någon mer än jag som hatar att sova själv?

inte okej hur oroligt jag sover när jag inte sover med min älskling, värmen och tryggheten bredvid en, konstigt egentligen.. :s eller? aja allra bäst är det tillsammans med dig hjärtat 

My favorite memories are the memories with you

jag ääääär så jävla kär, så ska det vara på sommaren!!! 

tillbaka igen

tjaaaa på er!
hoppas ni haft det bra, det har jag haft iaf. legat och solat nu på förmiddagen och igår så satt vi och umgicks och hade det trevligt.
kanske ska dra och sova med min älskling inatt, men vet inte hur det blir. antingen idag eller imorgon eller både och... haha vi får se vad som händer helt enkelt.
skulle inte riktigt banga på att slänga mig i samma säng som den när snyggingen inatt. men som sagt vi får se

hellasgården

idag var jag och juli inne i stan och avslutade med lunch bufé på Pizza hut. mums!
efter det så drog vi till hellas och badade med kim tobbe och sophia :)
idag kan man kalla det bada, för vi simmade och va i jätte länge. det va jätte varmt och behagligt i vattnet.

nu sitter jag hos älsklingen och väntar på att han ska komma hen ifrån hockeylägret.
senare ikväll ska jag åka till morbrors landställe. det ska bli myyyys!




tjooo xD

sovit med gummisnoddarna nu

hahah knasigt det känns, vaknade undernatten av att det spändes typ :P
idag så ska jag och julia åka in till stan och glida runt i olika affärer och ha det bra :)
ska hoppa in i duschen nu tror jag.

max drog nyss till sitt hockey läger, så ska hålla sötjulia sällskap

max fina lillesyster

hemma hos sophia :)

vi har vart det nu i några timmar, vi har ränsat ogräs och spelat kort, sen hjälpe vi hennes pappa och klippa häcken och kratta ihop allting.

nu ligger vi på hennes säng och väntar på att det ska börjas med maten.



alla är trååkiga här hemma!

blä

ah eller?


tandläkar besöket avklarat.

nu är jag hemma igen, jag kommer att behöva sova med gummisnoddar från över till underkäken. haha knas!
han tyckte att jag hade för lite överbett. så det blir säket bra ;)
nu ska jag gå ut till vardags rummet och kolla när mina bröder lirar fifa, sophia ska snart gå upp också ;)
sen blir det sickla tror jag, och sen sooooooola :D <3

uppe nu, inte okej!

är skit trött och kunde sova länge kändes det som för en gångs skull så komer min bror in och väcker mig för jag ska till tandläkaren kl 8 och spänna tandställningen, han skjutsar mig så gullig som han är :)
inga planer infrör dagen tror jag men kanske ska ner till sickla och reklamera en grej med sophia.
känns ju som ett måste att sola idag, det ska bli 20-25 grader.. :o
vi får de vad som händer helt enkelt.

kom precis hem ifrån kumlabadet

vi har vatit och badat, rätt så varmt i vattnet, blev dock i puttad av max den jäveln :P
innan vi drog och badade så låg jag och älskingen på trallen och solade och spelade kort, jätte mysigt!
nu är grillen är färdig och potatisen står på spisen så snart blir det middag.
ikväll ska jag åka nem , buhu! men ska sova här imorgon igen för då ska jag på stan med sötaste julia :D

hare görr, nu går jag ner till min älskling som ligger i soffan framför fotbollen.


puss

sovit gott?

vaknade ungefär för en halv timme sedan, hahah hade skit svårt att somna igår efter filmen.. xD
idag ska det bli runt 20 grader varmt så vi får passa på att sola gärnet nu så att man har brännan tills på lördag när vi drar ;)

mussie ligger bakom mig och sover så sött!

sockervadds krig,eller nått!?

HATAR SKRÄCKFILMER!!

sitter med älsklingen och kollar på "house of wax" som går på kanal 6.
världens vidrigaste, haha kanske inte men jag hatar sånna här filmer!!
snart kommer en komedi som tur är :D idag har vi suttit i bilen och sen har vi bara varti hemma :)



(påväg hem ifrån midsommar dansandet)
skriver nog inge mer ikväll.. så med det säger jag godnatt.

det blev en lyckad midsommar :)

vi var ute hos max barndomsvän med familjerna och umgicks, det var trevligt!
nu idag är jag väldigt trött och sliten, det blev ingen sen kväll igår trots allt, vi la oss runt halv 2.
massa bilder kommer senare.
hoppas ni hade det lika bra som jag hade det ;)

