Valborg

Right now

Cute!

vaknade precis :) ska fixa mig lite nu sen ska vi käka frukost.
min älskade pojkvän sov här inatt, ligger bakom mig och sover fortfarande så sött.
Idag är det VALBORG!!!! fan va nice!
Snyggaste Fanny och jag ska hit efter skolan och chilla sen på kvällen så drar vi till strand och träffar min pojkvän och massa annat folk :) Roligt.
kommer troligtvis bilder ifrån kvällen och fixningen senare ;)
Sweet!

ska försöka lägga mig hyfsat tidigt idag så eftersom att det är tidig morgon imorgon men nationella prov!!

nu ska jag ta någonting att äta sen ska jag borta tänderna och lägga mig och läsa eller kolla på TV :)
tror till och med att jag glömde boken hos max imorse? :o jobbigt isf.
aja puss på er vi hörs imorgon.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH Galet med cash!!!

öppnade min burk med pengar jag sparar för sommaren, bara pengar som jag lagt när det har legat i plånboken.
3275kr fett bra för att vara mig :) men dom åkte ner i burken igen så nu ska det bli ännu mera pengar!
var bara tvungen xD

nu ska jag lägga mig i ett varmt och skönt bad,

hörs efter det :) puss puss

Hemma efter en hel dag på djurgården :)

idag var vi på skansen med klassen för att besöka olika hantverkare, det var intressant!
efter vi var klara med det och ätit matsäck så bestämde sig jag fanny och johanna att stanna och kolla på alla djur :) så vi gick runt där, det va faktiskt roligt :D
när skansen var avklarat så gick vi och köpte glass och gick runt på djurgården. sen tog vi bussen till centralen och drog till tyresö för att fixa Fannys naglar.
så nu är jag äntligen hemma igen :) ska nog lägga mig i ett bad tror jag, fräscha till mig lite.
pratade nyss med pojkvännen en snabbis.
johannas mästervärk ;) Skiiiiit coolt!
världens godaste socker kringla
snyggaste brudarna ;)
cute!
Fanny :D
SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT älg! helt slut.
johanna och sin nya vän ;)
Björnarna var sååå söta!
hahaha kul det va! en björn högt uppe i trädet :P

nu är pannkakorna stekta (y)

imorgon ska vi ju som sagt till skansen, så vi ska ha med oss matsäck.. så jag stekte pannkakor i sista stund.
sitter hemma hos älsklingen och har precis städat klart hans rum :) han sitter och söker jobb.
snart blir det en myyyyysig kväll framför TVn hoppas jag!
schteeekarn! <33

äntligen hemma!

nu är jag hemma igen, har vart i stan med fanny, tandläkaren, följt med bror och flickännen till solariumet, och nu ska jag hem till den bästa :D hörs kanske ikväll<3

Kissnödig!

fixade precis http://maretta.blogg.se design. ska snart kila iväg till tunnelbanan :)
puss puss vi hörs efter skolan och tandläkaren.. :O
jag och finaste babe i somras

tunnelbanan går om en timme..

nu har jag ätit en macka och fixat mig, vet inte riktigt vad jag ska göra nu men det blir väl TVn antar jag ;)
har inget vettigt att skriva mer känner jag, så vi hörs sen efter skolan!

Trött!!!

måste platta håret nu och sminka mig, sen ska jag försöka få i mig lite frullebulle!
får se hur det går, känner mig öm i halsen.
Inte min dag idag alltså!


Jätte nervös..

ÅÅåh jag vill inte gå till tandläkaren idag.. är jätte nervös för att gå dig, sen dom fuckade min kind så ligger jag och skakar i tandläkar stolen och försöker stå ut ändå.
ska försöka få med min pojkvän som en trygghet, men vi får se om han hinner. annars så får jag försöka själv ändå, eller kanske ställa in den. fuck heller att jag går själv :O
HATAT ATT HA TANDSTÄLDNING!!
men snart ska den ut!!! :D yippiieee fan va lycklig jag kommer att vara då alltså!

