en klasskompis till mig fick mig att tänka till!

"Att vara stark är inte att aldrig falla, att alltid veta eller att alltid kunna. Att vara stark är inte att alltid orka skratta, att hoppa högst eller att vilja mest. Att vara stark är inte att lyfta tyngst, att komma längst eller att alltid lyckas. Att vara stark är att kunna inse att det är okej att vara svag, men att aldrig släppa sin vilja eller sitt hopp om att man klarar sig ändå"



det är så himla rätt! jag klarar mig själv! jag är stark nog för att kunna gå vidare och finna min lycka och mig själv igen :) på helt egna villkor!
Det är tur att man har sina vänner och sin familj, för i vått och torrt så ställer dom alltid upp! Vill tacka er för det!
Jag älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0