Älskar mitt nya jag!!

är alltid på bra humör, är glad och rolig jämt! :)hihi om jag får säga det själv.
jag har mått så himla mycket bättre nu den senaste tiden, verkligen jätte underbart!
jag älskar mina vänner, dom betyder fan allt för mig!!! helt underbart!
alla mina kompisar säger det samma, att jag är så jävla glad och sprider glädje om kring mig hela dagarna :)
Wiiie! fan va nice! nu ska jag kolla tv!" hejdå

Reebook easytone

köpte dessa skor igår, promenad skor som för varje steg du tar ger dig ännu snyggare rumpa och ben! Galet nice!!
efter att ha sett alla snygga rumpor på reklamen på tvn så var jag bara tvungen att prova dom! får se när jag testar dom ute.. men nu har jag dom hemma iaf!
kan berätta mer om vad jag tyckte när jag har testat dom!

heeeeeeeeeeeej :D

Godmorgon på er :) idag så kan ingenting förstöra min dag!! är på skit bra humör och allting är helt bäst!
Ska snart till skolan och träffa mina söta vänner, längtar typ!
Igår kväll så var jag hemma hos jenny :) Väldigt god middag och trevligt! vi kollade på idol bland annat.
nu skar jag fixat mig och är klar för att gå men ska dra på mig skorna och sen taggar jag.
Dagens

Nu har vi hunnit till flaten, vi gick ifrå...

mms_img20861 (MMS)

Nu har vi hunnit till flaten, vi gick ifrån skolan 15.20... Skriver när jag är hemma


restaurang middag och precis kollat idol

idag så blev det middag på jesses med fanny och hennes mamma :) mycket gott!
Har precis kollat klart på idol, så nu ska jag sega lite framför datorn sen ska jag slänga mig på sängen och kolla TV.
Slutade kl halv 5 idag så var helt slut när jag kom hem.. Kallt har det blivit också..

Sitter och väntar på tunnelbanan som komme...

mms_img31986 (MMS)

Sitter och väntar på tunnelbanan som kommer pom 3minuter.. Fyfan håller på att frysa ihjäl!!!! Måste köpa en vinter jacka snart alltså!!! Usch! Träffade mina gamla lärare påvägen till tunnelbanan. Nu ska jag till föreningstimmen och färga min dockas hår :p man måste stå i om man vill komma ikapp.....


Tidig tisdags morgon :)

Är rätt pigg, men det var jag dock inte när jag klev upp för en halvtimme sedan, men nu har jag smiknat mig och klätt mig så nu är humöret uppe på topp som vanligt :D
Ska gå ut och göra lite frukost snart, igår han jag inte med det och det fick magen känna av hela dagen!!!
Så idag ska jag gotta mig lite :)
Funderar på om jag ska ut och springa ikväll, skulle verkligen vara skönt och behövligt!
Kanske uppdaterar med någon mobilblogg under dagen, men lovar ingenting!!
ha det bäst idag och frys inte ihjäl!

missade tunnelbanan imorse.. försov mig!

Vaknade kl 07.35 exakt då min tunnelbaka går, så det vart en stressig morgon idag. men jag ficade mig och sprang iväg 20 minuter senare :)
det har vart kul i skolan idag, kul att träffa alla underbara människor! alla har saknat mig typ mega mycket!!!!!! ;)
Åkte buss med fanny och mathias hem idag, TREVLIGT!
nu ska jag äta mat för jag håller på att hungra ihääääl! sen ska jag slänga mig på soffan/ sängen och glo på TV :D

Underbart att ha kompisar med 15sekunders spring väg emellan

Jenny drog precis, skönt att hon kommer hem på typ 15 sekunder. vi har tjockat oss med godis och glass och till middag så blev det pasta- och kyckling sallad :) MUMS!
Nu ska jag bara checka facebook sen blir det hopp i säng för min del, ska man orka upp imorgon till 8.15 med rättskunskap så känns det fan behövligt!
PUSSS PÅ ERA SÖTA MUNNAR!

