fy på mig!

rikgtigt dålig update nu, förlåt! men har inte suttit vid datan eller orkat skriva överhuvudtaget.
men nu ligger jag i max säng vid hans data så jag tänkte att jag kunde passa på att updatera lite på samma gång.
lovet går hur fort som helst, redan inne på tredje dagen.
igår så var jag på smiknkurs med sophia och hennes två kompisar, det va mysigt.
sen så mötte jag maxen i centrum så gick vi runt en liten stund och kollade i affärer men vi hittade ingenting. eller jo max hittade en jacka han ska köpa :)

idag så är jag galet taggad på att dra till nacka forum och shoppa lite :P
men vi får se vad min sjuka boyfriend orkar med.

nu måste jag verkligen skärpa mig med min dåliga uppdatering, FÖRLÅT allesammans :P

klockan är skit tidigt jag vet men kan inte sova vet inte varför men men får försöka somna om senare kanske.

puss och kram på er så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0