stört skön låt!


älskar låten, man blir fett glad när man hör den ;)
ni som har sätt stockholm boogie så är det hoffe där ifrån som sjunger, Fett KING!!!
se den filmen också den äger.

det var så mycet jag han med ikväll, puss och godnatt, hinner inte blogga mer innan jag ska slaggish :) <3

bye bitches <3

mätt i magen.

vi kor precis hem ifrån jesses är helt proppmätt käkade oxfilé och klyft potatis och beanés sås och rödvins sås det va skit gott och till efterrätt en halv bananasplit. min mage håller på att sprängas helt seriöst.

nu ska jag dra hem till favoriten:) sen kommer dock mamma och hämtar mig om några timmar igen :(
men men bättre än ingenting.

hörs imorgon <3

Kort, kort!!!

jag snaggade av min älsklings hår idag :( men den blev faktiskt fint, bara jätte ovant så blev jätte besviken först.
men han är jätte fin :) <3
nu är han på match , han står idag tyvärr kunde jag inte vara där ock kolla.
-Lycka till hjärtat <3
idag så har det bakats, vi har bakat lussebullar och gjort pepparkaksdeg och massa jul musik. så nu är det äntligen jul, det har dock gått lite för fort men jul är mysigt.

nu ska vi äta på restaurang för mor och far firar 25 års dag!
sen så kommer lillplutten hit igen :) <33

I love you<3

glädje.

du är min glädje, varje morgon när jag vaknar så tänker jag på dig, det är det som får mig att orka mig till skolan varje dag, bara för att jag vet att jag kommer att få träffa dig<3
du är min första och sista kärlek. jag har hittat min livs kärlek och jag kommer aldirg att släppa taget om dig <3

FIXAT hela dagen

tjenixen :)
städat typ hela dagen, rensat garderoben,städat alla mina lådor med skit.
nu är jag äntligen klar :)

-jag saknar denna lilla filur <3

ikväll kommer sötnosen hem till mig :) <3
har inte träffat min älskling sedan i tisdags, det känns kan jag lova, <3


feber

godmorgon på er alla friska människor<3

igår så gick jag hem ifrån skola pga att jag mådde dåligt, fick skiiit ont i huvet och började må illa och frös jätte mycket,
hele gårdagen så hade jag 39 graders feber. INTE KUL.
men idag så mår jag bättre men ska inte gå till skolan idag heller. så min helg börjar idag efter som att vi är lediga på fredag :)

as nice, så nu ska jag bara chilla framför datan ett tag sen så vet jag inte rikigt vad jag ska göra :P

<3

stressigt!

nu är det sterssigt, ska dra till tuben nu men måste hinna slänga i mig min frukost först.
men jag ska skynda mig nu vi hörs om ett tag har ändå datakunskap nu på morgonen :) <3

-Jag älskar min prins <3

Hos kusinerna :)

just nu så sitter jag inne i märtas rum och sitter vid datan, vi har firat lite födelsedagar :) det har vat mysigt.
men nu är det bara jag kvar... vi ska åka och kolla på max som ska spela match!

sen så åkter vi hem till mig och sover.
hörs senare <333

LÖRDAGEN


- våran låt peffi <3

lördagen spenderades med jennifer :) vi var i nacka forum och shoppade lite och sedan så mös vi med lite lunch.
efter det så drog vi hem och skulle fixa oss för ugång, vi drog till stadion en stund där dom hede byggt upp hopp så det var snowboard tävling det va ganska kul, men fett kallt så vi drog efter ett tag.
sen så åkte vi till tyresö centrum, där vi träffade några av jeffas killkompisar sen så drog vi och käkade på grillen i centrum.

sen mötte vi hennes brorsa och hans polare på bussen så vi snackade med dom ett tag, dom skulle på fest så dom skulle klä ut sig. haha

sen drog jag hem för jag blev fett depp och as otaggad på fest, ville baar hem och sova :S
ville inte tänka på nått.

hel knas men men så blev det.





hihi sötnosiga va? vi såg typ ut som tvillingar igår kväll <3<3

det blev iaf en helt okej kväll med dig gumman :) dagen vart jätte bra iaf <3

9/4 - den BÄSTA dagen i mitt liv!

