Mörkt, dag & natt

det blir fan aldrig ljust ute längre, det är nörkt när man går till skolan och mörkt när man går hem.sen ser man inte ljuset när man är inne i skolan, helt jobbig!

nu sitter jag hemma hos min pojkvän, har vart i centrum idag med mina kära klasskompisar, therése och sara, der var mysigt vi gick runt och kollade i affärer och sen tog vi en fika :)
Myspys <3
ska snart iväg igen och kolla lite hockey  :D min nya kvälls aktivitet ;) haha nej men det är spännande faktiskt!
hörs väl kanske imorgon, har ingenaning om vad som händer imorgon och på lördag, min pojke har annat för sig :P så jag frår hitta på nått roligt:) eller kankse bara slappa!!!

see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0