Godmorgon

vaknade precis, har plattat håret och ska nu åta frukost!
idag är det fredag vilket betyder praktik :) mår mycket bättre idag, bortsett ifrån mensvärken :/
men jag ska gå iaf, så att man har möjligheter att gör någonting under helgen ;) hahahah!
bjuder på en bild på SCHNYGGINGARNA IFRÅN FÖRRA HELGEN
har ingenting att skriva eller lägga upp i bild form heller för den delen......

ny duschad och värmekudde

Har precis duschat är hyfsat redo inför natten, börjar bli lite sliten och seg.
jenny kom hit 16.30 så klippte jag henne, hon blev jätte nöjd! tror jag iaf ;) hihih
vi hade mycket att snacka om så hon stannade till lite innan 8 så det va verkligen trevligt, vi har mycket att ta igen om man säger så.
vi va ju trots allt bästisar ifrån 6års till 6an ;) sen hände det någonting.. hehehe,
aja iaf så var det väldigt kul att träffas igen :)
Nu sitter jag helt sliten och trött framför datorn och facebook laggar och jag har ont i nacken och huvudet. har värmt värmekudden och har runt nacken, jätte skönt!!!

godnatt

BADA!!!

sådär nu är badvattnet klart :) MYSIGT!

Mamma har gjort blåbärssoppa

Mums!
Sitter just nu och dricker att kallt glas med blåbärssoppa :D ska lägga mig i ett varmt skönt bar snart.
Dagen har spenderats på soffan hittills, ska försöka få lite plugg gjort också, får se hur det går.... hehe nej men jag ska läsa lite i samhällskunskaps boken iaf :)
Lite senare så kommer jenny förbi och ska klippa sig :) Trevligt! Vi bor ju trots allt bara 2 portar i från varandra.. hihi!

Mumsig frukost ;) Börjar morgonen med lite...

mms_img24536 (MMS)

Mumsig frukost ;) Börjar morgonen med lite tabletter för att komma igång :) Dricker lite te framför TVn,mys! Blir hemma idag också...


ont i magen

har ont i magen och halsen, känner mih typ tom i magen.. :/ har inte ätit särskilt mycket idag dock men mår illa hela tiden så det är inte så lätt.
Ska försöka sova lite nu, får se hur det går. Hoppas att jag somnar direkt. orkar inte ligga och vrida och vända på mig.
godnatt sötnosar!

måste egentligen plugga..

måste läsa massa sidor i samhällskunskaps boken och i hår och färg boken.. och typ skriva massa saker.. men jag ORKAR INTE!!!!!! jag är ju trots allt sjuk (a) hihih
är typ lite halvt magsjuk..? eller inatt iaf :/ KNAS!

Efter en vecka liggandes i sängen så börjar man bli rätt trött på att bara ligga still!!!

(tagen för typ 5 minuter sedan)
Eftersom att jag typ missbrukar alvedon och ipren så mår jag rätt bra nu :D Men snart slutar väl tabletterna att värka så då ligger jag väl död i sängen igen..

Home

Har vart på vårdcentralen med mamma för ca en timme sedan, det var ett virus jag hade. han tyckte att jag skulle fortsätta att ta alvedon och ipren och sen så fick jag några tabletter utskrivet som skulle minska svullnaden i halsen, så hoppas att det blir bättre snaaart!
Ska gå ut och sätta mig i vardagsrummet med mamma och tobbe och kolla tv kankse ta en kopp te och mysa ner mig i soffan :) Hela huvudet känns helt spännt och ett hårt tryck som trycker på varje gång jag sväljer. fan va ONT!

