Hej sötnosar :)

Känner ni hur mycket kärlek jag ger till bloggen nu på sista tiden.. ?
Det finns så mycket överflödig kärlek att ge nu så passar på att sprida lite till er som läser.. ;)
HAHAHA!
Vaknade nyss, har inte sovit så jätte bra inatt, har bara vaknat en gång så det var ju bra men men.
nu ska jag sätta på Sex end the city filmen och se klart slutet på den,
Senare idag så ska jag och fanny dra till tyresö centrum och möta en tjej kompis :) sen ska vi åka och handla inför kräftskivan idag :)
Fan va jag ser fram emot att dra ifrån hemmet lite, så fort jag kom hem igår så fick jag ångest, det är inte så någon annan stans en hemma, klumpen i magen kommer liksom tillbaka när jag är hemma. Inge kul.
Men det ska iallfall bli trevligt att träffa några gamla kompisar och en del där känner jag inte alls så det ska bli skit roligt!
Här är ifrån midsommar, det är lite av det folket som kommer idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0