smulan på denna bild kanske ska träffas idag :) mysigt!! <3

borsta tänderna

godnatt!

helgen börjar lida mot sitt slut

har haft en jätte mysig söndag :) skulle dock ha prioriterat plugget lite före allt annat kul :P heheh men men så blir det ibland. jag får göra det imorgon eller nått!?
johanna och maria drog precis, så nu sitter jag ensam i mitt rum med beck på TVn fett läskigt!
ska snart skrypa ner i söngen tror jag kolla om det finns nått nice att kolla på :)
börjar kl 8.1 imorgon -.-

såjävlaroligtjej! rebbeärdockbättrenärhonimiterarhenne.


Förälskad

mycket bättre på spotify klicka HÄR

lyckat slut på en underbar helg!

Snart blir det Mys framför Ensam mamma med johanna och troligtvis maria :) riktigt trevligt!
idag så har jag vart inne i stan med gullepluttarna! jag köpte ett par tygskor, typ som china skorna fast i tyg och snyggare ;) hha
när jag satt i gullmars så ringde storebror och sa att jag skulle skynda mig hem för det va middag, så kom jag hem till jättegod potatis soppa och ostkaka till efterätt som dock var skit äcklig :P hahahahahahahah!!! <3
helgen har spenderats med tjejerna, vi var först hemma hos Lucas, med lite andra grabbar, sen så drogvi till michis och hade lite chill, påvägen så blev det lite slagsmål och skit. tillslut så kom vi till michis iaf. Jätte mysig och trevlig kväll :)
suddig bild på dom finaste :)

Sovit runt.

somnade lite innan 21 igår och vaknade 11. var helt sjuk trött!!!
hade gått och lagt mig 8igår morse och gick upp 12. så det va skönt att sova ut lite :)
några bilder ifrån i fredags :)

När svagheten flyr, jagar styrkan.

orkar inte blogga!!! ska lägga mig och kolla film nu :) Mysigt!! orkar inte dra och göra nått!!
tjing

Hemma efter en promenad i regnvädret.

nu har jag vart och lämnat barnen på dagis och gått till och från kärrtorp, jackan är LAGOM blöt om vi säger så.. hahah tur att man har luva iaf ;)
nu ska jag ta mig lite frukost sen ska jag ut i regnrusket igen, ska nämligen till tandläkaren och sedan till praktiken :) det blir lite stressigt med allt men det funkar trots allt!
muuumma!

brottom

måste äta och sen rusa iväg och lämna barnen på dagis. He en bra dag :)
jag mobil bloggar ifrån salongen! <3

upp tidigt imorgon och hinna med lite saker innan praktiken

ska lämna lova och vilmer på dagis imorgon, så ska vara hos dom kl 07.50 och lämna dom runt 9. efter det så går jag nog hem och chillar lite sen beger jag mig till min praktik :)
hoopas på att samira kan tvätta mitt hår och fixa det, hon lovade mig att slinga mig så hoppas att hon håller vad hon lovat :d fräsch inför kvällen liksom!
Ska vara med Aila och hennes polare imorgon ser det ut som, fest så klart ;) hahah!
Nä nu ska jag läsa lite och kanske orka plugga.. men tror inte det!

dålig uppdatering

Idag har jag varit i skolan ifrån 9.30 till 16.30 låååång dag! men efter skolan så drog jag in till stan och träffade maria på en fika och lite senare så kom johanna :) hon hade vart och tränat innan så hon kom lite sent :) vi har haft jätte mysisgt och kul!
Jag och johanna bort ju liksom bara en port ifrån varandra, så det är ju suuper nice! vi har redan planerat in Att sitta bänkade framför Ensam mamma söker på söndag med massa gott :) MYSIGT!
jätte kul att träffa dom igen, typ nästan 2 år sedan man träffades och vart med varandra liksom...... helt sjukt!
härliga brudar!! <3

Bruno Mars- Who Is


plugga innan skolan börjar

måste plugga lite innan jag ska dra till skolan runt 11. men ska fixa mig och så först så att jag kan dra direkt sen :)
Jag har intenting att skriva.... men jag skriver sen

närhet

jenny gick för lite mer än en timme sedan, jag kan varken sova eller vara vaken. är rastlös!!!
imorgon har jag sovmorgon så det ska bli skönt! :)
men längtar till helgen ännu mera! :D
så fint med alla ljusen, fatta hur många det är egentligen.. typ jätte mååååååånga!

