ointressant jag vet!

är du oskuld? Nej
har du hånglat med någon 2010? Ja
har du kramat någon 2010? Ja
har du hatat någon 2010? ah kanske lite.
har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? ja till världens bästa pojkvän <3
har du haft sex 2010? Ja

kan du vissla? ehm ja!
äger du en mascara? hahah ja typ 7st
äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? hmm.. det gör jag nog.
är du emo? hahah nej inte det minsta.
är du brat? Nej!
gillar du vältränade killar? Ja så klart, (inte killaR utan min killE)
gillar du nörd-killar som pluggar? nja det kan man nog inte säga att jag gör, inget fel på sånna men inte min gjrej  (hockey pojke ska det vara)
gillar du tjejer? De beror på hur du menar, som kompisar.JA! 
är du bisexuell? nej, 
har du nångång tyckt om någon i din ålder? ett år äldre är ju typ min älder iaf (a)
är du brunett? nja inte helt, går nog snarare åt det blonda håller just nu iaf.
är du blond? typ just nu iaf
är du glad? Ja, för det mesta :)

HELT SERIÖST.
vad har du på dig för underkläder? Svart BH och svarta stringtrosor
hur gammal har ditt äldsta hångel varit?
17,snart 18 
när hade du sex senast? hmm.. i förrgår
i så fall, var det skönt? Ja, I got the greatest man in bed.

SENASTE.
vad var det senaste du åt?
tuggumi
vem fick du sms av senast? min älskade max
vem skickade du sms till senast? kajsa pauli
vem ringde dig senast? mamma
vem hånglade du med senast?
Max falk såklart!!!
vem pussade du senast? pojkvännen
vem kramade du senast ?
Fänny 
vad drack du senast?
juice
vad gjorde du senast? sov


fortfarande lika förälskad

kärlek kan fan vara det bästa som finns, att älska någon människa som älskar en lika mycket tillbaka, det finns ingen underbarare känsla.
Max falk du är mitt allt!
-I love you honey

Även kärlek kan göra ont..... Att känna en saknad.



kände min lite extra snäll... HAHAHAH


det där leendet som jag älskar

åh det var så himla mysigt att träffa min älskling igår, vi hade inte träffats på 4 daga, och när jag kom ner ifrån trappan och han in igenom dörren så gick det inte att hålla igen leendet, och pussarna blev helt underbara.
åh jag älskar när man har varit borta ifrån varandra och verkligen saknat varandra, allt blir så mycket mysigare, och man blir inte irriterade på varandra. Helt underbart med andra ord!
jag spenderade även natten hos pojken, het sjuk mys. äntligen kunde jag sova hela natten, fan det är konstigt men sover jag själv så sover jag typ fett oroligt. :S
KNAS!!
nu är han på match, synd att jag inte kunde kolla idag heller men det va borta match igen.... men på söndag :D det ska bli kuligt <3
-Max falk, Jag älskar dig med hela mitt hjärta! du är min föralltid. kommer aldrig någonsin att släppa din hand. jag vill aldrig förlora dig.

UPPDATERING I BILDER

mina extermt snygga väggar! hahahahahah spackel fläckar..

dagen spenderades med dom här fina tjejerna

Oron i magen..

hatar den känslan!

Fan jag älskar dig så jävla mycket, det märker jag verkligen ännu mera nu när vi inte träffat varandra på 3 dagar, jag blir helt rastlös. du är verkligen mitt allt älskling
det finns inget finare än du.
jag kollade på några gamla bilder ifrån när vi hade varit tillsammans i 1 månad, ååååh älskling säger jag bara 
den här bilden får min bara att tänka på en sak, LYCKA!
ren jävla lycka älskling
du är mitt hjärta, det är dig jag kommer att älska tills mitt hjärta slutar slå. du har verkligen satt spår i mitt liv älskling, tiden med dig är en tid ja kommer att minas FÖREVIGT!!!!!!!!!!!!!!

