TRÖÖÖÖÖTT!!

åååh jag är helt sjukt trött:(
det är synd om mig!!
jag måste går upp hur tidigt som helst för att komma till fucking skolan, funtar fan på att bara dra hem till pojken och chilla ett tag.. men han sover nog kom jag på:S
jag orkar inte våran värds längsta dag idag! 8-16 !! DRYT!
datakunskap, matte, frisör och svenska, BLÄÄÄÄÄÄ,
gu vad jag könner mig negativ idag, men det har med vädret och tiden att göra, tror jag iaf..

kan det bara bli vinter så att man kan sätta på sig en vinterjacka och mysa i, nu är det bara mitti mellan och det suger! vill ha vinter det är galet mys!!!!!

kolla in hur mys der inte det här ut, ålka skidooor och snowboard!! :D
VINTERN- 08


Snyggingen i backen????! :Phahah


nu längtar jag bara till vintern, åh fett nice med jul och nyår !
hahah ÖNSKE TÄNKADE!!!!

puss på er så hörs vi när jag är på datakunskap troligtvis,<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0