årets första dopp :D

idag har jag tagit mitt första dopp, jag mari och julia var på örbybadet, som ligger i tyresö.
dom tyckte jag såg ut som en tank när jag skulle doppa mig, det tog lite tid om man säger så :P
när vi kom hem därifrån så drog vi direkt, mari skulle jobba så körde hon hem mig, mycket snällt!
nu är jag hemma och har precis gjort lite plattångs lockar i mitt hår, testar lite inför imorgon.
så här ser det ut just nu ;)
ikväll så ska jag åka hem till pojkvännen igen :D
igåååår var det tråkigt!!!!! FOTBOLL FÖR HELA SLANTEN....

ska man gå ner och kolla om dom andra är vakna kanske

ska nog gå ner och kolla om någon annan är vaken ;) hörs

hej alla söta!

idag ser det ut att bli en fin dag :) vet inte riktigt hur jag ska göra idag, om jag ska vara här och sola på bakssidan hela dagen eller om jag ska dra hem och hitta på någonting... jag ska ju hit ikväll sen..?
ska prata med julia och se om hon bill göra nått, annars drar jag nog hem.


min älskling :)



i väntan på klockan..

sitter i proppes säng och joxsar lite med datorn medans hon duschar och gör sig fräsig inför utgång ;)
själv ska jag hem till pojkvännen min och mysa, har intre träffat sötisen på 3 dagar så det ska bli väldans trevligt!

vi har precis avnjuti en god härlig middag med lite bubbel till, ytterst trevligt!
nu ska jag fixa mig lite så att man är snygg inför Snyggingen själv ;) hahaha!
jag skriver nog inge mer ikväll, men skriver imorgon bitti :D

lär ju vakna när ungen ska dra och jobba kl 6 -.-



bild ifrån tobbes skiva, hahah lite bekymrad tror jag nog :P

drar nu

nu drar vi till sophia och ska käka middag, tobbe ska hem till jonas. så det blir en tjej kväll.
senare så ska jag dra vidare till maxen :) myys!

vi drar till nacka nu ;)

see you later.. skriver och visar vad jag shoppat senare

Helt stöööört hur bra han är!!!!

älskar hans sångröst! så jävla mysig, får rysningar 

ska dra fram lite frulle nu,

snart går alla barnen så då blir det frukost.
fan va skönt att mamma tog det så bra med piercingen, där fick hon bevisat att den inte blev infekterad. :D

det blev ingen lambarö igår, vi kunde inte få tag i nycklarna..

istället så åkte vi till våran landställe i brottby :) riggade lite inför midsommar dom ska fira där ute.
så fick jag träffa thomas också :) 
idag har jag inga planer alls, som igår. ska nog dra in till stan eller nått sånt med sophia och dom men vet inte, hon sa det igår iaf .

YEEES!

jag drog upp tröjan och visade mamma piercingen nyss, hon började as garva och trodde inte det va riktigt och sen berättade jag att jag hade haft den sedan i oktober förra året, hon baaaa va?
har du inte gått utan tröja någon gång?
hahahah fan va skönt!
hon tyckte det va jätte fint!

ikväll drar jag Tobbe och Sophia till Lambarö och myser!

sen spenderar hela dagen imorgon där och sen kommer vi hem på kvällen för då ska jag äntligen få träffa min prins igen :) hihih mysigt det ska bli 
Alla kan ju erkänna nu direkt att jag har den SNYGGASTE pojkvännen någonsin!
vi på lambarö föra sommaren

vill ut och sola, men fan inte helt lonely..

det är fan kallt inne, men har ingen att sola med :( alla jobbar typ eller så är dom bort resta!

älskling, du är underbar!



in the end



Twins... ja vad ska man säga xD

Fanny köpte lika dana leggings som mig igår :P utan att någon av oss var medveta om det.
Coooooolt :D 

duschat och fixat håret nu, tunnade ut det på dom tjockaste ställena och klippt min lugg lite kortare.

solen skiner och jag sitter inne -.-
ska kolla om någon vill sola med mig eller nått sånt skoj ;) 

lite av min shopping

mina spets leggings, armband och min ring som ser oerhört blingig ut pga blixten på kameran.
Smexigt! 

tidig morgon

idag har jag inga planer alls inför dagen, så vi får se vad som dyker upp.
tisdag, hmm.. vad kan man hitta på?
jajja, det löser sig nog, kanske ska dra ner till min praktik och umgås lite ;)
igår var jag ju med kajsa, vi var runt i stan och kollade men hittade inte så mycket som jag ville.
en sak som är säker är att jag vill dra utomlands nuuuuuuu!

kär

jag vill bara tala om för dig att jag saknar dig jättemycket och älskar dig mer än mest.

hemma, har precis lämnat Kajsa vid tekniska.

kom precis hem, har nada att göra -.-
idag har vi vart i stan och shoppat, hittade ett par leggings, bh, trosor, ring, armband, navel piercing, shorts.. tror inte det var någonting mer.
är rätt så slut efter en hel dag på stan, vi drog till URBAN OUTFITER men dom hade inte mina skor jag vill haa!! :'(
Saknar dig hjärtat..
so cute!!  love you darling.

socker söt!

så jävla tokig och underbar!

