You give me everything just by breathing

igår var jag inte mig själv, vem var jag?
vart tog all min lycka och glädje vägen? jag håller på att sjunka riktigt lågt.
jag behöver hjälp, jag vet att jag kan, det tar emot men jag kan klara det här.
vill inte vara tillbaka där vi slutade igen, nu börjar vi om på nytt? Jag ska i alla fall försöka och göra mitt bästa :)
tack för att du stöttar mig igenom det här!
det betyder verkligen mycket, du är en så jävla underbar och härlig människa, och jag förstår varför andra tjejer drar sig till dig, dom vill ha det jag har, men tyvärr så har dom inte till gång  till allt det vi delar, men dom får ta del av den underbara kompis du är. Det ska man vara glad för att man får ta del av ditt härliga glada humör :)
Jag är lycklig att du tänkte om och kom tillbaka :) tack för det!
vi igenom allt älskling, ellerhur? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0