tjuuue fuckers!

god morgon :) sovit gott?
jag har sovit helt ok, vaknat lite då och då, men men.
idag är det den efter längtade måndagen, jag skojade bara! hhehe vill visst ha helg (a)

söndagen spenderaders hemma hos min pojkvän, jag kom dig fett tidigt på morgonen så han sov i några timmar innan han upptäckte att jag hade kommit! Sötnosen!!
vi tog det bara lugnt hela dagen, vi "julpysslade" lite, lyssnade på jul mysig och ja det var en allmänt mysig söndag och andra advent :)
sen kom mamma och hämtade mig.när jag kom hem så ville store bror och hans flickvän baka pepparkakor med mig men jag pallade verkligen inte :p

idag börjar dagen med frisör och vi har prov i uppsättningen svinrygg, jag tror fan att det kommer gå åt helv*te i och med att jag bara har övat på den typ 3 ggr.

i love you honeybunny <333

det här är vad mitt hjärta slår för <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0