Frulle när bruden kommer

magen kurrar, ska käka frukost när kajsa kommer hit, hon är i gamla stan nu så hon kommer om en stund.
värdet ser inge virade ut idag.. :( vi får se om det kanske skiner upp senare fram mot lunch.
Dyngsur i skrapan sommaren 07

tja på er, idag kommer min älskade kajsa hit :)

Har saknat henne über mycket! det ska bli skiiiit mysigt att ses igen, kanske drar en favorit i repris och går våran mysiga promenad igenom sjöstaden.. ;) vi får se vad som händer.
vi i sjöstaden 07 tror jag det va ;)
skulle behöva dra in till stan och kolla sommarkläder igen :P
och åkta till Urban outfiter vart fan det nu ligger, faaaannny hjäääälp mig xD hahah.
ännu en hår slinga åkte av i morse.. :( men men jag har massa kvar.

life's too short to make trouble out of small things

man måste ta vara på sina nära och kära, ta vara på den kärlek och lycka dom ger en, man ska vara rädd om dom man föralltid vill ha vid sin sida.
vara tacksam för det man har, allt ska vara ömsesidigt, man ger och tar. 

skönt att vara hemma :)

sitter hemma nu i mitt rum och är trött som vanligt.. illa.
men längtar faktiskt tills jag ska få hoppa ner i sängen, har inga som helst planer inför morgondagen så vi får se vad som händer.. snackade med kajsa men fårse hur taggad hon är på det imorgon, så jag vet inte vad som händer-
idag har vi legat på baksidan typ hela dagen, duckit sprite och chillat i solen. passat lite boll och njutit av livet.
sen kollade vi på Family guy the movie, haha fan va skön!
nu ska jag kolla kylskåpen och kolla om det finns nått att stoppa i munnen,, hahah tjockis jag känner mig. men imorgon börjar springandet igen :D
snacka om att jag saknar mitt bruna hååååår! 

godmorgon på er :)

har inte kollat ut på vädret ännu, hoppas verkligen att dagen bjuder på strålande sol och värme.
igår så var det kungliga bröllopet på tv:n här hemma, ingen hit för min del direkt.. men men.
idag så ska vi nog bara ta det lugnt och vara inne, men det beror ju helt på hur vädret blir :)
jag hoppas på att min älskling snart ska vakna iaf, han var så himla underbar hela dagen igår mot mig love you.




för lite mer än ett år sedan nu, inte bästa bilden på mig direkt.. hehe

hemma hos min pojkvän nu

vi har precis kollat på bröllopet.. hahah!

CPhoran is back

nu är jag klar, sminkat mig och fixat håret.
senare under dagen ska jag åka hem till max, får se om jag stannar där under natten eller hur det blir :)
Skriver mer sen 

Soligt ute idag!!!

Idag så är ju sola ett måste, ellerhur!?
ska man bli brun så måste man ta vara på varenda lilla stund att sola på xD
haha man måste ju ha brännan inför grekland som vi drar till om 13 dagar

Plattat håret och ätit frukost nu ;)

nu står fanny och plattar håret, jag vitter vid datan och pumpar musik.
ska snart börja sminka mig och göra mig snygg ;)
skriver mer under dagen.

Fanny liten ligger och sover..

sötnosen ligger bredvid mig och sover, antagligen jättetrött eftersom att vi la oss halv 4 igår.. men jag kunde inte sova mera, som vanligt :P
ska plocka fram lite frulle snart och hoppa på fanny 

Godmorgon alla söta :)

vaknade för en liten stund sedan helt utvilad, har precis rakat benen och känner mig jättefräsch.
tog ut flätorna jag sovit med nyss........
ah såhär blev resultatet.. xD
så nu ska jag platta gåret kan jag ju säga.. haha 

klockan är fan 2 och jag är inte trött, sickt!

det var nog tack vare att vi var ute och fick massa frisk luft, riktigt nice!
när vi gick ner till sjöstaden så träffade vi på mina gamla klass kompisar, as kul att träffa dom, länge sedan nu.
sen satte vi oss och snackade om allt och inget, va fett mycket flummiga människor där vi satt. Hahah men det va kul.
sen tog vi bussen in till slussen och käkade donken. På perrången sen va det värsta vidret som glodde satan och satt och typ smekte sig själv. USCH!
Härlig kväll :) 

Har precis badat :) Mys!

vi var lite små frusna när vi kom hem så drog på ett Skummbad, Härligt!
nu blir det att sitta vid datan och snacka skit ett tag :)
det blev en lyckad kväll tillslut,
Kanske inte skriver någonting mer ikväll så godnatt på er  