Sprängande huvudvärk och en hals som bränner

Fan det är inte lätt inte.. hela huvudet och halsen/nacken gör ont så att det känns som om att det ska sprängas, skit jobbigt och ont. men sova kan jag inte heller göra.. :/
Ska försöka men vet inte om jag koommer kunna sommna.
har målar killar springandes hemma nu isf, inge kul.. -.-'

bleeek

usch va blek man känner sig nu, all färg ifrån sommaren är borta för länge sedan och jag har bara legat inne i en hel vecka.. BLÄÄÄ!
Måste fan börja sola solarium igen :D
nu ska jag dricka lite te och bosätta mig i tobbes rum :D hihihihih BUSIG!
målar killarna kommer hit och ska fixa i mitt rum, så kan inte vara här inne -.-' jätte jobbigt!!
Igår när vi var på ikea så köpte jag lite kuddar till min säng och boxar som jag kan ha i min inbyggda garderob med skor och väskor och sånt, as braa! :D

Godmorgon Sjuk idag igen :/ blä va tråkig...

mms_img64095 (MMS)

Godmorgon Sjuk idag igen :/ blä va tråkigt! Ska äta god frukost nu iaf :) det blir alltså en hemma dag igen.. Hoppas att jag kan gå imorgon <3


feber igen..

suck.. jag hatar att vara sjuk, trodde att jag skulle bli frisk till imorgon.
idag har vi varit på IKEA :)
godnatt, ska sova och se hur jag mår imorgon.

ont i halsen igen..

vaknade inatt med ont i halsen, har precis tagit ett varmt bad och ska nu kryfa mer i soffan framför OC :) dock är det dom 3 sista avsnitten någonsin jag ska kolla på nu :o sen är den serien slut!
ska sätta på lite te och bara mysa nu så att jag är 100% frisk imorgon :D

nej fyfan va hemskt. lite ångest man skulle ha!


Hemma ifrån praktiken nu :) Kom hem till ...

mms_img17006 (MMS)

Hemma ifrån praktiken nu :) Kom hem till min extremt vackra utsikt ifrån mitt fönster.. Hahaha ser ut som ett jävla tält, (dom håller på att måla våra fönster) Middagen år i full gång och jag ska byta om :)


Påväg till praktiken :) blev lite försenad...

mms_img60276 (MMS)

Påväg till praktiken :) blev lite försenad.. Men det är nog ingen fara :) Känner mig bättre idag iaf :) halsen och örat känns fortfarande men det blir nog bättre det med snart! <3


varför skulle just jag bliii sjuk?

blääää! har fett ont i halsen, och det suger. jag kan inte svälja eller någonting. ILLA!

halv 8 hos mig och idol

nu var det slut på det roliga, sängen kallar. ska jag kunna bli frisk så måste jag faaan sova tidigigt.
ska kolla om det finns någonting roligt att kolla på ;)
Har inget kul att skriva, så säger godnatt nu, pusss och hej!!
Ska bli ljushårig nu igen :) ska börja slinga det ljusare :D

"ångra aldrig någonting som en gång fått dig att lee"

det är så jävla rätt, men i vissa fall så gör man det ändå.
För att inte krossa sig själv ännu mera så känns det ända rätta att ångra och hata, för att slippa blicka tillbaka och sakna, när det egentligen inte är någonting att sakna.
det finns inget rätt eller fel när det handlar om kärlek, man kan inte styra över känslor även om man önskar att man kunde det. Men jag är lycklig för att jag kan vara glad och ändå gå vidare efter någonting som fick mig att må så dåligt. men jag är stolt över mig själv att jag tagit mig så långt på egen hand, tack vare mina vänner och min familj.
jag är en stark tjej och det vet jag redan om, ju fler jobbiga saker man går igenom desto starkare blir man, och det har jag verkligen märkt!
man lär sig att hitta någonting bra i allt det dåliga, man inser på vägen att det kanske ändå var det här som va det ända rätta, och ju mer man kan tänka och fundera desto mer upptäcker man att man faktisk gillar att ha det så som man har det.
ingenting förvinner ifrån minnet, ingenting som satt spår en gång i tiden, men jag skäms för den tiden. jag vill inte minnas. det är någonting som är förbi nu och någonting som aldrig mer ska återupplevas. det känns skönt att kunna glömma.
när man har börjat glömma och börjat blicka framåt, då har man börjat släppa. då kan man börja leva igen.
jag har tagit mig långt, jag sover som en prinsessa om nätterna och jag vaknar utvilad med ett leende på läpparna, jag är lycklig och den här gången så kommer ifrån hjärtat.

