FYYYYYYYYYYY PÅ MIG!!

förlåt för den extremt dåliga uppdateringen! har vart hetl busy hela helgen.
har inte vart hemma någonting förän nu.
fredagen började med en liten shopping runda i stan sen drog jag hem till jennifer och så fixade vi oss för utgång, så drog jag jannifer och carro på fest hos en tjej kompis till oss :) vi hade skit kul det var bara folk man kände och det vart en lyckad kväll, pojkvännen var även med <3

lördagen så var vi på typ släkt middag med maxens släkt, det var trevligt :)
och idag så har vi spenderat dagen inne i stan och myst runt i julstämmingen.

just nu så sitter jag och pluggar termenologi... skit drygt!
men det är prov imorgon tjejer och nick så glöm inte att plugga ! ;)

bye bitches, somv så gott vi hörs imorgon. ska stänga av datan nu och pluggish lite <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0