Hemma nu, efter en mysig kväll i sjöstaden :)

kom precis hem ifrån våran promenad, vi hanmade tillslut på sjökyrkan i hammarbysjöstad, satt där och snackade skit och hade det bra!
tog bussen hem ifrån sicka sen, BANG på den mörka jävla skogen...
vi fick dom när vi köpte kaffe på 7eleven, Skiiiit söta!!

händer ikväll då?

alla människor är så dryga! vill göra nått ikväll, men det ser rätt så tort ut på den fronten. så vi får väl hänga här och ha kul själva ist...????
cjsözdilxchklxzxäZ'<Ä<ÖZÄDS<ÖLX,ZM CBNSNGVR.ZDFR
Z<X
DZFK,HCGKJLDX,


ibland förstår man sig inte på killar..

tjejer och killar tänker så himla olika,fungerar på så himla olika sätt.
det som är självklart för oss tjejer berhöver inte vara det för killar, det blir massa onödiga miss förstånd. 

Blåa/grå Linser

väldigt dåliga bilder men dom fungerar faktiskt, på mina bruna ögon :D

"kärleken är den värsta vanan att bli kvitt med"

det stämmer, man blir vad vid att vara kär och att älska någon sedan är det skit svårt att få bort den härliga vanan.
Någoning negativt med kärlek!
fast Kärleken sätter ju ändå ett spår i våra liv som vi kommer att minnas länge, gansks självklart att det tar ett tag att glömma den som gjort en hel.
Kärlek är ett under, när man väl funnit den rätta. all den energin man får och ger..

Har riktigt trååkigt, och får inte tag på Fännie.

Hon sover, och jag vet inte om jag ska åka till henne eller om vi möts påväg till farsta eller hur vi gör.. Knasigt!
men det är bara att vänta så hör hon ju av sig när hon vaknat till liv.
jag och sophia på Brorsans skiva, Snygga! 

14 dagar nu!!!

vill åka ner nu, trött på det svenska vädret fan!
fatta ligga på stranden sola och bada bli helt jätte brun och bara chilla galet med sin älskade pojkvän Inte illa!

FANNY SOOOOOOVER!!!

inte så konstigt egentligen, hon har ju fan gått upp innan 6 varje dag den här veckan så det här är första dagen att sova ut på.

käkade precis frulle, vilket beryder att det inte blir någon springning för mig idag.. eller kanske ikväll :D

nu ska jag smsa fanny och se vilken tid vi ska ses, hon lär ju sova nu men ska smsa ändå ;)
Fan att det ska va regnigt ute idag :( jag som ville sola och bli brun.
Jag ska snart klä på mig och fixa mig lite innan jag kan gå någon stans :P

Någon som söker jobb? Varför inte sitta barnvakt, för 100kr i timmen.. inte så illa tycker jag!

om ni känner er sugna så dra iväg ett mejl till [email protected] (En av dom som jobbar där)
berätta lite om dig själv och säg att du blev tipsad av IDA SUNDELL, sen kommer han att höra av sig till dig och antingen ta in dig på intervju eller så kommer han meddela att du inte kommit in, men det är väldigt sällan.
på intervjun så svarar man på några lätta frågor, typ vad man gör om barnen gör illa sig eller liknande.
tycker dom att du verkar bara bra så är du en i gänget ;) Dock måste man vara 18 och över.

Lätt förtjänta pengar på ett roligt jobb! :)




Med en snygg blogg så blir man mer sugen på att skriva!

god morgon föresten ;)
vaknade precis, ska snart dra på mig jogging kläderna och dra ut och springa, men inte riktig än känner jag :P
Skönt att jag kunde sova "Länge" idag iaf, slippa dom Extramas långa dagarna man bara lallar omkring hemma och vill att tiden ska springa iväg.
Senare idag ska jag träffa Fanny som ni redan vet,saknar henne jättemycket faktiskt! 
vi ska dra in till Farsta så ska jag kolla på lite sommar kläder inför resan och så klart för resten av sommaren ;)
sen vet jag inte rikgtigt vad vi ska hitta på, kanske drar in till kungsan dom har ju "Love stockholm" där just nu, eller den slutar imorgon, så passa på. dom har massa olika tält med grejer man får prova på och vinna olika saker, typ 08 fast lite mindre Fjortis anpassat xD
STHLMlove_GOLD_cmyk
vi får se hur vi planerar dagen, ha det bra! 
(hoppas på solsken fram mot lunch)

tänker på dig!


stackare som håller på och sliter och jobbar nu när jag ska lägga mig under täcket och sova och ha det bra, tycker synd om dig hjärtat.

