skolfotografering idag!

hej där:)
idag så missade jag min buss så jag var tvungen att ta en som gick 20 min senare, så jag kom till skolan 30 min försent men när jag väl har stessat mig till skolan så får jag reda på att va inte hade någon lektion för att våran lärare var sjuk, blev galet irriterad :P
sen hade vi skol foto, uuuusch jag blev verkligen inge bra men men, bäst av alla hit tills iaf!

nu är jag hemma hos min pojkvän(ovanligt va) haha nej men det var ett tag sedan nu om man bortser igår kväll där 1 timme!
Idag så händer nog inte så mycket, ska bara mysa med älsklingen min<3

nu ska jag äta lite mellis, är fett hungrig juuu!
vi hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0