Tränat Friskis & svettis idag!

iadg efter skolan så drog jag och Rebecca och tränade Friskis&svettis inte så intensivt dåra men men, :Phaha men vi sprang på rullband i 10 min och gjorde lite andra övningar på olika maskiner, vi tränade i typ en timme!
blir nog ett pass imorgon, fett taggad nu ju!
måste fan börja träna!!!!!!!hoppas att man pallar fortsätta för det är ju roligt om man är flara så imorgon drar jag jeffa och rebecca och tränar.

jag har precis klivigt upp ur badet galet nice, men är sjukt trött hahahaha KNAS!!
känns som när man va liten och gick och la sig skit tidigt! jaja..
ska kolla facebook och sen ska jag nog bara lägga mig och ta det lugnt ett tag somnar väl förmodligen ganska snart..

sov så gott mina vänner, inga mardrömmar inatt!
GODNATT <33


(en bild ifrån förra sommaren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0