flyttar min blogg till NATTSTAD

LÄS DEN HÄR


videos

hahah jag och maria typ vindern 07
sötnosarna i skolan

ostmacka

sitter och äter lite frukost, ska snart börja röra mig mot sickla med mamma, vi ska handla innan jag börjar praktiken. ska bara sminka mig och äta upp sen är jag redo!
ikväll så blir det tjej mys här hemma hos mig, sen blir det förhoppningsvis fest senare!
ska köpa några julklappar idag under lunchen, känns som att det börjar bli dags nu.. hahah!
17 DAGAR kvar..

känner att jag lägger bloggen lite åt sidan

orkar typ inte anstränga mig :P men ska försöka bättra mig!
provet idag gick typ fett bra :D hoppas jag iaf! och wella föreläsningen va skit lååång men helt okej, våran lärare har ju lärt oss helt fel grejer iaf.. hahah skit kul när hela klassen ba VAAA? det visste inte vi och våran lärare försöker försvara sig men alla ba men nej? det har du aldrig sagt..
hahahSYND!!!
blääää!!!! trpkigt att blogga... har inget att skriva om.

hej hopp alla glada :)

vaknade nyss, måste plugga nu innan jag drar till skolan. har ett frisör prov direkt när jag kommer till skolan. på allt vi har gjort under terminen. kommer nog gå sådär..
men ska plugga nu och fixa mig.
sitter och kollar på Vakna med THE VOICE, kul.. fast nää :p
idag så kommer Wella på besök och ska prata om deras produkter och olika behandlingar, det ska bli kul. slipper ha kundpass idag och jobba som fan. nu kan vi sitta och chilla bara!
blekfisar. 18 dagar kvar nu då.. :D ååååh jag vill dra nuu! värme och sol fyfan va underbart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

färdig

sminkat och klätt på mig nu :)
funderar på att äterställa min dator så att massa skit program och grejer som gör datorn seg försvinner.
för just nu är den segare än segast och jag får panik på att inte kunna kolla på film för att den laggar så mycket..

ska på möte idag

först ska jag och mamma ner till sickla och lämna in min idiotiska mobil som har gått sönder..... sen kolla runt lite antar jag. sen ska vi till stan på ett möte, lite mindre roligt. sen så blir det utvecklingssamtal.... -.- kul! hahaha
sen ska vi åka till inzo och köpa lite hårfärg och sånt sen ska jag träffaaa jennypenny :) <3
får se till att inte glömma elevkortet ;) hahahhah så himla onödig grej assså

bilder ifrån i fredags

Zaaks överrasknings fest :)

söndags fekke sitter aldrig fel

kom precis hem ifrån snyggingen fanny :) det var typ fest hos henne, skit najsiga människor (hennes klass och några till) ja det vart riktigt lyckat faktiskt, vene vad dom som inte drack tyckte men jag hade det bra iaf :) drack dock inte så mycket :)
gick till norra skändal med grabbarna som skulle hem, dom hittade inte så jag va lite snäll och gick med dom :) mamma hämtade mig där som tur va :) jätte snällt av henne! <3
nu ska jag ta nått att äta sen blir det sängen för miin del :)
jätteeeeee fjollig bild på mig och fancy :P <3 love you girl

kollade upp det där med bagage vikten

det är 20kg som gäller, och 5kg som handbagage.
om man reser i 4 veckor eller mer så får man 10kg extra.
aja jag får tänka lite smart och inte ha sååå himla mycket med mig som man kan köpa där nere ;)
jag är ju ganska duktig på att packa med mig för mycket grejer. och allrahelst onödiga grejer.
det här va min packning när jag och fancy skulle upp till dalarna i 3 dagar... hahahaha!!!

godmorgon

har plockat lite i min garderob och kollat vad som ska med till Thailand och så, jag kommer fylla väskan med massa onödigt som man ändå kan köpa där.. fan :P jag måste typ kirra en större resväska..? måste även ta reda på om vikten är den samma när man åker till thailand och så.. det borde ju inta vaar det :P alla shoppar ju galet där.
aja jag får se hur det blir. lär ju behöva ta bort en massa kläder och bara köpa nytt där borta :D
det har snöat ännu mera nu.. tror jag iaf!? det ser så ut.
mmmmmmm brownie :D

hemma nu, är sjukt trött

har haft en super mysig dag med släkten :) inge festa för mig ikväll. alldeles för trött för det :p
ska nog sova ganska snart,

jobbig dag idag

ska fixa mig för att gå upp till mormor snart :) det ska bli jätte mysigt!
är helt slut men ska ta en dusch och få lite nya krafter.
tack för att jag har den absolut bästa familjen! det finns inget som slår att han ert stöd! älskar er!
undra vad jag ska ha på mig idag..... har ingen fantasi alls.



B A K I S

fyfan, hade skit kul igår kväll men dagen efter är inte lika rolig. någon hade en kamera s¨å biler kommer säkert upp snart :)
jag har käkat lite frukost och ska snart till farsta med mamma :)
idag ska vi ha släkt middag hos mormor :) myyysingt!

kyckling gryta på G

kom hem ifrån att ha vart i skolan och sen handlat med mamsen :) nu blir det snart middag!
jag har verkligen träningsverk i hela kroppen,, hahaha skit nice men jobbigt!
OTAGGAD PÅ ALL BLOGGA

when I see your face there is not a thing that i would change

idag känns det som att det blir en jätte lyckad dag med många glada miner :)
jag ska gå mot tunnelbanan om ca 10 minuter!
jag har träningsverk i magen och vaderna! shit asså!
och jätte ont i armen efter sprutan -.- BLÄÄÄ!!!!!! men fan det är det värt :P
dagens outfit består av:




hahahahaahha älskar att hitta gamla bilder



ska till huddinge

först ska jag ta min andra twinrix spruta sen blir det middags mys :) trevligt!
kom hem precis ifrån skolan, eller ganska precis. är jätte hungrig men ska inte äta nu för ska äta gott senare ;)
vi hade ett skit roligt gympapass i skolan idag, man blev skit trött och lökig!
så hoppas på lite träningsverk imorgon ;)
mitt hår känns mycket bättre nu, måste dock tvätta det ikväll. skit jobbigt att inte bara kunna gå ocg lägga sig efter, jag mpset liksom låta det själv torka. hahah men men ska man vara fin får man lida PIN! <3
see you later

När förevigt känns för kort, då vet du att du älskar.

min buss går om en timme. vaknade runt 7 i morse av att jag va kissnödig. och sen kunde jag inte somna om. så det har vart en jävla lång sovmorgon idag.
ska kanske träffa rebbe innan skolan, hon stackarn har vart/är hos tandläkaren och lagar ett hål. usch!
imorgon börjar korten gälla. har fan redan glömt min kod..

1 DECEMBER

PAKET KALENDER :)

med och utan linser


hahah jätte gammalt

jime.

oldies

hahah snygga väggar! (då jag höll på att göra om mitt rum)

hej hoe

har träningsvärk i vaderna.. fråga mig fan inte varför!? antagligen efter att ha krigat fram och tillbaka till tunnelbanan i mina hala skor. fyfan!
Jag vill verkligen ha den 27 Decemper nu!!!!!!!!!!!! längar så jävla mycket verkligen!!! fyfan det finns inga ord alltså, bort från den här jävla snön och kylan, tänkte bara påpeka att det är -19 grander ute atm..

RSS 2.0