hej hopp!

nu sitter jag och dricker min frukost:) ska snart börja gå mot tunelbanan, jag börjar 8.40 idag men det tar ett tag att åka till skolan.
vi börjar med svenska, vi ska typ bara läsa tror jag så det blir nice, men nått som inte blir nice är att vi har engelska som sista lektion idag..ÖÖÖÖKEN!!!!

undrar när min mobil kommer, :S den har varigt inlämmnad fett länge nu !? jag saknar den jätte mycket.
Tänk att man redan har gått i skolan i 2 veckor, det har gått galet snabbt. nu ska jag gå  och bortsta tänderna sedan drar jag till skola.

VILL HA MITT HÅR TILLBAKA!!!

jag mer löshår och innan jag färgade det+ min älskade mobil!

jag utan löshår precis innan jag färgade!kolla lååångt det var !!


mitt håååår !

Älskar min pojke mest <3

Pussar från mig <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0