Halsen gör ont..

Bläääää på att vara sjuk :/
Har ont i halsen och örat på högra sidan.. jätte jobbigt, jag kan knappt svälja utan att typ dööö av smärta! så har typ hällt i mig te hela dagen, det är det ända som hjälper.
Men jag ska fan vara hyfsat frisk tills imorgon :D
det är ju fan fredag.. eller så blir det baar värre om jag försöker leka frisk imorgon och typ drar ut och festar och sen blir ännu sämre och sjuk i en vecka till.. Hmm.. få fundera på den saken..

soffan... och kollar på oc

som jag gjort dom senaste 2 dagarna.. jag har fortfarande ont i halsen men febern är nog borta :)
Tobbe kom hem under dagen och mådde inte heller så bra så vi har legat på soffan och kolla oc hela dagen. rätt skönt!
En viss person har smittat mig.. BLÄÄÄ! :p hahaha nej nu ska vi inte vara sånna ;) håller nog på att friskna till lite så det är skönt!
Hoppas på att kunna gå till praktiken imorgon iaf :)

Ligger i soffan med oc på tvn och datorn i...

mms_img48379 (MMS)

Ligger i soffan med oc på tvn och datorn i knät, känner mig lite bättre, men natten har varit skit jobbig, har typ haft feber frossa.. Fick det i rhodos i somras, på morgonen låg jag och frös som fan, så var tvungen att ta ett varm bad. Det hjälpte då iaf :) Hoppas på att kunna gå till praktiken imorgon iaf :) <3


Hemma och är sjuk :/ skönt att slippa gå u...

mms_img37137 (MMS)

Hemma och är sjuk :/ skönt att slippa gå ut i ösregnet ändå, ligger i soffan och dricker te och myserr framför oc :) Vaknade med feber i natt och har ont i hela kroppen, BLÄÄÄÄ! hatar att vara sjuk..


Fanny rotar i min garderob och letar efter kläder :p

Hon kom hit när hon hade slutat, hon hade glömt sina nycklar så hon fick komma hit och mysa med mig ist ;)
så nu står hon och letar efter några snygga kläder att ha på sig imorgon i skolan.
Vi har legat och degat i soffan hela eftermiddagen, skööönt!

ut och träffa felicia :)

Ska ut och träffa felicia, trevligt! vi ska väl hänga lite utanför seven antar jag ;) haha coola som vi är xD
Nej men vi ska träffas och svulla och snacka lite. det ska bli mysigt!
Har typ legat och kollat på oc med mamma sedan jag kom hem ifrån skolan.
Tråååkig dag idag.. men provet gick rätt bra tror jag! vi hade prov i färg teori.. Ja fråga mig inte vad det handlar om. xD inväcklat!!
JAG DÖÖÖÖR, SÅ JÄVLA SNYGG!!

mjuukisar på!

har precis kollat på ensam mamma söker :) nu blir det lite plugg sen ska jaf fan sova igen, är så jävla trött!!!! hehe

En bild ifrån igår :) fanny och jesper ;) ...

mms_img23059 (MMS)

En bild ifrån igår :) fanny och jesper ;) sweet!


