dagarna har bara srpungit iväg!

förlåt för riktigt dålig uppdatering, datarna har bara flugit iväg och så har jag glömt bort, men nu ska jag skärpa mig!
det som har hänt under dom här 2 dagarna är väl inte så mycket, mer än att i lördags så var jag i sicka med min älskling, hittade ingenting roligt, men vi käkade lunch där nere med mamma.
sen på kvällen så åkte vi och hyrde film i hammarbyhäjden,
vi såg:
-BOY A
-På smällen
dom var bra mendock så somnade jag efter halva filmerna :P heheh

sen vad har jag gjort mer...!?
jo jag var igår i farsta för att fixa mina naglar, med julia.dom blev fett bra, lite ovant nu igen men men man vänjer sig ju!
sen när dom var klara så åkte jag och julia till älta och kollade på pojkvännens fotbolls match!

det var helt sjukt klallt..

pus på er så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0