städat mitt rum.

nästa helg så ska vi fixa i mitt rum, så nu har jag rensat bort all min skit som jag hade i mitt rum, hur skönt som helst! nu är det fett stilrent,
men det kommer att bli bättre!
hyllorna är ganska tomma och lådorna med, men det underlättar när vi ska möblera om.


Här är jag just nu..

nu kommer snart min pojkvän hit och ska ta hand om mig, SYND om mig!

Igår så gick min tummnagel av! skit dåliga naglar hon gjorde och ändå kostade det fan skit mycket pengar..
funtar på att dra dit och fixa den men fan orkar inte, snart ryker alla så jag bryr mig inte.


och kolla hur mycket dom har växt ut!!

Jag måste söka jobb!
jag vet inte riktigt vart men typ nått mysigt ställe, måste få in lite pengar.
Jag ska fan börja leta jobb i veckan!

Tipsa om ni vet nått :P

Hör av mig när jag orkar och har tid.<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0