9 november idag...........

den dagen man alltid kommer att minnas.. hahahahah eller??? skoja! SNÖN KOM IDAG IGEN ;)

ätit så att jag typ kommer att spricka känns det som.

även fast jag typ inte åt så mycket :P ahha
det gick bra på sjukhuset idag, först var det en jätte otrevlig läkare som tog hand om mig sen kom det 3 andra tjejer som va super trevliga och snälla.
jag var där i ca 40 minuter sen åkte jag och mamma ner till sickla, handlade lite middag och sen gick vi till min praktik och satt och pratade med samira :) mycket trevligt! hon ficade även lite med mitt hår, eller hon tvättade och fönade. mammas också :)
sen drog jag på barnvaktsintervju och det gick jätte bra dom va jätte gulliga både barnet och mamman :)
sen kom min kära morbror och hämtade mig och så åkte vi hem och åt middag :D nu är jag så mätt så att jag kommer dööö :p haha men ska snart träffa jempa :D

nu drar jag till Sjukhuset! hörs efteråt

bye bitches!

trots allt det dåliga så får du det att vända till någonting gott


har inga bilder att lägga upp på bloggen....


godmorgon på er :D

idag är jag ledig ifrån skolan, sköönt! haha nja inte så värst kanske, jag ska till sjukhuset och göra undersökningar på mitt hjärta, usch jag hatar att vara på sjukhus.det är det värsta jag vet!
men det va tydligen ett måste om jag ska få börja övningsköra. och eftersom att jag har haft lite problem med hjärtat nu på sista tiden så är det väl antagligen dags igen!?
ibland så måste man fast man inte vill, BLÄÄÄÄÄÄ!!!
imorgon har vi Prov i idrotten på kondition, har inte pluggat ännu men ska kolla igenom häftet lite nu :)
sen är det redovisning på torsdag... wiiiiiiiiiiiiie vad jag INTE ser fram emot det..

hittade precis en jätte sööt bild på ett par underbara tjejer :)

Sötnosiga tjejer har vi här!!

då börjar dom här tidiga mornarna igen då..

skööönt att gå upp nu när det är bäcksvart ute.. nja.
har precis klätt på mig lite kläder, det känns som att det är typ galet kallt ute idag, nähe !? konstigt -8 grader.. -.-
Vinterjackan på..
Fyfan va jag inte ser framemot att frysaaaaaaaaaaaa :(
ska sminka mig nu sen äta lite frulle sen blir det att gå till tunnelbanan.
Men kylan ska inte få förstöra min dag idag inte :D idag ska jag ha en braaa dag! börjar med rättskunskap dock.. hehe
typ jätte sugen...

någonting jag trodde att jag skulle känna en tomhet av.

det är skönt att känna känslan av att man verkligen kan vara självständig! att man har trott fel om någonting, att man kan bevisa sig själv att man faktiskt kan göra det man trodde skulle vara omöjligt.
jag känner mig glad och hel utan det jag trodde att jag hade saknat.
så länge jag hade det så var jag nöjd men nu har jag upptäckt att jag klarar mig minst lika bra utan det. då blir man stolt över sig själv, tanken av att veta att man faktisk kan själv!
jag känner en viss ånger över vissa val jag gjorde men i slut ändan så spelar det ingen roll, för känns det bra så är det de ända som har betydelse. och det gör det!
så som jag har det just nu, så skulle jag kunna ha det för alltid! jag älskar hur jag har det och hur allting blivit!
att ånga någonting man gjort är bättre än att ångra någonting man aldrig gjorde. Så jag får väl trösta mig med det antar jag. för nu är det försent att ändra någonting man gjorde då. Men samtidigt var det de som fick mig att inse hur stark och Grym jag är.. kanske låter själviskt eller nått men fan att känna att man klarar sig utan det man trodde var hela sitt liv är fan en mäktig känsla.
jag är nöjd och stolt över att jag gjorde så som jag gjorde.
Och med det så säger jag godnatt för idag! :) hoppas att ni kan få känna så som jag gör!
Kärlek ifrån mig till er!

