min kväll..

min kväll har vart rätt så chill, bara vart hemma och kollat på idol, sytt mitt lös håt! hittade det i en låda när jag letade efter en laddare, haha
jag kommer att spendera natten i lekrummet,för storebror och hans brud ska sova inne i vårat rum, och ni som inte visste det så, JA!! vi delar rum...*SUCK*
så jag har fixat massa mys där inne i min gamla säng,

måste egnetligen läsa min bok som ligger där så fint, men fan jag orkar inte, jag har läst 100 sidor av 287 eller va det vs, och den ska vara klar och ha gjort en bokanalys på, på tisdag !! TROOOOOO att jag hinner?!?!





Resultatet när jag fixade mina naglar..





kolla in coolaste och finaste armbandet jag fixa idag då,
max mamma hittade det när hon rensade så jag fick det;)




och till sist en bild på min
MYS OUTFIT:



hahaha mycket bilder jag veet! men det är det som är grejen ju, det blir roligare då:)

nu sitter jag inne på facebook och geekar på farmville..HEHE
och lyssnar på musik, ska kollla bussarna snart och sen baar chilla, kanske dra på en film?

sov så gott alla söta blogg läsare, DRÖM SÖTT <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0