Tisdag 23/2-10

Woooohoooo! det är bara -10 grader ute idag :D
som tur är så slipper jag den här kaos trafiken idag, jag har världens bästa storebror som ställer upp att skjutsa mig och Fanny till skolan idag, Niiice va!?
efter skolan så ska jag tvinga med någon att gymma med mig :P hehehe ! jag måste fan börja tänka på beatch 10 nu alltså, det här är inte kul längre!!
ska gymma typ 2dagar i veckan nu har jag bestämt, det suger att det inte är sommar ute för då skulle jag kunna gått ut och sprungit ist. men men man får göra vad man kan.
jag ska försöka gymma varje tisdag och torsdag efter skolan tror jag, men sen vet man ju inte hur det blir :P

JÄVLA KAOS I TRAFIKEN!!!

helt stört, jag har förfrusit mina fötter2 ggr idag, dom är fortfarande isbitar och jag kom hem för ca 2 timmas sedan, har badat och allting!
har väntat sammanlagt typ 2,5 timmar på bussar och tunnelbanor idag.
helt jävla galet alltså!
men nu sitter jag i min säng under täcket och ska snart burra ner mig under täcket och dra på någon film och 
men nu sitter jag i min säng under täcket och ska snart burra ner mig under täcket och dra på någon film och mysa.
Saknar min under bara pojkvän.. ska troligt vis sova där på onsdag, men  innan dess så kommer jag nog inte hinna se pojken :( <3 men fatta hur underbart mysigt det kommer bli att ses på onsdag då :D
jag längtar, hihih <3<<3<3



älskar låten!


vill ha sommar nuuuuu!

bild ifrån balen i 9:an
våren 09
våren 07 i farmors hiss
hur tuffa va vi???!!!!??!?! HAHAHA
kommer lite färskare bilder senare ikväll tror jag :D <3

börjar om en timme

sov typ halva natten inatt, har legat vaken och snurrat runt.
åt precis frukost, nu har alla förutom jag och max farbror åkt till skolan/jobbet. ska dra ganska snart tror jag :) <3
min blogg suger just nu men finns ingenting att skriva om eller nått.. skit tråkigt.
längtar till skolan och träffa mina friends ;) hhahah <3

Shuuuuuue

sitter hemma hos älsklingen har precis fikat med hans mamma och släkting, trevligt!
ska lägga mig framför tvn tror jag :P
hörs senare <3

ett tips från google.

ställ dig frågan:

Varför är den här personen tillsammans med mig om hon eller han inte själv vill?

Vad behöver jag mer för bevis på att han/hon verkligen älskar mig?

- Gör man inte det är risken stor att partnern till slut tröttnar


stort problem..

hur fan slutar man vara så jävla svartsjuk?
ett stort problem som uppstått i mitt liv dom senaste månaderna..
HJÄÄÄLP!!! vad fan ska jag göra???
vill inte missta min kärlek pga något sånt jävla skiiiiit!!!!!
jag försöker varje dag men jag lyckas inte särskilt bra, faaan!
jag har aldrig varit så här förut, varför kom det just nu? vad beror det på? vad kan man göra åt saken?

Så jävla kär!

jag älskar dig hjärtat!
du har fått mig till den jag är idag,tack för alltt du ger mig, och allt du gör för min skull. skulle inte klara ett liv utan dig. du får mig att känna riktig lycka, en känsla jag inte känt sedan en evighet tillbaka. det där pirret jag får i magen varje gång jag ser dig. Det är någonting unikt. mitt liv skulle inte längre vara ett liv om du inte var en del av det.
ingenting värt att kämpa för. Älskling, du måste förstå hur jävla mycket du betyder för mig, hoppas verkligen att du gör det. Max Falk du är den underbaraste personen i mitt liv. Det vackraste jag vet är att se dig när du ler, när leendet skiner fram i det där fina ansiktet. Det finns ingenting så vackert. att se dig när du sover, hur du sakta andas in och ut, är en underbar känsla.
Jag vet inte vad jag mer ska säga men du får mig verkligen att känna lycka i hela kroppen varje gång jag är med dig,
Du är den person som jag alltid kommer att vilja hålla i min hand, oavsett vad som någonsin kommer att hända så är det dig jag kommer att älska livet ut.
Hur jag än beter mig emot dig och vad jag än gör emot dig så kommer det alltid att finnas kärlek i det, jag kommer aldrig att göra någonting illa menat mot dig, aldrig någonting menat att såra dig, Ingenting!!!
förlåt om jag betet mig konstigt, och surt men det är ingenting jag gör med flit.
vad som än händer så kommer alltid ditt namn finnas skrivet i mitt hjärta! Den tiden jag har med dig kommer aldrig försvinna ut mitt minne, Dom ordet du sagt till mig kommer häller aldrig försvinna ur min hjärna.
du har satt ett spår efter dig i mitt liv, och vad som än händer så kommer jag alltid minnas det vi haft!!!!
(nu menar jag inte att det är någnonting på tok, utan vill bara att du ska veta att du gör någonting viktigt i mitt liv varje dag!)