Ensam mamma söker

fan va lack man blir när Emma gillar fel kille ;) hahaha!! insatt i programmet kan man ju säga ;)
nu ska jag lagga mig i sängen och läsa lite. kommer fan ha svårt att kriga mig upp kl 06.30 imorgon..... USCH USCH USCH!!!!!!!!!!!! FAN FÖR SKOLAN ALLTSÅ!
nu kommer ångesten.. usch igen...
risig bild på mig förra sommaren.

På minneslunden med fanny och mamma <3

mms_img65362 (MMS)

På minneslunden med fanny och mamma <3


sitter och pratar i telefonen med Fanny :D söt chey!

hon gör en lista på mina egenskaper ;) haha kika in och kolla HÄR!!
idag har jag varit på min salong hela dagen, det har varit rätt mycket kunder så jag har varit till stor hjälp :D
mamma står och lagar jättegod middag :D kyckliggryta med ris! mums.
ikväll så ska vi till Skogskyrkogården på minneslunden :) mysigt!
HEEEJDÅ!

godmorgon, känns rätt skumt att det är morgon.. ?

det känns som att det är typ sent på kvällen eller nått. har ju typ vänt på dygnet helt efter att ha sovit hela dagen igår men ändå kunna sova till nu idag.
jajja jag är hungrig, kunde inte få i mig gå mycket igår. hehe.
så ska fixa lite frulle. hoppas på att man kan hitta på någonting kul en sista dag på lovet :D
bullarna är typ slut.. eller iaf mina goda :(

barndomsvän!

Du är underbar!

det är hårt att ligga på topp

fyfan va jag har mått skit hela dagen idag, inte kul!
har bara legat i sängen och sovit/kollat TV. ganska skönt faktiskt! helgen blev ju inte alls som planerad, men den har varit super! :) går kvällen vart verkligen lyckad :) skit roligt folk som vi säger så! :) nu ska jag hoppa ner under täcket igen, myselemys! <3

inte lätt alla gånger, men man försöker ju ;)

bilder ifrån igår kväll/natt
jag och snyggingen Diego ;)
Snygga nails på snyggaste tjejerna ;)
dräggen inne på toan, som vi ockuperade hela kvällen typ
<3

Åååååh. vad jag hatar dagen efter..

Vaknade av ett sms som fick mig på dåligt humör direkt. FUCK!
idag mår man inte lika bra som igår om man säger så.. -.-
det kommer en snybbe och ska kolla på min ipod idag.
ÅH JAG ÄR SKIT SUR!! JAG SOM SKULLE HA EN BRA DAG IDAG...REDAN FÖRSTÖRT!

nu blir det fest i TUMBAAAAAA xD

Skön bit att åka.... -.- men det blir säkert roligt! Jag jennifer och Fanny drar om en liten stund.
TJINGELING!

Frukost

vaknade precis, mamma har gjort frukost så ska hålla henne sällskap tänkte jag :)
jag vet inte riktigt hur planerna för dagen ser ut men någonting lär jag väl hitta på!
(min läpp är fortfarande blå.....) jätte fult!
jag tror att jag ska slinga håret en gång till innan thailand :) för det är lite för mörkt just nu tycker jag!

Hemma ifrån tyresö nu!

nu ska jag krypa ner under täcket och mysa :) skönt!
skriver mer imorgon.. tänkte bara berätta att jag har ett sug/blåmärke på läååen, det är helt blått!!! hahahah jaja sånt händer ;)
skriver imorgon godnatt! bye bitches :) <3

Hemma nu! kör en liten lista :)

Ditt äldsta hångel? 19
Vad tycker du om kärlek? delade åsikter just nu!
När kramade du någon sist, vem? Jennifer för ca 30 min sedan
Saknar du någon speciell person? nej inte någon särskild
Har du svårt för att bli kär? det beror på
När fick du senast en komplimang, av vem? ikväll (a) av en kille
Har du hånglat med någon av samma kön? jaaa

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? hehe ja!
Hånglat med nån riktigt ful? ja tyvärr
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll? Nää :D
Gjort något riktigt dumt? ja det har väl alla!?
Gjort något du verkligen ångrar? ja tyvärr..
Varit nykter på nyårsafton? dyngrak sedan barnsben ;)
Åkt ambulans? nej
Gjort nåt olagligt? ja det har jag.. busig tjej
Fått din mamma att gråta? aaa, jag är väldigt elak ibland :/
Slagit ner någon? Nej håller inte på med sånt!
Skämts över dina föräldrar? gjorde förut, inte längre
Skämts över dig själv? haha jadå!
Sagt jag älskar dig och menat det? ja det har jag!
Tar du droger? nej
Dricker du? ja det gör jag
Vilka kläder sover du i? Trosor
Vad hatar du verkligen? hmm.. mycket!!! äckliga falska människor står nog först på listan!
Är du ensam nu? ja