Bra på TV ikväll..

nu- How I met your mother (6an)
20.30- parlamentet(4an)
21.00- ballar av stål (5an)
sen var det slut.. hahah!
Godnatt

nu är det TV som gäller för resten av kvällen!

nu ska jag släng av mig alla kläder och krypa ner under mitt stora fluffiga täcke och mysa i min stooora säng och kolla på TV :)
kanske läsa lite i min bok jag börjat läsa, "när ingen annan ser" jätte bra bok, en själv biografi av en kille som blivit sexuellt utnyttjad av sin egen pappa i 8 års tid.
väldigt gripande och intressant bok, självklart väldigt hemsk och man börjar verkligen tänka till.
en bok jag verkligen tipsar om att läsa :)

Funderar på om man ska börja Tvittra :P

fett kul ändå, lätt och det går fort. inget avanserat direkt.
TWITTER :D ska fan kolla nu

Ganska så tomt utan dig här måste jag erkänna..

Vill kunna slänga mig runt din hals och pussa på dig när som helst, vill kunna känna din närvaro hela tiden.
det är tomt nu utan dig. <3
en helt underbar helg har jag haft tillsammans med min älskling :) Tack för det hjärtat!
Saknar någon som smyger sig upp bakom mig och kastar armarna runt mig och pussar mig i nacken.

Du är den underbaraste som finns max hoppas att du fattar det, du är den ända för mig det vet du väl.. visst vet du? :) hiihih <3<3<3
Mycket kärlek ifrån din flickvän

mins ni min tatuering jag vill ha?

hjärtat på hand leden..
jag vill verkligen göra den nu :) så fint att ha tatuering på handleden.

Yo bitches

har precis hjälpt mamma med en grej på datan.
älsklingen ringde för en liten stund sedan och gjorde mig allmänt glad :) älskar när han ringer helt plötsligt!! <3
ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla på tv, kanske prata med min älskade pojkvän.
kanske ta mig ork och börja göra frisör uppgiften om hur arbetet har utvecklats.... BORING!!!!
men men jag har flera dagar på mig så :D
kan lika gärna göra den imorgon ;) ihihi busigt!
alltsåååå sötnooos!! ny tatuerad i somras, jag vill ocksåå!

BRUN!!

jag och älsklingen var och solade nyss, blev feting bruna ;) hahaha!

risig header i know.. ska fixa den bättre när jag orkar!

nu ska vi äta frukost tror jag, det låter som om dom fipplar i köket ;)
ska slänga mig på sängen och krama och pussa på min älskling nu<3
vi hörs senare

jag just nu :)

lite somrig outfit idag :)

sommar kom till mig.

vill ha sommar nu alltså!!
vi ska troligtvis till detta paradis i juli :) 
Sunprime Atlantic View Suites & Spa

godmorgon ni som är vakna vid denna tid xD

jag ska som sagt jobba med min mamma idag så jag måste vara uppe med tuppen för att nu kommer barnen.. hahah!
men men det blir skönt i plånboken iaf :D
hahaha Crazy bild på mig ifrån i somras när vi var i kivik :) vill tillbaka dit nuuuuuuuuuu! så jävla mysigt och avslappnande att vara där nere. cykla ner till piren och köpa mjukglass och mysa med den man älskar mest.. kan det bli bättre? :O
hahah förrförra sommaren när vi satt på en båt och käkade middag :) ser bara mina snygga naglar dock ;) <3

bilder ifrån student middagen :)

jag och sophia :)
snygga brorsan på hans skiva
och läcker biten sophia under kvällen :)
(bilderna lånade ifrån http:/sophiamathilde.blogg.se )
nu ska jag dra på TV:n och se om det finns någonting roligt att sitta och glo på ;) hörs imorgon eller senare ikväll.

Saker som händer i veckan :)

på tisdag ska vi till skansen på studiebesök och kolla lite andra hantvärksyrken :) rooligt!
sen vet jag inte mer XD


helg för mig nu!

sköönt :) idag var det sista dagen på den här veckan jag gick i skolan, vi är lediga imorgon. JÄTTE SKÖNT!!
om en stund ska jag till jenny och fixa mina naglar, sen kommer mamsen och hämtar mig :D