Du är verkligen Världens finaste och vackraste kille!!!! det är ingen tvekan på saken!
Jag blir glas när jag ser den här bilden, (jag där i telefonen) vi snackade fan hela din bussresa hem,varje dag, varje kväll och hela nätterna ibland! fan va underbart det är att ha dig vid mig älskling, tänk va mycket vi har hunnit gått igenom tillsammans, när jag ser den här bilden så ser jag en helt annan kille, jag kan inte förstå att det där är bland dom första gångerna vi pratade överhuvudtaget. det känns helt skumt.
-Fan max!!!! jag är så jävla kär i dig!!! hoppas du vet det <3


-Alla hjärtans dag

världens bästa dag typ, man får vara med den man älskar och bara vara är :)
dagen har spenderats med älsklingen och hans familj, vi har även varit på Ikea. men nu spelar han match.
var tvungen att plugga eftersom att vi har ett jävla frisör prov imorgon. men jag har pluggat ett tag nu så jag känner mig ganska säker ;)
ska fan slagga snart alltså, helt stört jag vet men är så sjukt trött! Fan alltså jag har börjat sova dåligt nu igen.. måste kanske böra ta min järntabletter igen!?

PLUGGA PLUGGA PLUGGA !!!

surt! men har en inlämming som ska vara klar i midnatt..
Engelska också för den delen, *SUCK*

men nu blir det sushi som sophia och storebror fixat, kommer bilder senare ikväll :D <3

puss

Lyckligt lottad

jag hade sån jävla tur!!!!!
jag fick den snyggaste,  finaste, sexigaste, underbaraste, snällaste, gulligaste, sötaste, romantiskaste, coolaste, mysigaste, tryggaste, hetaste, givmildaste, goooosigaste (.....) och helt klart den bästaste människan i hela världen !!!!!
-Jag älskar dig, Nu & Föralltid!

Mys katten

Världens mys pysigaste katt, jätte gosig verkligen hahaha <3

GARDEROBEN ÄR SÅLD!!!

Äntligen! nu har jag ännu lite mer plats i rummet.
idag efter skolan så drog jag och johanna hem till mig och spelade lite kort och bakade en Skit äcklig kladdkaka!!!!
dumma som vi var så gick vi hem ifrån gullsmars i den här kylan, slutade inge bra när jag kom hem.
jag fick som köld skada på benet som började klia och blev svinvarmt, det blev typ som svullet och rött, KAAAANS!!
Vidrigt va!!!!!!?
nu så sitter jag i mitt rum och gör ingenting, väntar på att älsklingens träning ska sluta så att jag kan smsa med han lite  :) hihihi <3

hahah random pics

kajsa skrev värsta grejen på min rygg XD
jag, vi skickade upp sånnadär ljus lyktor i luften, sikt häftigt!

åååh kolla vad jag hittade !

Denise och jag  påväg upp på hammarbybacken. (kajsa som tar kortet)
det va inte igår det, saknar dig gummsan<3

10:de Februari

har börjat tappa suget om att blogga, det finns ingenting intressant att skriva om känns det som.. det känns som om min blogg blivit torr och tråkig!
ska självklart göra ett försök att bättra det, hoppas det lyckas.

Knaas!

aaaah! jag har inte träffat min pojkvän ännu! inte på hela dagen!? hallå så här kan vi ju inte ha det!!!!
men nu sitter jag hemma hos honom och väntar på att han ska sluta, han slutar om en halvtimme :D
puss på er hörs senare ikväll ist.

10 månader

våran första låt, kommer du ihåg!? (dock inte originalet)
låten påminner mig om min kärlek till dig, och det vi har..

10 månader har gått, det känns som flera år. Jag har verkligen fått lära känna den underbaraste människan i mitt liv. det finns så mycket som jag kulle vilja säga till dig min älskling men så himla lite som faktiskt går att skriva ner, men en sak är säker är att så länge mitt hjärta slår så kommer jag Alltid att älska dig!
dom bästa månaderna i mitt liv har jag levt tillsammans med dig, det du gör mig varje dag är någonting så stort, du får mig att känna hopp inför morgondagen, när skolan känns knas och allt känns helt jobbigt så finns du i mina tankar och får mig att orka ta mig igenom det ändå. Ända sen den första dagen vi träffades eller till och med första gången i pratade i telefonen så har jag känt mig starkare än någonsin. med dig vid min sida så klartar jag vad som helst.
varje dag när jag ser dig så känner jag känslan i magen, den känslan som får hela magen att snurra runt, alla fjärilar jag får i magen när jag ser dig. även fast det gått en lång tid så kommer alltid den Nykära känslan finnas där i min mage varje gång du ser på mig, varje gång du rör mig, pratar med mig.
du vet hur man ska behandla en tjej, ovasett på vilket humör du är på så känner jag mig alltid älskad i din närhet. du behandlar mig som om jag vore en prinsessa, precis det är vad som får mig att känna mig unik.
Jag vill spendera resten av mitt liv tillsammans med dig! 
jag älskar dig min lilla skruttboll, du är den absolut finaste och vackraste pesronen i mitt liv. Du och jag föralltid.

