saknar så att jag skakar

orolig,saknar,rädd,ledsen ja allt på samma gång.
Fan hatar att sakna den man älskar, vill att min finaste ska vara här hos mig nu och föralltid!
svartsjuka är någonting som aldrig kan försvinna, fyfan.
någoting som aldrig existerade för mig förut, men en dag så helt plötsligt så dök hatet upp till alla tjejer och jag började få ont i magen, bli arg, ledsen, helt galen.
Vad är det egentligen som får en att känna så?
jag vet att jag är den ända för min pojkvän och han inte skulle gå och kära ner sig i någon vidrig brud som klänger på honom.
varför är man så jävla rädd? för vadå? vad ska hända?
avundsjuk på att en annan tjej får min pojkväns uppmärksamhet? troligtvis..
arg på att han ger henne/dom hans uppmärksamhet, -JA!
man är helt enkelt så jävla egoistisk och vill ha det bästa för sig själv, men så fungerar det inte längre..
jag får helt enkelt vänja mig vid att andra äckel horor ska få ta del av min finaste ägodel. fyfan tanken får mig att koka av illska..
Fan jag skäms över att skriva sånt här, sånt folk kanske inte vet om, men sånt jag måste få ur mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0