idag smäller det!

idag så är det onsdag som ni alla redan vet, vilket innebär, INVIGNINGEN!
fyfan va kul det ska bli medn feeeeeett pinsamt, alla kommer kolla på våra CP frillor :P
men jag är fett taggad, och jag ska ta med mig våran kamera så det kommer att bli en massa bilder tagna under dagen som ni kommer att få ta del av :)

här är 2 av alla som frisyrer som några i klassen har fixat ordning, cooola va?







vi börjar kl 8.30 i våran salong i skolan och sen så kommer vi inte få gå ifrån skolan och åka hem förns än kl 20 någon gång, ioch med att det kravs lite städning och fixning efteråt i salongen och så men det ska bli kul :) vi kommer få ta igen det sen någon morgon att vi får vara lediga !!!! (a) NIIIIIIIIIIIICE!

ni tror säkert att jag är helt tokig och är upp e nu så här tidigt.. hehe men det tar sin lilla tid att först
  • vakna
  • ligga och morna sig
  • sätta på datan och kolla facebook och bloggen
  • kliva upp ur sängen
  • välja kläder
  • packa väskan
  • gå och sminka sig
  • fixa håret
  • kolla i kylen om det finns någonting som passar för just denna morgon XD
  • sen sätta sig och chilla ner lite framför TVn i vardagsrummet
  • sen bege sig emot hallen och dra på sig skorna och jackan och ta en extra titt i spegeln innan man drar
  • sen så börjar färdet emot tunnelbanan som är hur dryg som hellst det ta inte mer än 7 minuter men ändå

det är en del saker som måste hinnas med innan skolan, så min morgon brukar börja där runt kvart över 5.
menb idag så behöver jag inte varken sminka mig eller fixa håret :)
men  nu måste jag fixa matsäck ist som vi ska äta som lunch.
det blir pasta  sallad för min del iaf.

MUUUUMS!!


aja nnnu vet ni hur min morgon ser ut :)
hörs kanske ikväll efter invigningen lovar INGENTING!

PUUUUUUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0