vaknat nu,

godmorgon bloggen <3

har inte sovit nå bra i natt, har sovit jätte oroligt coh vaknat hit och dit..
inte kul, men men nu är jag vaken iaf.
idag så ska jag hjälpa till lite hemma, skit tråkigt men bra för plånboken :P
sen ska jag dra hem till min älskade max som kommer hem idag, sen är det bio som geller.

jag måste fan lämna in min data snart för den blir fan brännhet, och så dör den efter ett tag, faaan! måste fixa en bärbar hårdisk, så alla bilder och sånt kan sparas på.

men det blir nästa grej att göra.

Behövs:
  1. fixa hemma, tjäna pengar.
  2. köpa den gråa koftan.
  3. köpa en bärbar hårdisk.
  4. köpa en *HEMLIS* till min älskling som ett halv års present <33
  5. sola solarium, nu är man blekfis igen.
  6. fyllla på naglarna?!
  7. lämnain min data på lagning.
att behövs pengar till, hmm.. aja det får väl lösa sig.och helst ha lite pengar över till att ha kul för.

studie bidraget är för lite penger!!!!! det räcker ingen stans..

HÖRS SENARE SÖTNOSAR<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0