11 september igår..

jag råkade inte ut för någonting dålig.. gjorde ni? xD
Just nu så sitter jag hemma och måste egentligen plugga, men fan datorn distraherar mig.. ILLA!
Snart är det nog middag också, den här dagen har gått oerhört fort. kom hem runt 8 och sen har jag typ slaggat hela dagen, skulle dragit till min kusin egentligen men så blev det inte. så har precis duschat och ska väl snart kolla tv eller nått ;)
Igår så drog jag och fanny till Älta för att träffa erik och hans polare :) mycket trevligt. Fanny drog hem runt 4, jävla resa för att komma hem stackare.. <3
Söndagen har gått jävligt fort, lite för fort, för imorgon är det skola och prov......! BLÄ!!

Tog lite spontant hål i örat igår på prakt...

mms_img50943 (MMS)

Tog lite spontant hål i örat igår på praktiken, snyggt va!? Dålig bild men vafan :p Det gööööör skit ont dock.. Kan inte sova på den sidan -.-


Ligger i soffan och myser :) kollar på oc....

mms_img48014 (MMS)

Ligger i soffan och myser :) kollar på oc. Har precis ätir frukost.


Ligger i soffan och myser :) kollar på oc....

mms_img48014 (MMS)

Ligger i soffan och myser :) kollar på oc. Har precis ätir frukost.


ny duschad

ska ta någonting att äta och slänga mig i soffan och kolla på OC, as soft att vara ensam hemma hela dagen :)
Får se vad som händer under dan och kvällen, snackade lite om att träffa rebbe idag, så vi får se hur det blir med det :) har alltså inga Spikade planer för dagen :p
Bra lååt!

Godmorgon! 7aknade precis så jag ligger fo...

mms_img29006 (MMS)

Godmorgon! 7aknade precis så jag ligger fortfarande i sängen och myser :) ska nog ta en dusch snart. Igår var en kväll jag sent kommer att glömma, en mycket händelserik kväll! Hahah hoffmaestro var grymma!!! As bra drag och alla var glada, dock så svimmade 2 av mina polare. Men det gick bra tillslut! Har tyvärr inga bilder ifrån kvällens bravader


Praktik idag :)

kom hem för en liten stund sedan, har sovit i segeltorp :)
idag så är det praktik sen så ska jag möta upp rebbe och dra på hoffamaestro :) dom andra sötisarna är redan där så vi ska möta dom lite senare.
det kommer att bli nice :)
Just nu så sitter jag och dricker Te och snackar med mamma.
Ska träffa sötisen i slussen 16.10 ;)

bad update

sorry!
har ingen lust att blogga längre, ska nog ta en paus. får se om jag blir taggad igen, så kanske jag kommer igång och skriva igen :p
Men nu ska jag lägga mig på soffan och kolla film, ha en mysig söndags kväll!

Sitter i bilkö -.-' kul!! Mår illa som fan...

mms_img12870 (MMS)

Sitter i bilkö -.-' kul!! Mår illa som fan.. Skit varmt i bilen. Är påväg ut till landet på kräftskiva :) senare ikväll så bär det av mot älta för fest :) En perfekt lördag med andra ord ;) Hoppas ni har en bra lördag för det ska jag ha! Kanske bloggar någonting under dagen vi får se om jag kommer ihåg :p Puss och kram skriver mer sen


keep smiling even when the pain is comming

godmorgon alla dör bakom dator skärmarna ;)
vaknade precis, skönt att sova ut lite för en gångs skull!
Igår blev en rätt så lyckad kväll, vi kör ikväll igen fast med ännu mera folk den här gången ;) haha!
Ska på kräftskiva med släkten ute på landet förstå så hoppas att någon åker hem i skaplig tid så att man inte missar hela röjet..
Jag har ont i magen, och hungrig. ingen hemma och nu ska jag äta frukost.

