1 December

det är fan 1 december och ingen snö?! hur knas är inte det på en skala!
men nu börjar kylan komma tillbaka iaf, bra men dåligt.
idag så har jag vart i skolan började drygt som satan med datakunskap och matte sen så hade vi frisör och vi klippte hela lektionen, det blev helt sjukt kort, fan va vi garvade! mycket skratt blev det iaf!

håret var ca 10 cm när vi började, när vi var klara så hade jag och lisen missuppfattat våran lärare lite så vi hade helt plötsligt bara typ 2-3 cm kvar, ouuuups!
heheheh men det blev fett snyggt iaf! men konstigt nog så var luggen och håret uppe på huvet ganska långt fortfarande så det blev fett cool frilla, kort klippt i nacken och sidorna sen en ganska lång sne lugg, hur ballt blev det inte!!!
vi skapade iaf en frisyr!

nu är jag hemma iaf, fett trött och har ont i magen vilket nu mera börjar bli en vana :(
jag har konstant ont i magen. det är skit jobbigt ibland så vill man baar lägga sig och dööööö pga smärtan!
måste kolla upp det där snart tror jag.

nej nu ska jag inte klaga! jag är hel och ren iaf det är huvudsaken :D

bye bitches, love yeah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0