- Jag älskar dig


Första bilden på dig


Första bildenn på oss tillsammans

världens finaste Älskling




Min födelsedag (dagen innan våran 1 månadersdag)


midsommarafton


I skåne i sommras (3 månader)


Puss puss






HHAHAHA alla bilder är kankse inte riktigt lika fina .



det finns hur mycket som helst.
många minnen och massa bilder, jag älskar dig max <3
du får mig att bli lycklig

du och jag föralltid

IGÅR
IDAG
&
IMORGON


Känner en enorm saknad.

det känns helt tomt inom mig,ett hål rakt igonom. Helt sjukt efter en sådan kort tid.
din närvaro gör mig hel och du sprider att lugn inom mig.

Don´t Forget that I Love you honey <3

Äta regelbundet.

nu ska det börja ätas :P haha nej men jag ska börja äta regelbundet, kroppen förbränner mycket mer och då lägger man inte på sig något fett, bortsätt ifrån vad man gör om man bara äter någon gång ibland för då sparar kroppen det den får dom gångerna och lägger sig som fett.

så just nu sitter jag och äter frukost, två makor och lite yoghurt.
idag är det äntligen freeeedag! dock kommer man smälla i sig godis ikväll dåra men men det är jag bara fredag en gång i veckan (a)

<3

SOLAAAA :)

idag ska det solas :) nu vågar jag göra det i och med min navel. jag får maxen som sällskap :)<3
just nu så sitter jag henna hos jeffa och hon står och plattar håert, vi ska snart ner och käka frukost.
vi har fett chill dag idag, vibörjar 12 och slutar 13.45


Orolig?!

borde jag vara det?
är det någonting som har förändrats?

det jag vet är iaf att jag älskar dig <3

SÖNDAGAR SUGER!!

jahapp då var det söndag igen då, den stora ångest dagen.
man som tur är så har jag feta sovmorgonen imorgon. Helt underbart.
jag kom precis hem ifrån min pojke, vi har legat och såsat framför tv och kollat film men jag har sovit den största delen av kvällen, ILLA!!! juste jag måste verkligen kolla om jag har järnbrist för jag pallar fan inte vara så här trött!

just nu så sitter jag inne på msn och snackar med min bästavän, mysigt värre (a) <3

Puss och knull hjärtegull <333 vi ses imorgon

BILDER

hej hopp!
nu är jag hemma och mellan landar lite ska snart iväg ien, ska kolla på macx när han ska stå emot AIK!!!!
fett kul :)

igår så var vi här hemmamad mina syskon och sophia, fick några bilder på sötnosarna,

sötisar


världens finaste pojkvän <3


hahah coolingarna<3
vi hörs ikväll nu mpste jag fixa innan jag ska dra igen puss på alla sötnosar

Singing bee

sitter och kolla på singing bee och äter kina puffar :)
vi har hyrt filmoch köpt godis så kvällen kommer att spenderas i soffan med den bästa!!!! <3
vi var och kollade på hockey match idag, trånkan-älta. kameran var självklart med, maxen satt och tog massa bilder på han polare, mycket fina bilder, hihih!

nu ska jag gå till min älskling hi hörs sen <3

har fått kameran ÄNTLIGEN :)

fick kameran igår, har tagit massa bils så här kommer några!














Massa bilder på mig och min älskling:) gölligt!
det kommer komma massa bilder i bloggen från och med nu så var berädda.
haha det blir roligare att läsa då.. eller?!


ÄNTLIGEN FREDAG!!

wihoooo, äntligen är det fredag:)
kolla in världens bästa klass, (inte rikitgt alla tyvärr men en del av dom bästa iaf)

helt underbara, synd att jeffa inte fick vara med bara, men hon tar kortet<3

hör av mig senare om kvällen :) <33

Trött som fan!

pojkvännens mor tycker att jag ska ta blodprov eftersom att jag är trött och sover hela tiden, vilket kan betyda att jag har järnbrist.?
hoppas att det är det så att jag bara kan käka lite järntabletter så blir jag genast mycket piggare :) ?

nu är jag iaf hemm hos min BF och har precis lämnat honom vid ishallen, vi ska snart dra dit och kolla på matchen, fett taggad fast jag är galet trött och kall..
hoppas hoppas hoppas att jag får sova hos honom efter för jag pallar fan inte åka hem sen och åka buss imorgon (a) heheh Lat jag vet ;)

nu ska jag kolla facebook och lite bloggar vi hörs imorgon eller senare ikväll <3
godnatt


Vidriga människa!!

