sova snart..

hellu, oj förlåt för dålig uppdatering.. men har verkligen inte hunnit blogga idag, först efter skolan så kom jag hem till älsklingen och la mig och mös i hans säng och sedan så drog vi in till stan och kollade på lite kläder men hittade dock ingenting.. drygt!
sedan kom min mor och hämtade mig.
när kah kommer in i mitt rum så ligger det en tröja ett par "jeans" och en mys halsduk på min säng som min snälla mamma har köpt till mig :)
det blir nog morgondagens outfit tror jag!

juste nu så sitter jag och pratar med min käre pojkvän i telen, ska snart lägga mig i sängen.

ska upp klockan 6.00 imorgon så vi hörs väl då!
Sov så gott sötnosar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0