Mycket kärlek ifrån din flickvän ida charlotta sundell

Tråk!

skit uttråkad! sitter hemma hos älsklingen och svarar på typ "frågor" på Facebook om vänner, hahahah skit tråkigt! men lite tidsfördriv iaf :D
älsklingen kommer snart hem ifrån skolan han också så då blir det roligt iaf <3
puss puss vi hörs senare

8 februari

måndag morgon, sitter i sängen och har absolut ingenting att göra! det är hela 2 och en halv timme kvar tills jag börjar! helt jätte drygt att bara vara hemma och sega.

kajsa drog ganska nydligen

kajsa bajsa har varit här idag, det har varit trevligt. jag färgade hennes hår och fixade såna där flätor så ena sidan, Skit snyggt resultat. har dock ingen bild.
sen så slingade jag min lille brors hår i en mörkare nyans, inte så så stor förändring men det är alltid något.
så nu sitter jag här i min säng och börjar knasigt nog redan känna tyngden falla över ögonlocken..
Mysig morgon var det idag :) vaknade med världens vackraste och finaste person sovandes bredvid mig. UNDERBART!!!! kan inte bli bättre än så på morgonen.
-jag älskar dig gubben <3

då var det äckel söndag igen då!

bläääää! usch vad jag avskyr söndagar, vetenskapen om att imorgon måste man stiga upp ur sängen och gå till skolan.
men det som räddar min dag är att man alltid kan få en liten mysig puss av sin älskling när han slinker för bi mig i skolan :)
och ännu en positiv grej om skolan är att imorgon är alla frisör lektionerna inställda så jag börjar efter lund, dvs typ 12 och slutar typ 13.30 eller nått. Grymt nice!
hela varat schema är ändrat för nästa vecka, jätte skönt säger jag bara.

deppt värre!

älsklingen drog precis när vi vaknade i morse, han blev inkallad till A-lagets match, lite synd. Men roligt för honom :)
så nu sitter jag lite halvt fixad och väntar på att vi ska dra till flugger och köpa färg ! ännu en gng, efter som att det inte lev bra sist.
Idag kommer det bli en göra nytta dag (förhoppningsvis med kajsa som sällskap) hon kommer troligtvis hit någon gång nu på förmiddagen. MYS.
vi ska bära ut min gamla säng till garaget och jag måste spackla igen sen så måste jag även måla min spegel i en annan färg :D
så är ganska busy nu under dagen ;)
puss på er sålänge så håller jag er uppdaterade under dagen <3

FJORRE LIPS

hahah sitter här hemma på min säng och väntar på baby med helt ner smetade läppar av idomin xD *PINSAMT* men har man typ snart munsår så har man!
snart kommer max hit då blire godis och chips till en rolig film, kan inte bli en så mycket bättre fredags kväll för min del.
ska ni hitta på nått skoj?

you are drug

...

Äntligen fredag!

åh va jag har längtat efter den här dagen! det är fredag och jag slutar halv 2, helt underbart!
efter skolan så drar jag nog hem till min älskling, men sen har han match så då skjutsar vi honom dit och sen så drar jag och mamma till sickla och kollar på skidkläder och lite grejer till mig :) sen så kommer baby när han är klar så blir det film och godis :)(a)
såna här kvällar slår allt!!!
I love you babe <33

Stor säng!

nu är sängen min, den är stor och skön :)
ska kolla lite på datan sen ska jag nog bara chilla med tv eller nått<3

-Måste göras & köpas

KÖPA
  • En snygg mössa att åka skidor i
  • täckbyxor
  • vinter/skid jacka
  • målarfärg till mitt rum
  • en till byrå
  • ett underlägg till datan att ha på skrivbordet
  • köpa en ny foundation
  • nya lös ögonfransar
GÖRAS
  • slipa där jag har spacklat
  • köpa målarfärg och börja måla
  • sälja min garderob
  • ställa ut min nuvarande säng i garaget
  • sätta upp min rullgardin
  • (när målandet är klart) hänga upp min tv på väggen
ganska mycket att stå i men det är chill, jag tar det som det kommer, har ingen brådska.

dagen

har precis legat i ett varmt mysigt bad, så nu känner jag mig som en människa igen.
snart blir det nog middag, mamma sa någonting om pannkakor så hoppas hon inte har ändrat sig :) hihii.
sen så ska vi dr och köpa en säng till mig, Äntligen! jag har ju en 120 säng nu så ska vi köpa en 140 säng, kanske inte så stor skillnad men det kommer märkas när vi ligger två i den <333333
idag så spacklade jag alla minna hål i mina väggar så har iaf kommit ett steg på vägen, ska försöka kolla på färg i helgen eller något.

saknaden är stoor

saknar dig tussi<3
även fast det var igår kväll jag träffade dig senast så känns det så länge sedan. känns tomt på ett obehagligt sätt.
jag älskar dig mer än allt annat!