Imorgon ska jag : jobba med mamma och sen på middag och mys kväll med lotta i hennes lägenhet jag fortfarande inte varit i ännu, det ska bli jätte mysigt! och kanske kanske kankse sova hos babe, men troligtvis inte.
sen på lördag ska jag: vara med min älskade finaste pojkvän och vi ska sova hos mig om han inte har träning så klart :)
Sen på lördagen ska jag: vara med min älskling. lovely :)


sångfågel bredvid med ;)

har inget att skriva.. vi ska snart äta faijtas :)
vi badade precis jag och min älskling,


DAGENS

outfit, dålig bild tyvärr!

blev ingen bild igår, men förhoppningsvis kommer det lite senare :)

har precis ätit gröt till frukost, helt okej gott!
nu ska jag fixa mig lite, dvs sminka mig och fixa håret. sen är det skolan som gäller..
i efter middag så ska jag och mamma till skolsyster och ha möte, vi ska fixa så att jag får gå på utredning av ADHD och Dyskalkeli eller hur fan det stavas (alltså dyslexi fast med matte)
sen ska jag hem till min pojke :) <3<3

hemma nu, med en fet jävla klump i magen!

vad är det som händer?? faaaaaaaan jag orkar inte sånt här!
eller är det bara jag som är över känslig? orkar seriöst inte det här.
oron i magen får mig att vilja spy!

student middag nu !

hör ikväll, nu måste vi kila

Måndag morgon = seeeeeeeeeeeeeeegt!

sov hemma inatt, det söög ju! saknar min baby redan nu.
snart ska jag dra till tuben för att åka till skolan, vi har frisör direkt när jag börjar.
ikväll så ska vi på student middag för min bror som snart tar studenten :) så vi ska käka med han klasskompisar och lärare :) det ska bli roooligt! <3
direkt efter skolan ska jag och min lillebror dra till sickla och handla lite kläder.
det är inte okej att vara så här snygg!!!!!!!!!!! jag älskar dig mest!

nu blir det hopp i säng för min del

ska krypa ner under täcket nu och kolla om det finns något kul på tv :)
sen ringer babe mig så ska vi prata lite. MYS va ordet!<33
godnatt på er, vi hörs imorgon

Jag älskade din bästaste och godaste parfym älskling!!!!

dumma din mamma! man kan inte bara köpa en ny parfym bara så där!!!!!!!?
din parfym det var ju bara du liksom!
den parfymer gör så att jag får ryck i magen ;) you know babe?

åååååååh! riktigt ledsen i ögat alltså, hahaha Överdriiv ? nej faktiskt inte den/du luktar UNDERBART!!!!!
<3<3<3<33<3<3<<3

mamma kommer nog snart och hämtar mig.

det har varit en lyckad helg för min del :)
vi har pluggat och myst hela dagen, älsklingen fixade precis middag så nu har vi ätit och kollat på tv.
snart kommer resten av familjen falk hem så då blir det liv här igen.

skriver kanske när jag är hemma.

mamma kommer nog snart och hämtar mig.

det har varit en lyckad helg för min del :)
vi har pluggat och myst hela dagen, älsklingen fixade precis middag så nu har vi ätit och kollat på tv.
snart kommer resten av familjen falk hem så då blir det liv här igen.

skriver kanske när jag är hemma.

mamma kommer nog snart och hämtar mig.

det har varit en lyckad helg för min del :)
vi har pluggat och myst hela dagen, älsklingen fixade precis middag så nu har vi ätit och kollat på tv.
snart kommer resten av familjen falk hem så då blir det liv här igen.

skriver kanske när jag är hemma.

jävla spökhistoria!

skit jobbigt ju! den ska vara 2 A4 minst... fan, snart ska vi dra till centrum och köpa present till max mamma som fyller år imorgon :)

nu är det plugga som gäller.

älsklingen sitter bredvid mig och läser och jag vid datan för att börja skriva min svenska och engelska uppgift.
hörs senare.

oroliga känslan i magen.. :(

vaknade precis av att katten hoppade upp på mig och ville ha mat, så nu är jag vaken ändå.
jag har en riktig söndags ångest känsla i magen idag, ångest för hur veckan och nästa helg blir.. jaa jag vet ?! fattar inte varför jag inte jag bara kan vara här och nu?Jätte jobbigt.

idag så ska vi plugga, han ska läsa en bok som ska vara klas ganska snart och jag ska plugga svenska.. ORKAR INTE ångesten i magen!!!!!!!!!!




om jag fick välja så skulle hela mitt liv spenderas tillsamans med den underbaraste finaste snyggaste killen på bilden.
så slipper jag all ångest och all planering som gör mig tokig. behöver inte oroa mig för när vi ses nästa gång och om han vill vara med mig under helgen. en helg utan pojkvännen är en hemsk helg!
-Vad är det för fel på mig egentligen ?

du betyder hela världen för mig det är därför jag beter mig så här tror jag, rädd att förlora, rädd att glömma.
Jag älskar dig och just därför så ska jag försöka sakta men säkert att ändra på det här!