-ville bara säga att jag tänker på dig och saknar dig faktiskt, fast vi sågs igår.. Jag älskar dig mest i hela världen

Nej nu är jag riktigt trött.

nu blir det hopp isäng, orkade inte kolla film. och Internet fuckar uuuur!
ska upp imorgon och springa så får spara mina krafter till då ist, heheh.
godnatt på er bloggläsare, sov så gott så skriver jag när jag vaknar imorgon :D
Puss och sov länge imorgon! 

kom precis hem ifrån Tanto :)

det blev en rätt så kort kväll, men det var trevligt.
lite små kyligt bara, hade inte bangat på att ha haft en varm och mysig pojkvän att värma sig hos 
nu är det film som gäller, slänga oss på soffan med täcke och kuddar, kommer säkert slumra till under filmen, haha.
hoppas du har det bra på jobbet hjärtat, jag kommer att sakna din varma famn att krypa ner hos inatt, Du är allt!

Seegt!

hon svarar inte på sms eller när jag ringer.. Illa!
men men hon får ringa snart tycker jag.  annars blir det ännu en kväll hemma, trååkigt!

as nöjd med min blogg nu btw ;)

fett clean och snygg om jag får säga det själv ;) heheh
ska snart terra proppe med samtal och se om jag ska dra in igen eller inte, men hon slutar inte ännu så får vänta lite.
fett taggad på att dra ut och träffa folk så hoppas att hon svarar i telen!!!!! 



jag ligger och har extremt tråkigt i sängen när älsklingen sover..xD

HELT KNASIGT

jag kommer till hornstull så ringer jag sophia då säger hon att hon tydligen sluta kl 9 så då var jag tvungen att åka hem igen och nu sitter jag här och inte vet om jag ska in igen och få skjuts av mamma eller om jag ska softa hemma.
Jobbigt!

man ska ta vara på sin käraste

man ska aldrig ta någon eller någonting förgivet här i livet, glöm aldrig det! 
tänker man på det så kommer man långt.

Tunnelbanan går 19.54

ska möta Sophia i Hornstull 20.15, så drar vi och handlar lite mat och gott inför kvällen sen bär vi oss vidare till Tanto, och möter alla andra ;)
tobbe ska spela Lacross match nu kl 20.00 så han kommer in efter det, haha det kommer bli fett sent för han men han får skylla sig själv xD
smsade precis med älsklingen och han ska jobba hela natten så han kommer vara jätte sliten imorgon, en riktig slappar dag med andra ord. sen hoppas jag på att få träffa honom på Lördag om han inte har någonting annat kul för sig :) 

sen så ska jag äntligen få träffa min kära vän fannyyyyyyyy imorgon :D längtar som fan assssooow ;)


du är en lustig liten filur du 

there is love

"Kärleken är vårt livs största glädje och vårt livs största sorg."

You can light up the dark, without saying a word

du är så underbar älskling! jag älskar dig med hela mitt hjärta. Du är allt för mig.

mätt och belåten

har precis ätit pasta med bacon sås, jättegott!
jag hittade en bikini, eller en svart överdel och en hallonröd/rosa underdel.(kan visa bild sen)
nu har jag absolut ingenting att göra.. vänta på att klockan ska bli 8 typ :P

nu drar jag, brorsan och sophia ner till sickla :)

ikväll blir det picknick i tanto med storebror och hans vänner :) Trevligt!
vi hörs när jag kommer hem, ska hitta en bikini nu, önska mig lycka till ;)

såhär ser jag ut idag :)





cute!

somrigt och fräscht, ska försöka vänja mig vid mittbena nu, såjävla jobbigt och tjockt med snebena.. xD men ska ha lite både och såklart.


vad tycker vi om sånna här outfiter??

linnet instoppat.... Nja, inte min grej riktigt!

lista

1) En helt random snubbe kommer fram till dig och frågar vem du är, vad svarar du?
-eh.. ida

2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?
haha, ett sugrör
3)
I ditt senaste sms står det?
"ja men det är ändå om 2 dagar :p <3 älskar dig. godnatt :p <3"  från älsklingen.

4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
inte en aning.. någon igårkväll

5)
Var är din pv/fv just nu?
Påväg to da work :D

6) Välj ett ärr på din kropp?
det på mitt högra knä som ser ut som ett hjärta xD

7)
Vilka är dina favoritfärger?
Alla färger, 

8)
Vilka i ditt liv litar du på?
Pojkvännen och fanny såklart ;) säkert många fler, men dom självklaraste är dom.

9) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?
jonna


10) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna upp bredvid dig varje morgon?
Bli helt varm i hela kroppen och helt förälskad, för det får jag höra ifrån min pojkvän :) <33

11) Hur ofta svär du?

alldeles för ofta..

12) Litar du på alla dina vänner?
ja dom flästa.

13) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?
jaa lätt, allt för kärleken!!!

14) Tror du att allt som händer har en anledning?
yes, helt klart!

15)
Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?
otroghet och lögner.


16) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?
Men va, random fråga!


17) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?
rolig, omtänksam, snäll och romantisk. Utseendet är också viktigt!

18) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta famtiden?
vettefan 

19) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa?
Min älskade pojkvän.

20) Tror du att du skulle bli en bra förälder?
ah såklart.

21) Vart togs din profilbild?
eh what?


22) Ärligt, vad tänker du på just nu?
vad jag ska köpa för bikini xD

23) Vem känner dig bäst?
kajsa tror jag.. men just nu så är det helt klart fanny och min bf såklar.

24) Vad är helgens planer?
träffa maxen på lördag tror jag :)

25) Vad har du på dig just nu?
Trosor, Bh, leggings och t-shirt.

26) Har du någonsin slagit ett träd?
Har jag väl :P

27) Har du någonsin smygit ut ur huset?
ja några minnesfulla nätter finns det trots allt. 

28) Aldrig sova eller aldrig äta?
aldrig äta

29)
Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?
Morgon :) heheh

30) Finns du där för dina vänner?
ja så gott jag kan.. 

31) Gillar du att umgås med andra människor?
bäst jag vet :)

32) Har du lätt att förlåta andra?
ah tyvärr, men det beror helt på vad det handlar om.

33) Skulle du någonsin dela pojkvän/flickvän med din bästa vän?
ABSOLUT INTE! en pojkvän ska man ha för sig själv. 

34) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?
nej

35) Finns det någon du bör reda ut saker med?
aa, med min mamma om min piecing innan vi drar till grekland xD

36) Kommer någon ringa dig ikväll?
tror inte det eller kanske max? (a) <33



sitter och dricker smoothie :)

skönt när man väl kommer hem ifrån springrundan, men fan inte under den.. usch!
sitter och dricker en smoothie vid datan, och funderar på hur jag ska berätta om min piercing för mamma, Hahaha.
jag har ju två veckor på mig så jag får tänka ut nått bra..

uppe fööööööör tidigt!

ska snart gå ut och springa, men fan jag som ville sova ut idag vaknade nuuu!
men det var för att jag la mig så jävla tidigt igår dock..
men nu ska jag lämna mitt rum för ett tag och knyta på mig mina löpar skooor och gå ut och springa.
jag skriver när jag kommer hem igen :D

Var ute och sprang i morse :D

så jävla braaaa ida!!! xD haha nej men det va galet nice, när man väl va hemma igen såklart ;)

Hemma nu, vart och badat i Alby och varit hemma hos älsklingen :)

hemma nu, är trött och har ont i magen, inge roligt!
fick skjuts till norra sköndal av snälla Görtz, dom skulle dra och träna så drog jag hem.
nu väntar jag på att någon i familjen ska komma hem så att man slipper vara sjäääälv :o
min kusin kommer troligtvis hit det blir trevligt!
idag har vi varit och solat och badat i alby, ah eller jag badade inte (a) hehe.. solade bara!
imorgon har jag inga planer inför dagen men hoppas att det dyker upp någonting roligt :)
Bara 2 veckor och 2 dagar kvar till Rhodos, om jag längtar!!!!

vi ska röra oss ut mot staden nu

nu ska vi dra in till stan och shoppa inför sommaren och greklands resan :) bara 19 dagar kvar nu :D

ingen IKEA idag..

vi åkte till andra möbel butiker i haninge ist, sen åt vi kebab som inte alls var nå god.. :(
nu är jag hemma och vi har precis ätit middag, väntar på att min sport fåne till pojkvän ska komma hem ifrån träningen snart :) så söt han är min lilla bäbis! <3
ikväll blir det nog film och mys som gäller, diggart.
imorgon ska vi till stan och käpa massa med sommarkläder inför resan :D wiiiiie roligt!!
spendera massa hundralappar ;) haha

Hellu :)

vaknade runt halv 9 idag, fett pigg och gick ner till tv:n och chillade lite, nu sitter jag uppe i älsklings rum igen och väntar på att han ska vakna till liv :P
igår sov han lixom till 2!!!!!!!!
men men, idag ska vi nog till ikea men vet inte säkert om jag och babe ska med.

slriver mer om dagen lite senare <3

outfit och frukost.

Min mango och banan smoothie och äppelbitar.
(dålig bild kvalite jag vet..)

hemma igen :)

nu ska jag gå och mixa en mumsig smoothie :)
sen ska jag hoppa in i duschen och börja göra min i ordning för att senare under dagen åka till max :) <3

Powerwalk med mamsen :)

nu ska vi ut igen och gå promenad i snabb takt, sen kan vi avnjuta en härlig frukost med gott samvete ;)
spring skorna på, så skriver jag när vi kommer tillbaka

uttråkad!

jaha vad ska man göra nu då? har typ gjort allt som går idag, nu börjar jag bli trött och uttråkad, det slutar väl snart i sängen.. xD

kände mig lite hungrig och sugen..

så det fick bli en frukt skål, banan, äpple och vindruvor :) Mums!
det kan faktiskt vara gott fast man är nyttig ;)

hur glad blir man inte..

svårt att hålla läpparna i styr, leendet kommer fram direkt älskling! 

