Fredag

ikväll så har jag bara chillat galet hemma med bror och sophia och far min, det har varit skönt.
snart kommer pojkvännen hit, då blir det ännu mera mys.
imorgon blir det sova länge som gäller, sen kommer lillkusin hit, jag och maxen ska vara lite barnvakt.hihi.
sen ska vi möblera om vi rummet, och innan det så ska vi kolla på julia som spelar innebandy:) det är fullspeckat schema imorgon men sånt gillar i, lite fart på grejerna!


nä nu ska jag slita mig ifrån datan ett tag! har suttit här alldeless för länge..
hör av mig senare ikväll tror jag , men annars så säger ja GODNATT nu <3

(bilderna har ingenting med inläggett att göra)



måste börja sola solarim nu man får ju ångest över att man såg ut så här i somras..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0