Usch så jävla äcklig, du kan inte få kontakt med människor för att du är så jävla Konstig och elak! så det ända sättet är att snacka skit för så kanske du låter lite intressant!
svika dina bästa vänner, Fan alltså människor som dig borde inte finnas.
fattar du vad du har gjort? vilket jävla misstag!
lär dig att behandla dina vänner som någonting värdefullt, i slutändan är det du som sitter hemma och gråter, för att dina "vänner" har sätt rakt igenom dig och fattart vilken jävla Svikare du är!

En vän är någonting som man ska ta vara på inte sprida ryckten om och snacka skit bakom ryggen på!

du ska fan inte röra mina vänner och så fan heller snacka skit om dom!!!

:D

hockeymatch ikväll, fett taggad :)
vet inte om älsklngen ska stå, men vet iaf att dom ska möta några gamla polare till mig.
ser fram emot att frysa i en ishall hela kvällen (a) heheh nej men det ska bli kul <3

snart kommer älcklingen hem, då ska jag föllja med han till läkaren.

FREDAAAAAAG IMORGON!!!! :)
Wohoooo kanske ska dra hem till en tjejpolare, och sen träffa min Boyfriend.

Jag saknar min bruna lilla kusin som har vart i Egypten!!! måste ses snart.<3

SKOLAN!

snart är det dax för skolan igen, fan va drygt igår så sa våran lärare att vi inte skulle ha våra två första lektioner för att våra lärare var borta men sen i sista sekund så visar det sig att vi fick vikarie ist, så ist för att börja klockan typ 12.30 så börjar vi 08.15 DRYYYGT som satan.. men men

jag ska snart upp och käka frukost, sen blir det skolan :(
jag får panik på att min pojkvän inte har några pengar på mobilen så jag stannar nog vid gullmars och köper pengar till honom!!!!!!!!!! :)

JAG VILL HA MIN KAMERA NU!!! :D <33


lite lost ?!
hahah bild på maxen från i fredags, Sweet <3

SVININFLUENSAN..?

vafan jag vill inte ta någon jävla spruta!!!
jag hatar sprutor, det är ju fan det absolut värsta jag vet, mamma lär ju tvinga mig att ta den.. ?!
UUUUSCH!!
jag såg när en kompis tog sprutan och den va fan inte liten asså!!!!!

JAG VILL INTEEEEEEE.

Hemma nu

tjabba tjena hallå!

nu är jag hemma ifrån jeffa, vi har suttit vid datan och sen skulle hennes bror gå ut så då följde vi han och tog samtidigt en promenad med deras hund. sen mötte vi therese i ringen en snabbis,
och nu är jag hemma igen :9 max kommer om ca en timme <333333
så äre bada som gäller!

just nu så sitter jag i vardagsrummet och snackar lite med tobias och sophia :) mysigt värre.


blogg paus?

nej, jag har inte slutat blogga har bara inte haft tid eller ork.
lite uppdaterig ifrån helgen, i fredags så var jag och älsklingen först hemma hos mig sendrog vi på fest hemma hos hans polare, det va skit kul.


jag anna och rebecca ;)

 vi sov där och sen kom mamma skit tidigt för att hämta oss för jag skulle åka och fixa mina naglar so blev BAAAAAAAAAAAAJS DÅLIGA!!! skit fula det är helt sjukt, dom rök dagen efter.
men iallafal så på söndagen så åkte vi til farmor h farfar åt lunch. det var första gången max träffade dom hahaha det va lite kul!
och söndagen blev en chilldag hemma hos mig, på kvälen så skulle vi åka och köpa en systemkamera till mig men då var dom slut!men jag ska hämta den någon dag i veckan :) fett nice då kommer det bli en massa bilder till bloggen!!!!

igår så hade jag och älskling 7 månaders dag :)
dom bästa månaderna i mitt liv!!!!!
- Jag älskar dig världens bästa pojkvän<33333333
så då spenderade jag eftermiddagen och kvällen med honom så klart!

och nu idag så har jag vart med jeffipeff sen vi slutade skolan :)
ska hem runt 8  och sen så komerpojken vid 9 och ska sova hos mig<3


puss på er alla sötnosar <3

<3

Tjabba ;)

nu är jag färdig och fixad för att dra på prao, men ska dock inte fören om en timme :P
men men, jag ska sätta mig vid TVn och kolla lite :)
kanske ringa och väcka älsklings maxen.. hahah nej stckarn.<3

jag får se hur jag gör, men vi hörs ikväll när jag är hemma :) <3

trött!