SENASTE SOM:
Fick dig att gråta? oj det kommer jag faktiskt inte ihåg
Du gick på bio med? kusin vitamin
Skällde på dig? kommer inte ihåg
Skrev till dig på msn? Emma tror jag

DE SENASTE 12 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? näää
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Ja :)
Köpt någonting? Nej!
Sjungit? hah aa
Saknat någon? näää :D


chillar med kajsa, hon ska på bio och jag ska dra på fekke

ska snart börja fixa mig lite för att dra iväg på fest med tjejerna :) trevligt!
vi har legat och degat på soffan framför en film, den va fett bra! kommer inte ihåg vad den hette men men..
just nu så är kajjan ute och röööker.. kul chey ;)
jaja skriver knakse ett inlägg innan jag drar!

nu drar jag


ska träffa Kajsa inne i stan om en stund

Kul! jag ska snart fixa mig och dra till stan för att kolla i affärer med bästavännen :) ytterst trevligt!
HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! JUSTE!! dom har satt upp julgranen i vårat så kallade "centrum" och till och med satt in lamporna.. omg lite tidigt vaa?? :O
allt går ju så himla fort! snart sitter jag och fänniiie på planet påväg till thailand också.. fyfasen va jag längtar!
snart är man ju 18 också ;) fan va jag ska festa gärnet :p
längtar tills i sommar!!!! då drar jag utomlands med tjejerna! galet nice :D

jag igår under allt bakande


ska klä av mig kläderna nu

ska hoppa ner i sängen och läsa lite :) gu det var länge sedan jag var så såld i en bok. det är roligt att läsa :D
ha det bra så skriver jag mer imorgon! :)
Ska kanske ta en bulle innan jag hoppar i sången, hihihi busigt!
Godnatt älsklingar <3

Älskade mamma!

Färdig fixad för att dra på 70tals fekkeee!

man blir ju sprallig i hela kroppen när man ser sötisen!

¨
helt sickt! så underbart fin tjej alltså! älskar dig vännen :) föralltid!

SNYGGASTE

Snyggt sophia!

kvällen

så vart jag frisyr fixare åt sara :)
sara och Jaaaag :D

dagens händelser

morgonen började med att jag och sophia åkte in till globen för att hon skulle köpa löpar byxor, sen drog vi till årsta och skulle beställa tid till ifyllning på hennes tattoo. sen hamnade vi någon korvmoj i årsta sen kom mamsen och plockade upp oss. och då var det dags för bullbak och handling inför det.
proppan är i fullgång med bullbakandet.
mitt i allt gäsande så färgade jag håret på pigelinen, resultatet har ni här!!!

ÅÅÅH MUMS! mina bullar kom ur ungen helt perfekta..............sen...................
...... kom sophias bullar ut, en aning för sent tror jag ;)
gott.
efter allt bullande så kände vi för lite kladdkaka.... som om det inte räkte med uppgästa magar av alla bullar -.- hahah man mådde rejält illa efter kan jag lova ;) men gott var/är det!

bullbak med sophia :)

vi står och bakar lussebullsbullar och kladdkaka ;) mumsigt!
sen ska jag färga hennes hår. bruuuuuunt! fasiken va snyggt!!!!!!!!


nu ska jag hjälpa till med baket :)

gårdagens shopping

ansiktsrengörings produkter från Make up store!
smink-tussar och 2st klipps. också ifrån Make up store.
Spets tröja

åh jag blir så jävla besviken och arg på mig själv!

seriöst jag trode verkligen att det skulle gå bra på provet.. men nej! varför skulle det??
jag just nu..... -.-

FUCK SKOLAN!

gick precis in och läste mina omdömen ifrån mina lärare, och veckan innan lovet så gjorde vi ett prov som jag verkligen hade pluggat på och va helt säker på att jag skulle klara för jag hade laggt ner en jävla massa tid åt att plugga till det. och nu står det att jag inte fick godkänt på det... vill ju typ spotta horan i ansiktet!!!!!!!!!!!!!!!!
FYFAN! DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

min mobil va en timme för tidig.. :/ fattar inte ?!