Godmorgon

Sitter i matrummet och för nada! ska snart fixa mig för jag börjar om en timme :)
måste spring nu vi hörs sen <3klockan var visst mer än va jag trodde :o
Mobil bloggar under dagen D:

HAHAAHAH! höll på att dö av garv igår när jag och fanny satt och kolla på TV så kom bredbands reklamen

hahahah

Hej mina älsklingar!

fanny åkte precis hem, Det va trevligt att se den lilla skiten igen ;) hihi!
Vi gick en promenad hit idag för fanny skulle låna en halsduk av mig :D så vi tog oss en välbehövlig promenad och sen har vi typ kollat på tv ;)
Nu har jag precis tvättat bort sminket och är helt redo för att hoppa ner i sängen så här jätte tidigt och skönt!
PRAKTIK IMORGON.. KUL? -Helt okej :D

FINA TJEJER PÅ LISEBERG..


-"vad är det där för min..?"
-"trött på liseberg minen -.-'"

HEEEJ!

sitter hemma hos  fanny och chillar!
slutade kl 16 idag.. dryygt som fan, vi stog och rullade kort fest frisyrer..
TRÅÅK! nu ska jag umgås med min käre vän fanny. HEJDÅ!

Hoppar ner under mitt stora gosiga täcke nu :)

Tvn är på och jag ska krypa ner i min stora säng under mitt gosiga jätte stora täcke.. låter det inte mysigt? :)
älskar att sova själv, man kan rulla runt i sängen exakt hur mycket man vill, sova på alla kuddar utan att någon snor dom ifrån en när man ligger så skönt och sover :p
hahah det finns många fördelar med att sova själv i sin säng.. har märkt det nu på sista tiden :) and i just love it!



sov gott och dröm sött!

ska bli bättre på att uppdatera i bloggen..

ska börja mobil-blogga lite ifrån skolan ;) så ni får lite färska bilder och roliga händelser ifrån dagarna :p
FNY! i skolan förra terminen :D hihihhihi <3

Längre ögonfransar utan förlängning och dyra produkter..!



Började med det för 3 dagar sedan nu, så har inte märkt någon större skillnad ännu.. men har använt det innan och det hjälper verkligen, fransarna mår bättre och därför sitter längre och hinner då växa och bli längre.

TESTA!!

imorgon börjar fan mitt nyttiga liv, For real!!!

ska fan äta nyttig frukost och börja springa minst 2ggr i veckan! inte okej längre..
måste vara snygg som singel ;) haha!
och på tal om ingenting så testade jag ett par låga vita Converse idag.. ååh är helt kär! ska köpa dom :)



allmänt jätte irriterad

känner mig skit irriterad, jätte jobbigt!

Idag så började vi 12.15 med frisör och vi hade typ bara teori, sen hade vi idrott. våran idrottslärare är van vid hockey killar så han tycker nog vi är lite mesiga som inte orkar hålla upp hälarna 10cm ifrån golvet liggandes på rygg i 20 sekunder.. haha vi gjorde massa magövningar idag och alla gav typ upp efter några sekunder.
men det är skit kul att vi har idrott tycker jag :) I love it!
sen slutade vi och då drog jag och sara in till stan och mötte först upp Paula och Julia på en cigg sen drog vi vidare och köpte skor och då kom även leo och vandrade runt med oss  :) trevligt trevligt!
sen drog jag hem och då var tobbe kim och sophia hemma, så vi har ätit middag och kollat på oc och druckit te.
men nu vart jag så irriterad på allt dom gjorde där ute så sitter inne på mitt rum nu och ska nog dra på TVn :)

Sitter i vardagsrummet och har lite te mys...

mms_img60300 (MMS)

Sitter i vardagsrummet och har lite te mys med syskonen och sophia :) trevligt!


ciao

Glömde typ att jag började 12.15 idag så gick upp när jag vaknade första gången imorse.. hahah fail. men det får bli oc och mys i soffan :)
i eftermiddag så kanske jag ska springa med fanny men det vet man aldrig hur det blir med det ;) hehe, vi är inte så jävla taggade.
Men nu ska jag fan börja träna och äta bättre!!!

RSS 2.0