natti natti

börjar bli riktigt dålig på att uppdatera nu, inte bra! men jag ska försöka skärpa mig.
Igår kväll så var vi på älsklingens match och dom mötte stocksund tror jag att dom hette :S
dom förlorade tyvärr , men det var en helt galet bra macth vilket jävla drag!
väldens sötaste pojkvän har jag iaf!
dom är så jävla stora i sina utrustningar!!! hahahah <33


du är mitt allt gubben och jag älskar dig igenom allt!
du är mitt hjärta,mitt hopp och mitt liv,

idag var det skola som vanligt och sen drog jag hem till pojken min, vi gjorde inte så mycket han fixade lite i sitt rum och jag somnade, va helt sjukt trött och frös söönder, jag tror fan attt jag börjar bli sjuk, jag fryser hela tiden, nyser och är förkyld börjar nog få lite onti i halsen också, USCH!!!
men men,
nu är jag hemma iaf, TYVÄRR. vill sova med älsklingen :( <3
skolan börjar 8.15 imorgon så det blir galet tidig uppgång imorgon...
ska försöka sova ganska snart för det blir så sjukt jobbigt att gå upp 05.25 annars.

så godnatt på er kommer nog inte sitta vid datan någonting mer innan jag ska slaggish ;)
pusss på er <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0