RÖV

jahapp, vad händer sen då?
tråååkigt att sitta och häcka vid datan.. jag ska kolla om jag hittar några snygga underkläder idag ;) wihoo roligt!

Tips på någon bra film till kvällen?

RASTLÖS!

vad kan man göra ? pojkvännen gamear och jag har ingenting att göra!!!!
vill dra till centrum och kolla lite grejer men vi får se om vi gör det nu eller senare :)


så jävla sexig! älskar dig babe

ätit frukost nu :)

nu sitter vi här uppe vid en varsin data och nördar oss ;)
vet inte vad som händer idag riktigt men vi ska nog bara ta det lugnt och chilla hemma men vi måste iaf dra och handla oss lite middag :)
bild från i somras i kivik! åååh längtar tillbaka

min älskling!!



så jävla snygg!
just nu ligger han och sover men jag kan inte sova längre.. inatt ska jag banne mig sova innerst så att jag kan sova längre :D

hittade lite gott i frysen

nu blir det ost och broccoli soppa med rost mackor :) mums!!!
ska kolla Halv åtta hos mig. hihi det är faktisk ganska roligt..

åh, känner mig som en helt ny människa.

så himlans skönt att unna sig själv lite tid.
nu känner jag mig som en helt ny människa helt underbart! nu ska jag gå och ta någonting gott eller iaf någonting att äta. sen blir det TV!!!
Min skrutt!

lägger mig i ett varmt bad nu.

ska bada och göra mig fräsch tills min babe kommer ikväll ;) hihi ibland måste man ju göra det exta mysigt! visst ?
skriver senare.

ååååh äntligen kan jag kolla på TV i mitt rum :D

tv har suttit där så att man kan koppla till datan och kolla film men nu har jag fixat så att man kan kolla på tv också (a)
skalat kablar och kopplat och shiiit, fan va jag är duktig!

blir varm i hela hjärtat när jag läser det här, det va ca 1 år sedan. <33



hemma hos bästa fanny atm :)

sitter hemma hos fanny och vi väntar på att kladdkakan i ugnen ska bli färdig. smarrigt!!
vid 5 så kommer mamma och hämtar mig då ska jag hem och kanske sola men jag vet inte, men annars plugga.. boring!!
sen så har jag något mys att se fram emot för då kommer babe till mig :)

Fanny Elisabeth Westerberg

snyggve!

godmorgon :)

blir lite stressigt nu, tunnelbanan går 37 så jag måste skringa till köket och äta någonting nu så att jag hinner till skolan :)
puss på er vi hör senare ikväll.

Brun och fin :)

var iväg och solade i 20 minuter, snabbt och skönt :)
ska försöka hinna med att sola imorgon också så att färgen håller i sig.
nu är det nog snart middag tror jag, skriver lite senare.
ha det bar så länge alla göllungar <3

Solaaaa

åker med mamma till solariumet nu hör efter det :)
puss

hej på er :)

igår hade jag och pojkvännen en riktig mys vårdag i stan igår, vi gick runt och kollade lite och lämnade tillbaka våra maskerad kläder vi hyrde.
efter det så gick vi till kungshallarna och åt grekiskt. åååh jag längtar tills i sommar när vi åker igen :)
nu ska jag snart pallra mig till tunnelbanan där jag hoppar på min kärevän fannys tunnelbana. wiiie :D så tråkigt att åka själv xD
ska sminka mig nu så vi hör kanske ikväll igen <3
saaaaaknar att vara brunett :(

ny badas och fräsch.

