RUSKIGT DÅLIG UPPDATERING!

shit dagarna har gått alldeless för fort för att hänga med.
har inte hunnit blogga som ni har märkt, men nu kommer lite uppdate ifrån veckan.
ja vad ska man säga, det har inte hänt så mycket speciellt,
veckans outfit har sett ut så här.
Måndag:

(enkel lång tjocktröja med svarta leggings under och mina vita Convirse)

Tisdag:




(mörk blåa jeans,vitt baslinne och en grå tjocktröja)

dagens outfit finnsa inga bilder på tyvärr, men det blev svarta leggings, en vit "tunika" och en scarf.

Hmm.. vad kan man säga om verkan, den har varigt lugn, inga läxor, eller jo till på fredag men den gör jag imorgon. Jag sov hemma hos pojkvännen inatt :) enda dagen han inte hade träning! hur underbart som helst!
Idag så stekte vi plättar till middag jag och max, det var jätte gott men dom blev lite torra för att vi hade lite mycket mjöl i.

nu ligger jag hemma i min säng och tar det galet lugnt, kollar runt lite på internet ska stänga av datan snart och sova, måste upp runt 5.15 imorgon så tidig kväll ikväll :)

Torsdag imorgon sen fredag och då är det HEEEEEEEEEEEEEEEEELG igen :)
jag har eventuella planer för fredagen, ska troligt vis på fest med min Bästa kompis moa och hennes polare, men vi får se hur jag bestämmer.
men det skulle vara roligt, sen så på lördagen så ska jag och maxen vara hemma och "vara barnvakt" åt hans lillesyrra, det ska bli mysigt och söndagen ser väl ut som den alltid gör! ÅNGEST DAGEN nummer ett..

aja nu ska jag börja dra mig, men jag lovar att komma med lite bättre uppdateringar resten av veckan :)
puss och godnatt på er alla söta som läser min blogg.

LOVE YEAH M <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0