Det finns ingen så fin,

jag trodde aldrig att det skulle finnas någon som du,den som får mig att kliva upp ur sängen på morgonen när man mer än någnonting annat vill ligga kvar, du är den som får mig att skratt, och även att gråta.
men finns det inget dåligt så finns det heller inget bra!
Jag älskar oss, du och jag tillsammans föralltid. Så ska det vara.





Du gör mig lycklig!

i fucking love you

storm på g?

det blåser satan! imorse så höll vi på att blåsa bort när vi var ute och gick.. men hoppas på att det är det fina vädret som gör en snygg entre xD

Jag just nu,

sitter hemma i mitt rum helt lonely, fett boring!
älsklingen svarar inte på sms, han sover nog efter ett hårt arbetspass, han behöver krafterna för att kunna jobba inatt också :)
imorgon blir det grillning med familjen Falk och mormor och morfar, det ser vi fram emot! 

familjen  är på barnkalas hos våra grannar vi kännt sen barnen föddes och han fyller 9 år idag :) GRATTIS!

kanske ska träffa fannylito ikväll om jag pallish eftersom hon ska på restaurang innan :P


platta håret :)

sitter och plattar håret just nu. man blir ju tokig när håret är helt burrigt och risigt! plattången fixar allt ;) hahah

Varför förväntar man sig något som man ändå vet aldrig kommer inträffa..?

människor är jävligt korkade egentligen, man vill någonting så jävla mycket och tillslut så börjar man tro att det kommer inträffa, och sen där det inte gör det så blir man skit besviken och ledsen.
Heelt jäva RETARD!

HORA!

.

Mums!


skönt att komma hem efter en lång promis ;)

träffade på en polisbil som frågade om vi hade sätt ett gäng stressade springande killar som såg misstänkta ut.
men det hade vi inte :P
nu ska jag göra mig en god nyttig smoothie :) 

nu blir det fett förbränning som gäller ;)

jag och mamma ska ut på lång promenad nu, skriver när jag kommer hem igen.
Puss.

Kivik förra sommaren.. Miss it!

Helt nykära och söööta!
kivik kan ju fan vara det mysigaste som finns! i sommar blir det inge kivik för min del. eller vi kanske ska dra ner dit när bäbis kommer hem ifrån magaluf i slutet av sommaren :)
I hope so! 

sommaren kommer bli till en stooooooor saknad!

den 3:dje juli åker min familj och max till rhodos i en vecka,kommer hem den 10:de. sen så är vi hemma i 4 dagar sen den 15:de drar älskade max till bästa kivik och efter 5 dagar där nere så drar dom den 20:de till italien en vecka, sen är han hemma i 3 dagar och åker sen den 31:juli till magaluf..

FAN VA JAG KOMMER SAKNA MIN TOKSTÅLLE!!!! 

en hår slinga åkte precis av!

första slingan som åkt änsålänge! ska vara försiktig nu så att inte fler åker av :o
vill att dom ska hålla hela sommaren!!

just nu så sitter jag i älsklingens mörka rum där han ligger och sover bakom mig, ska attakera honom snart :P
nej taskigt, han får sova så länge han vill.

han är sååååååååååååååå söt när han sover! den vackraste människan på hela jorden! Jag älskar dig!

ska åka och krypa ner hos älsklingen i sängen.

ska snart gå till tunnelbanan och åka till maxiiiie :) han sover troligtvis så det blir lite mys i sängen ett tag ;)
philip är även där, så det blir skojj :D <3
idag har jag bara fixat lite i rummet och med mig själv,  sydde en klänning jag köpte igår, (y)
nu ska jag kolla SL och se när jag ska dra!

Godmorgon :)

har precis kommit in ifrån att ha sprungit en runda, jätte nöjd att jag kom iväg!
nu sitter jag och dricker en egen gjord smoothie, Mums!
Idag så ska jag träffa max och hans kompis, ska troligtvis dra och bada men WTF, vädret!!!!! :o stod att det skulle bli 18 grader och sol :s
Mamma fyller 42 idag :D GRATTIS!!

nu är det sommarlov, vilket betyder bantning!!

sitter och äter banan och äpple, imorgon börjar mitt nyttiga liv! jag har sagt det förr men jaa imorgon gäller det, springskorna är framme så imorgon bitti blir det en härlig runda ;)

If you

-If you like me, Tell Me, if you miss me, Show it, if you love me, Prove it

det finns inget finare än att se dig le!

