Dålig uppdatering - JAG VET!

förlåt för att jag inte har skrivit så mycket i bloggen den senaste tiden men jag har inte riktigt hunnit med det också.
men jag ska förbättra mig.

igår så sov jag hos max det va mysigt, förutom att jag somnade på mattan i hans rum när vi kollade på TV och va osocial i någon timme man vafan jag va tröööött ju (a)
igår så drog jag hem efter skolan för att jag skulle tvätta men det blev aldrig av hahaha!
och vid typ 17.15 så ringer max och så pratar vi lite och sen vill han att jag ska komma så då drar jag hem till han så bara 40 minuter senase så ligger vi i hans säng och kollar på TV igen.
den åkte jag hem igen vid 21.

nu ska jag snart dra till skolan tuben går 37, så  jag ska fixa det sista innan jag ska dra så hörs vi när jag har slutat skolan idag :)
tänk va veckorna går fört det är redan fredag imorgon :D

puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0