Ny duschad!

jag klev precis ut ur duschen,hur skönt som hellst, nu känner man sig jätte fräsh!
Idag var jag med moa, det var jätte mysigt, vi var och solade solarium, det kan behövas nu när hösten och vinstern börjar komma då blir man lätt blek och trisst, så varför inte pigga upp sig själv med lite solning (a)


så här blev resultatet ;)


nu sitter jag och väntar ett samtal ifrån min pojke, annars händer det inte så mycket mer, jag sitter inne och kollar runt lite på datan,

finns inte så mycket mer att skirva eller jooo! haha mina förra klasskompisar har seriöst inga liv, dom hänger fortfarande med varandra utanför tube, hur kul kan man ha!
jätte patetiskt!!!!!!!

aja nu ska jag bara lägga mig på sängen och slappa lite, kanske bloggar lite senare.
om inte annat så godnatt och sov så gott sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0