Lilla julafton hemma idag

Idag så firade vi julafton med mamma pappa och mina två bröder, så jag har fått massa julklappar :)
alltid lika roligt med nya grejer..
Våran julgran och lite av julklapparna
Mina mjuka paket
Dom hårda paketen
Mina lår höga stövlar med typ 7-8cm klack (snyggare på)
världens mysigaste och varmaste stövlar som jag fick av älsklingen min <3
Presentkort på Gina 250:- (från pojkvännens föräldrar)

En super mysig chocklad ansiktsmask som jag får prova med juli <3
Och en symaskin
Jaa, det var allt! Är jätte nöjd med allting. just nu så sitter jag i mina skor jag fick av pojken min, hur varma och sköna som helst.
Hoppas att ni får massa roliga paket imorgon.
GOD JUL PÅ ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0