morsning korsning :)

skönt att få lite sovmorgon idag iaf, jag börjar 9.40 :D
inatt sov min storebror och hans tjej här hemma, så jag har käkat frukost och snackat med dom nu på morgonen.
Idaaaaaag är det FREEEEDAG!!!!! :D hur underbart som helst.
ska bara chilla och ligga och glooo film hela kvällen hoppas jag (a) hemma hos pojken.
imorgon kväll vet jag inte vad som händer kanske hittar på nått och drar ute eller så blir det ännu en galet mys kväll :) <3333

jag slutar 13.35 idag helt underbart!

IDA <3 FREDAGAR

lite bilder som togs för någon minut sedan, har skit tråkigt!!! (det syns)






HAHA snygging!

en bild på mig och min bäste lillebror i somras <3


Bloggen blir roligare med lite bilder, visst!?

Hare bäst så hör jag av mig när jag är hemma hos max efter skolan idag,

hare bäst så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0