Shoooo fuckers

det är lördag och jag är uppe klockan 5, whats the problem ? men jag däckade i sängen igårkväll efter jag hade vart med max, sen har jag slaggat hela natten, fett skönt. dock så vaknar man skit tidigt!
idag ska jag försöka åka och kolla på lite julklappar men vet inte rikigt hur mycket pengar jag har XD heheh
men det löser sig alltid!

igår efter skolan så drog jag tessis, sara, jeffa, jennifer pch nick in till centrum, vi gick lite i affärersen tog vi ännu en fika, hhaha samma som igår!
det va fett mysigt vi satt och snackade där ett tag sen skulle alla dra typ så då var det bara jag tess och sara kvar.
efter det då var klockan typ 3 och då drog jag hem till maxie och var med han och philip, sen fick jag skjuts hem runt halv sex. då blev det sängen ! fett skönt, då slipper man alla jobbiga tankar och all saknad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0