Hej på er alla deppiga människor

ett undantag ifrån er så är jag lycklig ovavsätt hur mörkt och tråkigt det är ute!!

kom precis hem ifrån min älskade.
dagen har vart helt onödig egentligen, det börjar med att vi är i skolan kl 10 då vi börjar men då visar det sig att våran lärare va sjuk så vi hade håltimme ända fram till klockan typ 12, sen hade vi lektion i 2 timmar sedan slutatde vi. helt knas.
efter skolan så drog jag och jeffi till centrum en snabbis, köpte en julklapp och sen så gick vi till ungdomsmotagningen, ska dit på fredag. ska fixa mini piller ist, dom andra blev jag ju fan CP av XD hahah!

nu så sitter jag bara hemma och chillar, det har vart en mysig eftermiddag med max:) vi har typ suttit vid datan och sen bara legat och myst, sen tog vi ett bad, underbart!!!

nu ska jag kolla runt lite sen är det sängen som gäller!

puss och godnatt mina kära bloggläsare ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0