blir galen!

godmorgon kanske är lite sent att säga nu mem men,
jag har suttit ett tag nu och försökt på min header att bli bra, jag har fått hjälp av min älskling max och fixa e snygg heder med den blir inte så som jag vill ha den så nu ser det helt muppd ut, men den ska fixas till!
vill ha den så här :


just nu så ligger jag i älsklingens säng och kollar runt lite på datan, hans mor kommer snart hem. ha ska spela match nu menjag orkade inte sitta ich kolla där själv för ingen annan skulle kolla.

Idag ska vi chilla gärnet bra.
juste jag fick min mobil igår :D men jag vill inte ha den :P hehe så jag böt med pojken..


puss på er så länge så hörs vi senare!
Puss på kinden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0