nu ska jag lägga mig i sängen och plugga frisör kemi.. TRÅKIGT!!
imorgon så ska jag och min käre pojkvän åka in till stan efter skolan och lämna tillbaka våra maskerad kläder och sen kolla på ett armband till mig :) wiiie<3
efter det så drar vi troligt vis hem till mig och så ska jag klippa sötisen, sen blir det bara MYS!
det var allt för detta inlägg, skriver mer imorgon.
puss och godnatt på er mina sockerbitar <33

hemma nu, då var det bara att ta tag i allt med jobbiga nu då!

börjar med ett bad som jag är sjukt otaggad på men men :P
sen blir det plugg, plugg och ännu mera plugg..

jag och darling på maskeraden.

mamma och pappa kom precis hem ifrån landet så det blir väl fullrulle här hemma snart också.

Planer för eftermiddagen

  1. ta ett bad och tvätta håret och göra mig fräsch. (tvätta löshåret)
  2. plugga svenska och frisör
  3. bestämma kläder inför imorgon
  4. prata med älskling innan jag slaggar :)

fullt upp xD


hemma hos min baby igen :)

nu sitter jag hemma vid babys data och han sitter här bredvid mig och gamear lite.
jag har somsagt varit med johanna och fanny, det var väldigt trevligt att träffa er tjejer :) <3


hej bloggen :)

sitter hemma hos johanna i brandbergen och väntar på att fanny ska komma så vi sedan kan dra till maxi och handla lite mys till kvällen :)

hahah jag failade idag på bussen, jag fick inte kliva på med mitt terminskrort xD så jag fick köra smsbiljett.. ILLA!
jag och johanna har kollar runt lite på datan och sökt ett jobb till johanna.

nu ska vi dra till bussen och möta upp fanny och handla :)

ska hem till älsklingen sen, ååååh jag måste plugga hela dagen imorgon typ. SUCK!!!!!!!!!

tjoho :)

godmorgon alla snyggisar, sovit gott?
ligger i älsklingen säng och kollar lite tv, kärleken ligger tätt intill och slaggar satan ;) <3
åååååh jag har en massa plugg att ta tag i idag och imorgon... ILLA!!!!!
vi har prov på måndag och sen ska jag lämna in två svenska uppgifter som skulle varit inne för länge sedan.

´

gott det hade vart med en latte såhär på morgonen..

ALLA JÄVLA TÅRAR KAN DRA ÅT HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!

vafan är jag så jävla över känslig för??????????????????????????????!

9 aprill

shit va tiden springer iväg, ett helt år sedan idag.
Idag så ska jag till tyresö för att spendera dagen tillsammans med min underbara pojkvän, puss och gosa extra mycket idag då efter som att det är ett år idag :) <333
känner mig skit risig just nu, ska nog ta en dusch sen och fixa mig lite. men nu  ska jag kolla facebook och lite sånt. (jätte tidigt jag veeeeeeeeeeeet)

Idag är det ett år sedan, det bästa och fortsate året i mitt liv.

Jag älskar dig mest i hela världen max. Inte ett steg, inte ett 
andetag, inte ett liv utan dig hjärtat. Du är hela min värld jag 
kommer att älska dig tills mitt hjärtas sista slag. Om det är någon 
människa som betyder mer än någnting annat på denna jord så är 
det du älslkling. Utan tvekan! Du har på värkat mig och mitt liv på 
ett sånt underbart sätt, min tacksamhet över att du är min går 
inte att färklara . Det är det som gör mig till den jag är idag. 
Du gör mig så fruktansvärt glad och lycklig. Varje gång jag är med 
dig så får jag den där underbara känslan i magen, den känslan man 
själv måste ha upplevt för att förstå. Att vara med dig får en 
att käna sig behövd och älskad! Max lars mark falk med handen på 
hjärtat kan jag rakt ut säga utan att ljuga att du är den absoöut 
bästa människan i världen och att mitt hjärta slår enbart för din 
skull. Du är min livs kärlek och jag hoppas att du vill spendera ditt 
liv med mig. Jag älskar dig över alt annat på hela jorden. Du är 
den jag ser när jag blundar. Varje gång jag: vaknar, somnar, 
drömmer, skrattar, ler, gråter .... Så tänker jag på dig! Du är 
anledningen till leendet på mina läppar älskling. Oavsett vad så 
kommer det altid vara dig som jag älskar över allt annat!!!!!!!!!!! 
Jag älskar dig min lilla skruttboll, du är den absolut finaste och 
vackraste pesronen i mitt liv. Du och jag 
föralltid.



