Skulle kunna göra vad som helst för att de...

mms_img48444 (MMS)

Skulle kunna göra vad som helst för att det skulle bli lördag eftermiddag nuuuu!! Men det är ju trots allt bara 2 dagar kvar idag om man räknar bort idag :) Det kommer gå fort hoppas jag... Pratade med älsklingen i natt, han har tappat rösten lite halft, skit het röst! Hahah <3 Nu vill jag att baby ska komma hem till mig igen, den här sommaren har varit ett evigt längtande, och nu är den snart slut :( Längtar till skolan men ändå inte.. Vet inte vad vi börjar med för jobbiga ämnen i år.. Men det sägs att 2an är tuffast.. Usch! Plugga är verkligen inte min grej, tur att jag har storebrorsan, hans flickvän och pojkvännen som plugg hälp :)<3 Apropå ingenting så börjar jag ruttna på sängen nu faktiskt, funderar på att gå och ta ett bad, känner mig fortfarande lite små äcklig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0