Finns ingen tid för att blogga.. tyvärr men jag gör så gott jag kan!





Nu är hösten verkligen här, alla löven har fallit ner ifrån träden, (bilderna är tagna utanför max)


Älskling står och lagar mat.


haha, Julia tog kort på oss. jag blundar lite halft så jag fick inte vara med på bilden tyckte jag!


och en bild på mig i min nya jacka på väg till skolan :P

okej det va det, BILDERNA klara..

igår så var jag med max en stund på kvällen, vi skulle ju kolla på film men ingen var särskillt taggad så det blev NHL ist, hahah det va faktiskt fett kul jag va fett Grym!!! det va första gången jag spelade så jag är stolt.
men fler gånger lär det ju bli,
det började med att vi gjorde en överänskommelse, om att jag skuklle spela en hel match på -NHL med honom så skulle jag tvinga honom att kolla på One Tree Hill boxarna med mig, så max har många långa timmar att se fram emot!!! HAHAHAHAHAHAHA! nej men dom är faktiskt skit bra om man ser hela alltet.

imorgon
så är det den stora invigningen i skolan så hela dagen kommer vi sitta och bli stylade och fixade i håren.
det ska bli skiiiit kul :)
galet taggad.
sen är det bara två dagar kvar tills det är HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSTLOOOOOOOOOOOOV!!!!

men nu ska jag sminka mig och fixa håret och kanske äta frukost om det finns nått gott..

puss och kar på er så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0