tuesday

hej alla sötnosar :)
sovit gott? det har jag gjort eller ganska iaf, vaknat lite fram och tillbaka..
vi låg och kollade på "Paranormal Activity" igår, FYFAN säger jag bara !!!! usch jag ska aldrig kolla klart på den. vi var tvungna att stänga av den för jag klarade inte av att kolla på den :$
Idag efter skolan så ska jag och fannybanny dra till gymmet (friskis&svettis)
men innan det så måste jag springa in i centrum och köpa ett par pumps om dom har dom kvar.. det är rea!! dom kostar bara 99:- så hoppas att dom finns kvar i min storlek :D

efter gymmet så drar jag hem till maxiiiebooi <33333

Kommentarer
Postat av: fanny

hahah fail på oss ida :)

2010-01-12 @ 16:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0