- min finaste älskling

jag kommer ihåg känslan jag hade varje gång vi var med varandra och känslan jag fick varje gång vi pussades eller när vi låg och sov och du krama om mig mitt i natten
då svarade han : ja, du somnade alltid för e mig så höll jag alltid om dig så du somnade på mitt bröst så klappade jag alltid på ditt hår.
jag kommer aldrig att glömma känslan jag får varje gång vi är med varandra och känslan jag får varje gång vi pussas eller när vi ligger och sover och du krama om mig mitt i natten.
dom kvällarna jag somnar före dig så håller du om mig så att jag somnar på ditt bröst, och ligger och pillar i mitt hår.
stunderna när vi kan sitta tätt intill varandra och bara hålla om varandra och beskriva vår kärlek utan ett ända ord.
Dom kvällarna jag inte kan sova för att allt bara känns jobbigt och rörigt så lägger du alltid dig bredvid mig och lugnar ner mig på bara någon sekund och jag somnar inom några minuter.
dom gångerna när vi kan ligga på sängen och busa och kittla varandra i evigheter är fan det roligaste som finns!
stunder som dom här är någonting man ska ta vara på att man har för det är någonting inte varje människa får uppleva!
-jag älskar dig så att det gör ont!! 

-Planering

V. 9 - SPORTLOV
v.10 - Praktik
v.11 - praktik
v.12 - Fjällen
v.13 - halv vecka i skolan
v.13/14 - påsklov


Längtar som fan! fast kommer fan sakna skolan och vännerna efter någon vecka :P hahahah <3<3<3<3


-Försovit mig

vaknade i morse och märkte att någonting var fel så kollar jag på klockan vilket visade att jag började skolan 15 min senare.
så det blir en chill dag för mig idag, jag kommer till skolan runt kl 12 så har jag bara en lektion, sen går jag hem och myser med älskopälsko<3
just nu sitter jag vid frukost bordet med alla jävla ungar runt om kring mig och kollar runt lite på datan.
ska äta en macka nu tror jag :D

-min sötelisötaste sötnos är bäst!

kom precis hem ifrån min fina baby, kom dit efter skolan var social i ca en timma sen så slocknade jag och har sovit typ någon timme, KUL! stackars älsklingen!
nu sitter jag i min säng och ska snart krya ner under mitt stooooooora fluffiga täcke och sova så sött,
sovså gott alla gullungar och min finaste ängel <3

mysdag

nu är jag hemma hos älsklingen, ska snart dra på en film och bara mysa och njuta av att inte vara ute i snö ovädret.
skolan har varit en långdag idag, men den har gått ovanligt fört faktiskt :)
natten spenderades hos baby,Mys mys.

sålde säng/soffan igåååår :D wiiiho! änligen lite utrymme.


bye biyches nu blire film

-bildbrist


nu ska jag fixa i ordning mig sen ska jag bara chilla vid datan tills jag måset kubba till tuben.
Puss&Kram

bra humör idag

vaknade på rätt sida imorse, hihi är på jätte bra humör :)
sålde troligtvis min jobbiga säng/soffa nyss, så nu får jag äntligen lite mer plats i rummet!
väntar bara på att jag ska hitta rätt färg till väggarna sedan kör vi :)mycket som måste fixas, jag måste börja med att spackla väggarna *SUCK* sen slipa och sedan måla. men det blir fint tillslut :)
jag måste börja smikna mig snart och klä på mig, sen så är det skolan som gäller.

1 Februari

åh va helgerna går fort.. nu är det måndag igen då, Måndag innebär skola!
fast är taggad för att träffa alla sötisar :)
idag så har jag sällskap hela vägen från tuben till skolan :D wiiiie.
jag är fortfarande lite sjuk men vafan jag klarar ju av att sitta i skolan och jobba lite.
helgen har vart jätte mysig, pojkvännen har vart här och det har varit helt underbart!
-Jag älskar dig Max<3

RSS 2.0