åååh va mysigt det var att träffa min älskling idag :) vi har inte sätts sedan i söndags, långt tycker jag!
men det va jätte mys att träffas idag en stund iaf <3
nu är jag hemma jag förljde med och lämnade honom på hans träning sen åkte jag hem :)

jag har precis duschat ska nog gå och lägga mig i sängen snart, är trött som fan, vaknade av jävla dagbarnen som skrek i morse!!!!! när jag äntligen var ledig.


såhär såg jag ut i dag, (dålig bild men men)

god natt på er alla sötnosar, <3

Ledig idag

vaknade för ungefär en halvtimme sedan och just nu sitter jag och lyssnar på lite musik och äter lite frukots.
jag är ledig idag :) så jag ska möta upp pojkvännen i skolan när han slutar, det kommer kännas konstigt att vara i skolan nu igen :P hahah!
men innan dess så vet jag inet riktigt vad jag ska göra :) bara mysa runt och fixa lite.

nu ska jag platta mitt hår och sminka mig så att jag känner mig snygg ;) <3
hej så länge

hemma och mysklädd nu.

nu är jag hemma och ny duschad och har precis dragit på mig mys kläderna :) usch det är så sjukt kallt nu, inga kläder eller någonting hjälper fan, det som skulle behövas just nu hade var att krypa ner bredvid min älskade pojkvän och bli värmd, men det funkar inte just nu, men imorgon så!
jag saknar dig så!<3

nu har jag ingenting att skriva om sov gott inga mardrömmar inatt hörrni!



3 NOVEMBER

hej på er!
inatt så drog min "lill kusin" hon är inte så liten hon är 95a men ändå ;) till egypten och ska va där i en vecka eller va det två? äsch vet inte men hoppas att hon har det bra :)

Godmorgon!
vaknade för en liten stund sedan och nu är jag på klädd och fixad men ska snart gå och sminka mig, sen bär det av till praoen, det ska bli kul, eller alltså det blir ju ganska långtråkigt ibland men det är roligt.
man lär sig ganska mycket nytt iaf, som igår då lärde samira mig hur man noppas ögonbryn men en tråd ;) det va fett coolt.

ha en super dag för det kommer jag förhoppningsvis att ha :)
<3

Första dagen avklarad.

nu är jag hemma från en hel dag på praoen :) det blev faktiskt en lyckad dag.
jag har bla svarat i telefonen,tvättat hår,soppat,bokat tider,snackat med kunder,fixat kaffe.. och lite annat!
jag slutade kl halv 7, så jag fick skjuts hem av min storebrorsa men bilen då så klart ;) hahah!

nu är jag jätte trött och vill baar att pojkvännens träning ska vara slut så att jag får prata med honom lite innan jag går och lägger mig, man blir rätt sliten av en hel dag :P

Massa bilder på hur jag ser ut just nu:







SWEET


2 NOVEMBER

GRATTIIIIIIIIIIIIIS bästa storebrorsan :)
Han klarade uppkörningen idag så nu har han körkort!!
DU ÄR GRYM TOBBE,

Grattis

Smärta

Saknar dig älskling, saknar någon att pussa godmorgon på.
-Jag Älskar dig max

MIN DESIGN, JAG VET!

den blev helt fuckad när jag råkade byta tema :p jag trodde bara att man bytte upplägget på bloggen men det ändrade visst allt. men jag ska fixa ny header och design snart igen så det blir bra snart igen !
så oroa er inte XD

kisses

Första dagen på praoen !

shulululu ;)

nu är jag fixad och klar för att åka till min prao, den börjar dock inte fören klockan 11 men vafan man måste ju ha lite tid på sig innan man drar dit.
så här ser dagens outfit ut:







Tjenixen <3

nu är jag vaken igen, jag gick och la mig runt 18.30 igår kväll som jag sa så är jag sjuk, men jag har vaknat varannan timme inatt så är inte så jätte utvilad.
men idag blir en mys dag och bara återhämta sig till skolan, (eller jag då till min prao)
mys med film, halstabletter och te!
det blir super bra :) och sen ikväll så ska familjen åka till minneslunden och sätta ljus det ska bli mysigt, det är alltid så himla fint och mysigt där, ljus över allt.

men nu ska jag gå och göra mig en kopp te :)
hörs senare under dagen.
ha det bra så länge alla sötnosar <3

RSS 2.0