vill fråga om du vill ses och bara snacka, men antar att det skulle vara helt fel?

bara som kompisar, för vill fortfarande ha dig i mitt liv, som du sa så kommer du inte att försvinna ifrån mig, du kommer fortfarande att bry dig men kärleken finns bara inte längre.
Jag vill träffa dig och få förklara mig och få dom Ouppklarade sakerna klara, vill att vi ska skiljas som vänner.
kommer inte kunna glömma det vi hade under en natt tyvärr, det har betytt för mycket för att kunna glömmas överhuvudtaget.
vill kunna ringa och smsa som innan fast vi inte är tillsammans längre, vill kunna snacka med dig om allt som jag kunde förut, som du sa själv så är du den som känner mig bäst. du kan läsa mig som en öppen bok.

Någonting som alltid kommer att på minna mig om dig.
Vill träffa dig och få ta del av din underbara personlighet, men jag accepterar om du inte vill eller tycker att det är konstigt.
Men tack för allt vi haft, du har lärt mig hur man är lycklig och hur kärleken fungerar. nu är det min tur att gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0