segt

shiiiiit hur fan är det möjligt! jag har stått nu i en timme och velat mellan kläder, ingenting passar idag, idag är en sån där dag när man känner sig tjock i allt! inte kul!
men nu så fick jag på mig nått helt okej iaf :)
så just nu sitter jag och har precis käkat alla mina tableter, ja alla!! 6 stycken :P hehe 3 för min fucking mensverk och 3 för järnbristen ;)

snart ska jag till skolan, det är fan mörkt ute när man går till skolan och när man går hem ifrån skolan :(
inte konstigt att man blir deppig och ledsen!

men det ska inte få tynga ner mig :D jag är en glad människa!
i med lite musik i öronen och stråla och va glad så ska ni se att alla runt om kring lyser upp ganska nart!

tjabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0