klockan på datorn är snart 9, och den på luren va snart 8. hur fan gick det till?
jaja litar på datorn. klickade mig in på KLOCKA.NU och sen stämmer in med datorn så litar på det.
godmorgon förresten!
igår så köpte jag 3 böcker, egentligen inför thailands resan men jag började läsa en av dom nu i morse,
jag har läst 110 sidor och såhär långt så verkar den vara väldigt bra!
Värd att läsa :)

nu ska jag göra lite frukost :) skriver mer senare. visar även vad jag köpte igår. så kika in lite senare ;)

Ny badad

nu hoppar jag ner i sängen, ska kolla på Tv och läsa lite teori :) hoppas ni hittar på någonting roligt ikväll!
sov så gott och ha det så bra! sup inte ihjäl er ;)
Ska drömma om den här Snyggingen Inatt ;)
GODNATT!!

har haft en mysdag med mamma idag :)

vi har varit och shoppat, och sen var jag nere på min praktik en snabbis och hjälpte till och va sällskap. sen så  har vi vart och lämnat blod, och efter det så drog vi hem och så var annika här och blev slingad i håret.
ikvälll ska det bara bli chillidilli hemma :)
snygg tjej ;)

hej babe

har precis slingat annikas hår, gjorde folie slingor :) fin fina grejer!
nu ska jag lägga mig i ett varmt bad, åh så skönt!
sen blir det nog att läsa i körkortsboken.. tråkigt men värt. sen blir det typ TV i sängen och bara mysa :) är jätte trött idag!
saknar min lilla snuffe!!! <3
tijingeling på er sockertoppar!

Hett tips!

Se den här filmen, har du tråkigt eller är deppig så gjör den här filmen din dag!!! så jävla skön!
SE DEN SÄGER JAG BARA!
och med det så säger jag godnatt på riktigt :)

kvällen blev inte alls som planerad.

mamma kom och hämtade mig i huddinge runt kl 21.30 och då var jag helt död och hade typ slaggat lite halft, och sen sätter jag mig i bilen och får ett mess ifrån ankan som undrar om jag är taggad på fest, och ja såklart att man är! så det var bara hem och byta mobil (den andra hade dött) och sen dra igen, och i gullmars så träffar jag sara :) hihih! men det var 25min tills bussen skulle gå så jag ringde mamsen så hon körde mig till tyresö :)
sen så nu tog vi bussen hem, det vart en rätt så lyckad och rolig kväll! underbara tjejer :) <3
och nu så ska jag ta en macka :D hihihihihi sen ska jag slagga galet!
Natti!

Mobilblogg, nu är det dags för bio! :) mys!

mms_img71000 (MMS)

Mobilblogg, nu är det dags för bio! :) mys!


tjänade precis 100kr

har klippt emma :) trevligt!
snart bär det av mot heron city för bio mys med den bästa!

är och myser i huddinge, snart blir det Bio :D

fasen va mys! mys är dagens ord känner jag!!
sitter och suger på en lollipop, mums.








lite party bilder ifrån sandras fest förr förra fredagen :)

Jag vill övningsköra....

Men tobbe har bilnyckeln -.- suck! tror ändå inte mamma hade vågat köra med mig, mes!
jaja, nu ska vi dra till Tyresö och köpa folie på INZO och kolla lite kanske köpa nått annat kul :)
sen ska vi till Tyresö kommunhus och registrera mammas telefonnummer så att man kan sjukanmäla sig ifrån skolportalen.

prickikorv macka

kom precis hem ifrån att ha gått en promenad med mamma och vi han även med en solning i skärmarbrink, fräscht! :) nu sitter jag vid matbordet och läser lite i körkortsboken och äter en prickikorv macka.
väntar på att märta ska vakna så att jag kan troligtvis åka till henne :)
är sugen på bio eller nått mys i heron.

inte okej att vara uppe nu på höstlovet....

gick och la mig tidigt igår så kunde inte sova så länge, så nu sitter jag uppe och kollar på TV :)
ska äta lite frukost, vet inte vad jag ska göra idag men jag hittar säkert på någonting kul.

RSS 2.0