If you like me, Tell Me, if you miss me, Show it, if you love me, Prove it

Fanny är här!

coolt!

nu blir det ännu en film :)

jag och sophia har legat och kollat på film nu ett tag, först såg vi Date movie sen så kollade vi Bring it on. så jävla sköna filmer!
nu blir det bring it on again ;)
typ runt kl 3 så ska vi hämta upp min älskade pojkvän och storebror så det är bäst att hålla sig vaken ;) <3
See you later..

om en timme kommer folket

har tråkiiiiiigt! pratade nyss med käre pojkvännen, han kommer hit och sover i natt :) Mys!
nu ska jag gå och krama på tobbe och sophia ;)

3 bilder av typ 350 st :P

Kärleks paret :)
Flaket!
the gang ;)

hemma nu, snart kommer det massa trevligt folk och firar käre bror!

här har han precis sprungit ut och står och sjunger.
tobbe, mattias och någon random brud :p

GRATTIS BÄSTA STOREBROR TILL STUDENTEN!

student outfiten, en somrig volang jeans klänning ;)

tjaaa bloggen xD

kom ganska precis hem ifrån skolan, är själv hemma och har fett boring!
imorgon tar bror studenten! woohoo.
då blir det lite fira här hemma sen kankse älsklingen kommer hit och umgås en stund. 



Nej nu ska jag göra nått kul.. eller!?

Igår var det monopol kväll!

igår så kom Reymond hit och umgicks med mig, Tobbe, Max och Sophia, lirade lite monopol. Ytterst trevligt!


sen kollade vi på shutter island. FYFAN! kunde fan inte sova sen..
det va säkert jätte bra om man inte blir rädd för skit äckliga människor som Psykar..

dom sista dagarna med Fanny bästa vesterberg som classmate! :'(

detta suger balle!
kommer att sakna dig gumman, klassen utan dig ? NEJ TACK!  men men det löser sig nog.
kommer spamma dig med sms varje dag och typ stå och glooo in i målerisalen med tåren i ögat, skämt o sido..
men vi ska inte tappa kontakten för det, eller hur??
Tack för att du finns!

ikväll ska jag sitta barnvakt!

troligtvis så följer älsklingen med och håller mig sällskap och får självklart dela på the money efter ;) haha men vi får se hur han bestämmer.
jag kom precis upp ur badet, jätte skönt!
ska väl snart äta lite frukost eller nått, max ligger i sängen bakom mig och sover och det gör resten av huset också :P eller mamma sitter på balkongen och njuter av "solen"
snart bär det av igen, bara 27 dagar kvar nu ;)

Godmorgon, söndag igen då..

i fredags så kom pojkvännen och viktor och hämtade upp mig med bilden sen åkte vi runt lite och sen drog vi vidare hem till max :) sen var det fest hos stefan som fyllde 18, det var trevligt!
jag och Aila, lagom dragna ;)
Drägg bild nummer 1, Hhaha
sen drog vi hem till max och slagga satan!

Sommar diet


Nyttigt och somrigt gott, och sen lite motion på det!

snart kommer mamma hem med gottiga ingredienser till min lunch!

Smoothie:
  • 2 dl yoghurt någon fruktig god smak.
  • 5 Färska jordgubbar
  • 6 Frysta hallon
  • 1 hel banan
  • krossade linfrön, (håller dig mätt längre)
  • färsk vattenmelon

Det är vad min smoothie kommer att innehålla idag :)
Man kan egentligen ha i vad som helst, och hur mycket som helst.

det är super gott och fräscht och samtidigt jätte nyttigt!



1 skoldag kvar!!!!!!!!!

fan va tiden går fort, det är bara en dag i skolan kvar innan vi får sommarlov, helt STÖÖÖÖÖRT!
på tisdag tar storebror studenten. Lite avundsjuk kan man ju säga :o
är trött!
(älsklingen har tagit bilden)

Rhodos om 29 dagar!!!


Läääängtar som fan! en hel vecka med familjen och den jag älskar allra mest. Kan inte bli bättre!

nu är det fan sommar :D

har inga som helst planer för dagen.. det suger!

OMG!

Seriöst jag tror jag döööööör! hon är ju bara för ful!

dålig på att blogga nu på senaste tiden..

sommarlov om mindre än en vecka!!!!!!!!!!!!
lediga imorgon, sköööööönt! kanske ska hem till max då, men tror nog inte att han pallar, men jag hoppas!
idag har jag vart med fanny, vi skulle sola men det blev shopping ist.. drog ner till sickla och kollade lite, jag hittade bara en tjocktröja, brillor och armband.. så det va lite drygt men men.
nu är det torsdag, och jag har nada att göra resten av kvällen.....................
STOREBROR!
ojdå! länge sedan han var en sån här söt liten filur.. ;) 

kärlek på riktigt.

-Ren kärlek älskling! 

RSS 2.0