Hemma kväll ikväll igeeen!

ännu en tråkig hemma kväll, dom brukar faktiskt vara mysiga om man spenderar dom med sin älskade men helt ensam är ingevidare rolgt..
jag saknar min pojkvän mest av allt i hela världen just nu, det gör ont i hela kroppen av saknad.
men han kommer hem imorgon

och då ska vi se på bio, Beck!!
hoppas att den är bra och lite läskig för då blir det ännu mysigare:) hihi

ikväll har jag bara chillat, duschade precis.
så nu sitter jag och fryser ihjäl här i rummet, med blött hår! inte bra..
det är fruktansvärt kallt nu.

min brorsa och hans tjej var förbi här en snabbis alldeless nyss, dom skulle bara byta kläder och sen igär på Fest, man blev ju galet taggad på att följa med, men hur mycket jag än hade velat så hade jag aldrig orkat, jag är fan galet trött.

imoegon är det söndag, ÅNGEST dagen.. för mig iaf, då får man ångest inför skolan och man hinner ingenting. men imorgon så ska jag undvika att tänka på vilken dag det är och baar njuta av mitt sällskap.

puss och godnatt om jag inte bloggar mer idag <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0