Lite update från dagen...

Dagens Outfit kan vi börja med:




såhär såg jag ut idag, ganska enkelt men ändå fint!

idag var det skola som vanligt, vi hade 2 lektioner sen slutade vi, då drog jag och max till skanstull och skulle kolla praktikplats till mig och så kolla runt lite och dels köpa hår färg..
det gick sådär med prao platsen men men, jag får kolla vidare, sen köpte vi grejer som vi skulle ha för att bara bullar!!! *MUMS*
och så köpte vi hår färg till älsklingen!
så här blev resultatet, det blev mccket mörkare äv förväntat och det blev nyanser av svart ist för brunt som det skulle bli, men det va pga han ljusa hår innan. men jag tycker att han blev jätte fiiiin <3333

här är en galet fin bild på honom innan vi färgade håret..


och här är det färdiga resultatet :) <3



fint va!?
lite ovant såklart men man måste ju få vänja sig, men det blir väl frägning snart igen men då blir den en brun ist! hihi
älskar dig mest max <3

sen bakade vi bullar och man mår illa som fan bara av lukten nu för att man åt så mycket deg.. Illa!!!!!

och nu så har älskling åkt hem, TRÅÅKIGT! men men vi ska ses imorgon,  det ska bli jätte mysigt!!! <333



puss på er nu ska jag hitta på nått annat, jag ska nog lägga mig i ett bad:! MYSIGT!
hörs senare <33

Kommentarer
Postat av: märta

fett fint i brunt! :)

2009-09-23 @ 19:53:51
URL: http://maretta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0