JAG ÄR NOG VÄRLDENS LYCKLIGASTE MÄNNISKA !!!!

den är som om en stor sten bara föll ner ifrån mitt hjärta av lättnad, dina ord fick mig att känna en lättnad. att veta att du tror på att jag kan göra det får mig att vilja klara det!!!!!!

Jag vet att jag klarar det !
tack för att du finns där varje dag! och förlåt för dagarna som varit!
JAG KAN GÖRA DET HÄR OCH JAG SKA GÖRA DEEEEET !!!!!

det är nu det gäller, NU eller ALDRIG.

Jag älskar dig och du betyder mest för mig <3
puss på dig min baby du vet vem du är :)<3

nu ska jag slagga, är sjukt trött!!
hörs imorgon, sov så gott alla sötisar. för det ska jag göra!!!

bye bye ;)

Kommentarer
Postat av: Max

Haha, har du blivit så stor bloggerska att du inte kan skriva ut din pojkväns namn på bloggen? :P



Älskar dig :)

2009-12-06 @ 23:51:16
Postat av: Ida

Hahahah! nej.

men det blir soligare då för alla fattar ju redan vem jag syftar på (a)

Jag älskar dig MAX<3

2009-12-07 @ 05:56:16
URL: http://digitalt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0