man ska aldrig låta någon såra en när man själv är skör.

man ska inte lita på alla fina ord, dom värmande och fina orden som man smälter för.
man blir bara lurad och sårad när man inser att allt bara varit en lögn.
jag har lärt mig att man ska aldrig säga någonting man inte kan stå för eller någonting man inte menar, det blir aldrig bra!
Ett förhållande eller en vänskap ska inte bestå utav lögner, lögner är falska och onödiga.
ärlighet varar längst och det tjänar vi alla på i längden.
Känslor kommer ju att finnas länge men kanske inte just dom rätta känslorna, för kärlek var det men den tog slut.
Vårar förflutna har ett djupt spår i mitt liv som jag kommer att minnas med glädje, dock inte dom sista veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0