det här året har gått så oerhört fort, och vi har hunnit gjort så himla mycket, skapat så många minnen tillsammans.
Mycket kärlek ifrån din flickvän ida charlotta sundell.



fekke några bilder


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH penger på luren igen!

vilken lättnad, kan smsa igen :)
kärlek till mobil pengar alltså.

vafan är mitt problem????????

vi sitter inte ihop! när ska jag förstå det egentligen?
HATAR den här jävla magkänslan som får mig att må så jävla dåligt, jag vill bara sova i all evighet och vänta på att den ska försvinna.
vi ses imorgon bitti, varför saknar jag dig så här jävla mycket för?
varför sitter jag och gråter för att mitt comviq har gått ut? vafan nu får jag ta och ge mig på riktigt.
jag ska gå och lägga mig nu tror jag, det ända sättet för att det här ska gå över..
-Jag älskar dig och det vet du. förlåt för att det blir såhär<3

paulutti

kommer troligtvis hit i eftermiddag när hon har piercat sin tunga :O
jag vill ocksååå!!! ORÄTTVIST!
nu ska jag chilla hemma en stund, just nu vill jag bara lägga mig i sängen och vänta på att det ska bli fredag så att jag får pussa på min älskling extra mycket för då är det ju trots allt den 9april vilket betyder 1 helt år tillsammans :) helt otroligt vad tiden går fort.

sorry för dålig uppdatering..

igår var det fekke, det va skit kul. bortsätt ifrån hur man mår idag då.. hehe
bilder kommer upp lite senare.
kom precis hem ifrån max. riktigt länge sedan magkänslan fans där.. men nu är den faktiskt tillbaka. INTE OKEJ!!!!!!
men men vi ses imorgon, han sitter hemma hos sin polare och lanar xD hahahahhahhahahah!!!

jobbar halvdag med mamma idag :)

blev inget tandläkarbesök idag med max, han kommer hit efter det ist :)
myyys!

känner mig jätte duktig :)

kom precis in från att ha sprungit min runda, första gången för i år. Skit jobbigt men jätte skönt nu när man kommer in.
nu ska jag svettas av mig lite sen ska jag käka lite frukost och hoppa in i duschen :)
Idag är början på RIKTIGT av mitt sunda liv.

laddat över bilderna ifrån mobilen..

vider handen, när jag ramlade i fjällen.

den smakade riktigt bra där uppe på fjället.



mina två snyggingar :)



jag och babe i liften <33



sötnosen i bilden påväg hem <3333 PUSS PÅ DIG!



världens finaste fanny i skolan på matten... BORING!!!






mina färg linser jag fick av min otroligt underbara pojkvän (ser bättre ut i verkligheten)





våran trevliga bilutflykt jag och familjen falk gjorde i veckan.

Ledsen i ögat..

Jag och max hade en mysig vårdag på baksidan och solade i går.
SEN behövde man bara gå och lägga sig.........
aha... kul! vaknar med världens snö oväder... USCH hatar väder gudarna just nu alltså!!

har precis haft besök av mina två kusiner :)

kom hem för en timme sedan drygt då kan märta och ellen ner hit så snackade vi och mös lite, men nu kom lottan och hämtade dom.
skönt att vara hemma igen, fast börjar redan ruttna... hahaha!
imorgon bitti ska jag till tyresö igen, sen åker nog jag och älskling hem till mig innan vi drar till stan och fixar våra maskerad kläder ;)

Deprimerande jävla snööööööööööö!!!!!! Fan igår låg vi på altanen och solade och odag är det fullt med snö, det vill inte dluta snnöa heller....


påskmiddag snart!

snart blir det mys middag med familjen falk,
målade ägg precis:) mys!
puss hörs senarwe

Kan inte sova.. Konstigt alltså, ligger i älskos säng och funtar på att gå och sätta mig vid datorn ist.. Drygt att ligga här och tråka!!! Idag drar min familj till vemdalen. Ha så kul...?!


RSS 2.0