05.30

godmorgon på er!

nu är jag vaken för att snart gå upp och fixa iordning mig inför skolan, skiiiit tidigt jag vet, men det tar sin lilla tid.
jag har sovit jätte konstigt inatt, jag gick och la mig hur tidigt som helst för att jag va galet trött och sen kommer min storebrorsa in och väcker mig och gör mig skit arg, sen kan jag inte somna om i gen för då har jag redan typ sovit i 4 timmar, men då smsar älsklingen så då ringer jag och ligger och snackar med han ett tag sen så somnar jag entligen om igen :) <33

idag ska jag sova hos max, det ska bli super mysigt :)

(kolla sötis han är, min baby)

det är sviiiiiin kallt ute! jsut nu är det noll gradit ute.
vene om jag ska ta jackan, den är så jävla stor och klumpig.. :S

vi får se hur jag gör, jag hör av mig innan jag dra till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0