Idag är det Fredag den 13de, vilket betyder otur?

inatt har jag inte sovit avslappnat en enda sekund, har vaknat fram och tillbaka hela natten och knappt kunnat koppla av, vet inte varför men jag kan inte sova längre, är det oro? men för vadå?
jag har inte sovit en hel natt ända senan... ah jag vet inte på hur länge?
saknar att kunna sova och vakna pigg, eller kunna somna om direkt när man vaknar.

vet inte hur dagen ser ut, ska höra med älsklingen om han vill att jag kommer dit och pysslar om den lilla sjuklingen.. han har ögonilflamation och ont i halsen och en riktig krökar hosta, stackars nussi <3
inatt var första natten han sov ensam sedan han kom hem ifrån Magaluf, så idag ska han få sova ut så länge han kan och hoppas på att må bättre under dagen :) men vi får se hur han känner sig när han vaknar :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0