Vaknade nyss, inatt gick det inte lika bra...

mms_img47634 (MMS)

Vaknade nyss, inatt gick det inte lika bra att sova. Vaknade upp och trode allting hade varit en dröm.. Dom där orden har alltså aldrig haft någon betydelse? Vad kommer att hända nu? Nu när jag verkligen vet säkert att vi aldrig kommer att hitta tillbaka till varandra igen. Jag vill inte ha en vän som jag har känslor för, det klarar jag inte av just nu. Jag måste hitta mig själv igen och hitta min lycka hos någonting annat. Nu i efterhand så skulle det ha varit värt den där klumpen i magen, allt bara för att allting ska vara som det alltid har varit. Så otroligt dum att jag skriver det här, du läser det ändå inte och om du gjorde det så skulle det ändå inte få dig att tänka om. För du har ditt nu och värkar vara lycklig. Hoppas och vill att du är det ovavsett om jag inte är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0