Hej där

nu kanske det är lite mer normalt att vakna, hehe!
men jag har inte gjort så mycket sedan jag vaknade, jag har typ lyssnat på musik, skrivit lite, kollat pengar och lite sånt roligt :)
jag är fett hungrig jag har inte ätit sedan igår typ kl 16. hahah, men det finns ingenting jag är sugen på här hemma..

det är fett tråkigt, för det är ju bara jag som är vaken! ikväll så kanske jag ska kolla på älsklingen när han spelar på hocet men jag vet inte, det kommer bli skit jobbigt efter då efter han ska bort direkt igen då, men jag får se! den börjar 18.30 så jag har ju lite betänke tid på mig.

önskar bara att det blev söndag! eller till och med måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0